Azatı biraz biraz sakinleştirdikten sonra kahvaltı hazırlamaya başladım.
Azat bana attığı kaçamak bakışlar haricinde benimle konuşmuyordu.
Çok mahçup olduğu bakışlarından belliydi."Azat sen alındın mı dün gittiğin yerdeki işe?"
Başını telefonundan kaldırarak yavaş yavaş kafa salladı.Derin bir nefes alıp yanına gittim.
"Azat bak bana."
Şişmiş gözlerini bana çevirdiğinde gözlerim yüzünde gezdi.
"Neden böyle yapıyorsun?"
Çocuk gibi omuz silktiğinde yarım şekilde gülümsedim.
"Azat tamam olmuş bitmiş bir şey.
Bir daha yapmazsın olur biter.Yedin kendini ya.""Ben canını acıttım senin."
"He sanki seviştiğimiz gece yakmadın." dediğimde bakışları bana döndü.Kısık kısık gülmeye başladığında bende güldüm.
"Heh şöyle ya ne bu böyle hep ağla üzül."
Bunu dediğimde Azat gözlerime öyle bir baktı ki.Bütün içinde geçen ne varsa hissetmiştim o an.
"Ben seni hakedecek ne yaptım?"
"Sevdin." dedim net bir şekilde.
Beni kendine çekip sımsıkı sarıldığında elimi sırtına koyup sıvazladım.
İlk evimde hiç mutlu olamamıştım.
Hele ki annemsiz geçen günler cehennem gibi geçmişti.İkinci yani yalnız yaşadığım evim yanıp kül olmuştu.
Ama belki de bunlar iyi şeylerin habercisiydi.
Azat benim evim olmuştu..
Aslına bakarsanız her şeyim olmuştu.."Peki ya siz? Gerçek evinizi bulabildiniz mi?"
-
Azatla sarmaş dolaş film izliyorduk.
Dışarıdan gelen gökgürültüsü sesleri içimi kötü yapıyordu.Çünkü ben küçüklükten beri gökgürültüsünden korkardım..Arada Azat'ın yanağıma ve boynuma bıraktığı öpücükler beni iyice mayıştırırken gözlerim kapanıyordu.
"Azat..."
"Söyle birtanem."
Azat'ın göğsüne doğru iyice sokulduğumda kafasını eğip bana baktı.
"Noldu?"
"Çok yağmur yağıyor.."
"Evet bebeğim baya kötü hava."
Dediğinde kafamı salladım.Birden çakan şimşek şimşek ile yerimden hafif kalkıp kafamı Azat'ın boyun girişine koydum.
"Yavrum sen gökgürültüsünden mi korkuyorsun?"
Bir elimi ensesine koyup kokusunu içine çekerken boğuk sesimle cevap verdim.
"Evet ne olmuş?"
"Bir şey olmamış bebeğim korkabilirsin tabiki." bir elini bacağımın altına koyup baldırımı okşamaya başlayınca iyice rahatlamıştım.
Bir kaç dakika o şekilde kalmıştık.
Sonrasında anında gelen aşırı büyük bir şimşek ile birden evin içi kapkaranlık olmuştu."A-azat."
"Hassiktir ya elektrik gitti."
Evet ikinci olarak en korktuğum şey de başıma gelmişti.
Zaten şu hayatta bir gökgürültüsünden bir de karanlıktan korkardım.Azat kalmak için bir hamle yaptığında bedenine daha çok sarıldım.
"Azat gitme.."
Azat gülümseyip bir elini yanağıma koydu ve kokulu şekilde dudağımdan öptü.
"Yavrum mum almam lazım gitmiyorum."
Çocuk gibi omuz silktiğimde derin bir nefes alıp yerinden doğrulup ayağa kalktı.Tam dudaklarımı büzecektim ki aniden beni kucağına almasıyla bacaklarımı belime doladım.
"O zaman böyle gezeriz bebeğim bizde." diyip sertçe dudağımdan öptüğünde gülümseyip kollarımı boynuna sardım ve başımı omzuna yatırdım.
Onunlayken aşırı güvende hissediyordum.
Azat düşmemem için bir elini belime koydu.Diğer eliyle de çekmecelerden mum aramaya başladı.
"Heh." dediğinde kafamı kaldırıp eline baktım.Uzun beyaz bir mum bulmuştu.
Ben kucağımdayken tekrar oturma odasına gelip koltuğa oturdu.Cebinden çakmağı çıkarıp bana uzak tutarak mumu yaktı ve masaya koydu.Ev az da olsa aydınlanmıştı.
Azat'ın gülümseyen bakışları bana döndü.
"Oldu mu bebeğim?" uslu uslu kafamı salladığımda yanağımdan uzun şekilde öptü.
"Kurban olurum sana."
Tekrar gökgürüldediğinde Azat'ın boynuna sımsıkı sarıldım.Vücudunun titremesi ile güldüğünü anlamıştım.
Koltukta geriye doğru yaslanarak daha rahat bir pozisyon almamı sağladı.
"Çok seviyorum seni Azat.."
"Bende seni her şeyden çok seviyorum birtanem." diyip boynumdan sıkıca öptü.
O sırada çalan kapı ile irkilip Azattan ayrıldım.Azat anında kaşlarını çatınca dudaklarım aralandı.
"Kim ki bu şimdi.."
Azat beni kucağından yavaşça indirdi.
"Bekle sen burada."Diyip kapıya doğru ilerledi...
-
-
-
Oy vermeyi unutmayın ki kitap etiketler de öne çıksın ❣️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZÜMRÜT YEŞİLİ (GAY)
Novela Juvenil-Madde bağımlısıyım. +Bende sana bağımlıyım. {TAMAMLANDI}