🤍ᴢᴏʟᴅʏᴄᴋ ᴋɪʟʟᴜᴀ🤍

8 0 0
                                    


Moje Kochanie,

Jesteś dla mnie aniołem, największym skarbem i najpiękniejszą osobą na tym świecie.

Od momentu, w którym Cię poznałem, wiedziałem już, że już zawsze będziemy razem. Gdy pierwszy raz ujrzałem Ciebie na oczy, cały świat znikł, poza Tobą. Moje usta od razu się zamknęły, a gdy chciałem się odezwać, nie mogłem. Cała moja twarz zaczęła się czerwienić, kolana uginały, a serce przyspieszyło bicie. Nigdy w życiu nie poznałem ważniejszej osoby i myślałem już, że nigdy jej nie spotkam, a wtedy pojawił*ś się Ty. Mój kochany słodziak. Musiałem Cię mieć tylko dla siebie.

Spędzałem z Tobą czas, dawałem Ci całą swoją uwagę, obdarowywałem prezentami, na jakie tylko mogłem sobie pozwolić. Był*ś i zawsze będziesz dla mnie wszystkim. Moim marzeniem było, abyś był/a przy mnie już zawsze. Byśmy spędzili razem resztę życia razem, tylko we dwójkę. Kiedy pierwszy raz złapałem Cię za dłoń i poczułem Twą skórę na mojej, serce stanęło mi w gardle. Nie wiedziałem, czemu to zrobiłem. Nie myślałem już o niczym innym, poza tym, co właśnie zrobiłem. Oddech przyspieszył, a moja twarz znowu się rozgrzała. Ty zaśmiał*ś się wtedy i przytulił*ś się do mnie. Nigdy nie zapomnę tej chwili.

Teraz piszę do ten list i wylewam wszystkie swoje uczucia do Ciebie, mojego/jej najdroższego/jej. Chciałbym jeszcze raz się z Tobą spotkać i powtórzyć wszystkie nasze wspólne chwile. Chcę znowu poczuć Twój dotyk, usłyszeć Twój piękny głos, zobaczyć cię...


~Zoldyck Killua

💗 𝓪𝓷𝓲𝓶𝓮 𝓵𝓸𝓿𝓮 𝓵𝓮𝓽𝓽𝓮𝓻𝓼 (𝓹𝓵) 💗Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz