Aveam un singur gând, trebuie să mă duc să o văd pe bătrână. Îmi anunț prietenele că am de rezolvat niște treburi în oraș și să plece fără mine spre casă. Ajung în locul unde am găsit taraba dar nici urmă de bătrână. Am crezut că pot rezolva problema până mâini. Mâini e ziua mea, fac 18 ani și mă gândeam că poate ziua mea de naștere îmi v-a aduce noroc și dorința mea s-ar putea îndeplini, dar nici urmă de bătrână.
Plec dezamăgită spre casă. Bunica mă întâmpină cu mâncare cald și bunicul cu aceași întrebare pe care mi-o pune în fiecare zi "Cum a fost azi?".
Bunica: Ce vei face mâini?
Haruka: Nu știu.
Bunicul: De ce nu ieși în oraș mâini seară împreună cu prietenele tale, doar o dată faci 18 ani.
Haruka: Ar fi și asta o idee.Mă duc în cameră și dau mesaj pe grupul nostru.
Haruka: Ce faceți?
Hana: Și eu pe aici.
Akura: Citesc, tu ce faci?
Haruka: Bine, mi-a dat bunicul o idee ce să fac mâini.
Akura: Mâini este ziua ta, nu?
Haruka: Da și a spus să ies cu voi în oraș mâini seară.
Hana: Asta e super, chiar știu și un loc unde să mergem
Akura: Unde?
Hana: Vei vedea mâini.A doua zi, tot același lucru, trezire, liceu, casă. Am decis să ne întâlnim la mine acasă să plecăm în oraș. Nu știam cu ce să mă îmbrac mai ales că Hana nu a vrut să ne spună unde vom merge, doar ne-a spus să purtăm o ținută decentă dar și sexi. Cu ce naiba trebuie să mă îmbrac? Până la urmă îmi iau o rochie simplă dar frumoasă.
Ajung și ele. Hana era îmbrăcată într-un tricou foarte decoltat și blugi rupți, Akura avea o fustă pe ea și o bluză subțire, este drăguță, dar Hana mai mult saliva când a văzut-o. Decidem să plecăm, Hana cheamă un taxi și ajungem într-un club. Hana ne conduce înăuntru și mergem la bar.
Hana: July, prietena mea, ce faci?
July: Vai, dar pe cine avem noi aici?
Hana: Pe cea mai tare petrecăreață.
July: Asta știu deja, dar cine sunt ele?
Hana: Ele sunt cele mai bune prietene ale mele, știi că ți-am povestit. Ea e Haruka.
Haruka: Buna.
Hana: Și ea e Akura.
Akura: Încântată de cunoștință.
July: Buna și vouă, sper să vă distrați în clubul meu. Hana aceași masă?
Hana: Dor mă știi.Ajungem la masă și ne așezăm. Vine și July și ne aduce câte un suc, dar Hana se uită ciudat la ea.
Hana: Să nu îmi spui că îmi aduci suc.
July: Dar atunci ce vrei?
Hana: Ca deobicei, știi tu cel mai bine.Ea plecă și la scurt timp vine cu un cocktail cu alcool și cu 12 pahare de shoturi.
Haruka: Tu chiar vrei să bei atât de mult?
July: Stai liniștită, e obișnuită.July se așează cu noi la masă și ne distrăm împreună, glumim, dansăm și normal că Hana saliva după Akura mai ales când dansau împreună.
După 5 ore de distracție decidem să plecăm acasă. Hana era puțin amețită dar conștientă așa că Akura se oferă să o conducă acasă, iar eu deci să mă duc acasă.
Pov:
Akura ajunge acasă la Hana și o duce în cameră. Hana se duce la baie și îi spune Akurei să o aștepte puțin. Când se întoarce o găsește pe Akura stâng pe burtă întinsă pe pat și se uita la telefon.Akura: O, te-ai întors, cum te simți?
Hana: Sunt bine. (încercând să se abțină în a nu face vreo prostie)
Akura: Atunci voi pleca acasă.
Hana: Poți să rămâi aici, ne mai distrăm.
Akura: Atunci stai să îmi anunț părinți că rămân la tine.Hana era singură acasă, părinți ei erau plecați așa că se uită la un film în living și se jucau pe provocări. În timpul ăsta ele au mai băut câteva pahare de vin.
Akura: Vai frate, iar am pierdut, ce trebuie să fac?
Hana: Nu știu, de data asta te las să faci orice.
Akura: Ești cea mai bună prietenă a mea. (spune asta în timp ce o ia în brațe)
Hana: Nu mai rezist.
Akura: Ce?Atunci Hana fiind jos o ia pe Akura și o pune cu fața spre ea în poala ei și o sărută. Akura rămâne uimită și încearcă să scape, dar nu reușește. Hana o mușcă de buză, iar Akura scoate un sunet de durere deschizând gura. Acum era șansa Hanei, își bagă limba în gura ei iar Akura nu mai rezistă și îi răspunde sărutului. Se ridică și o ia în brațe pe Akura și o pune pe masă. Îi dă puțin bluza la o parte și începe să îi sărute umărul și pe gât în timp ce mâna ei cobora ușor și o băgă sub fusta ei. Akura incepe să geme de plăcere făcând-o pe Hana să fie mai sălbatică. Se îndepărtează puțin de ea, este prea excitată se vede, la fel și ea la cum arată în momentul ăsta.
O ia în brațe și o duce în camera ei, o pune în pat și Hana peste ea. Se uită la ea, zâmbește și îi dau bluza joc. Începe să o sărute pe gât, coboară la sâni ei și o mușcă cu putere, începe să geme din nou, coboară mai în jos și o sărută pe burtă. Ea o trage înapoi sus și o sărută, o sărută și Hana mai sălbatic.
Cu o mână îi ținea mâinile ei și cu cealaltă mână se juca cu sâni ei, își coboară ușor mâna și o strânge de fund. Geme și mai tare asta o excită și mai mult. O sărută iar pe gât, pe urmă ajunge la sâni și îi face un mic semn, vrea să ajungă mai jos, mai jos, vrea să simtă plăcere, să o fac sa se simtă bine.
Akura: Nu!
Atunci a realizat că nu e bine ceea ce face. Se ridică și se uită la ea, avea fața roșie. Îi dă pătura să se învelească cu ea.
Hana: Eu mă duc să dorm în camera pentru oaspeți, tu poți să dormi aici, noapte bună.
Pleacă și închide ușa. Nu îmi vine să cred. Acum ce mă fac? Cum voi da ochii cu ea mâini? Hana, de ce ești așa proastă?
Se pune în pat și stă, se gândește ce v-a face de acum.
CITEȘTI
O invocare greșită
RomanceÎn această poveste vom vedea viața unei adolescente orfane, care încearcă să își invoce părinți prin spiritism. Cu toate acestea, ea invocă un demon cu aripi de un negru întunecat, acesta fiind adus în lumea oamenilor dintr-o greșeală. Această greșe...