"Eskiden yakındık ama tanıdığın insanlar tanımadığın insanlara dönüşebilir.
Ve en acıtan şey... tanıdığın insanların,
tanımadığın insanlara dönüşmesidir..."•Selena Gomez - People You Know
Oy ve yorum atmayı unutmayın 🤍
❣️Bu fic __BananaFish__' e ithaf edilmiştir. ❣️
☆ ☆ ☆ ☆ ☆
11 yıl önce
"Hey, neden ağlıyorsun?"
Genç olan korkuyla arkasını dönüp ona kimin seslendiğine baktı. Kendisinden 2 yaş küçük olan kahverengi saçlı çocukla göz göze geldiğinde korkuyla sendeleyerek ayağa kalktı ve dengesini toparlayarak koşmaya başladı. Kalbi hızlanmıştı çünkü onunda herkes gibi kendisiyle dalga geçeceğini sanmıştı.
"Bekle!"
Kolundan tutulduğunda korkuyla geriye bir adım atıp karşısındaki bedene baktı.
"Hayır hayır, neden korkuyorsun? Tamam bırakıyorum işte korkma."
Kendisini bırakarak ellerini havaya kaldırıp 2 adım uzaklaştığında kaşları çatılan gençle küçük beden bakışlarını kaçırdı.
"Tamam, bir şey yapmayacağım. Sadece yanına gelmek istedim. Hyunjin ben. Senin adın ne?"
"N-neden soruyorsun?"
"Peki ismini söylemek istemiyorsan zorlamayacağım gri gözlü çocuk. Ama tanıştığıma memnun oldum."
"Gri gözlü çocuk mu?"
☆ ☆ ☆ ☆ ☆
8 yıl önce
"Olmaz! Sen benim tek arkadaşımsın, gidersen ben ne yapacağım burada tek başıma? Gri gözlü çocuğu bırakamazsın, lütfen gitme. Beni bırakma."
"Ö-özür dilerim. Ama geleceğim geri. Beni bekle tamam mı? Annem büyük adam olunca her şeyi yapabileceğimi söyledi. O yüzden hemen büyüyüp büyük adam olacağım ve senin yanına geri geleceğim."
"S-söz mü?"
"Söz veriyorum gri gözlü çocuk. Gerekirse artık geceleri 1 değil 2 bardak süt içerim."
☆ ☆ ☆ ☆ ☆
2023
Kaşları çatıldı ve bakışları gözümün altındaki belli belirsiz olan bene kaydı. Anıların, aklında birer birer belirmesiyle gözlerini kısarak sesli bir şekilde yutkundu.
Hatırladığı şeyler o kadar utandırdı ki onu, başın kaldırıp bakamadı yüzüme adımı fısıldarken.
"Hyunjin?"
Olması gerektiği gibi, sesi bile çıkmadı utancından.
"Lee Minho."
Adını nefretle fısıldadığımda gözlerinde bir şeyler yıkıldı sanki. Sesimdeki nefret değildi gözlerindeki yıkıntının sebebi. Ona 'gri gözlü çocuk' dememi istiyordu.
☆ ☆ ☆ ☆ ☆
Minho ⬇️
Hyunjin ⬇️
Ben Hyunjin için ikisi arasında kararsız kaldım siz istediğinizi düşünebilirsiniz.
Mini bir fic olacak en fazla 15 bölüm diye düşünüyorum.
Bölümleri muhtemelen her cumartesi atarım.
Bu kez yarım bırakmak istemediğim için taslakta bölüm biriktirdm mdmdmcmms
İlk bölüme kadar kendinize iyi bakın. 🤍
🤍 09.03.2024 🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saudade, Hyunho ✓
Fanfiction[TAMAMLANDI] [ANGST] ❣️Bu fic @__BananaFish__ 'e ithaf edilmiştir.❣️ Ben kalbimin katilini çok seviyorum. ⚠️ Özgün bir kurgudur! Başlangıç: 09.03.2023 🤍 Bitiş: 28.04.2024 🤍