Mă despart de fete, aveam de gând să mă duc acasă. Nu înțeleg de ce Hana a băut așa mult. După această distracție mi-am dat seama că Hana a început să aibă sentimente pentru Akura. Se vedea pe fața ei și ochii ei era numai după Akura. Este ora 23:40, până acasă fac vreo 25 de minute, nu am vrut sa iau un taxi, vroiam să fac o plimbare.
Mă gândesc unde aș putea să o găsesc pe bătrână. Chiar aveam nevoie de ea. Poate o pot găsi în altă zi.
....
Ce naiba se întâmplă? Alo, este cineva? De ce nu pot vedea nimic? "Haruka..." se aude în șoaptă. Asta îmi dă fiori. În fața mea apare o siluetă bărbătească, dar nu pot să îi văd fata. "Haruka..." Atunci fac câțiva pași în spate, el îmi întinde o mână cu gândul de al lua de mână, dar eu refuz. Văd în mână cealaltă o floare albă, nu îmi vine să cred este triteleia. Îmi întinde mâna cu floarea, mă uit ciudat la floare și am vrut sa o ating, dar cum a atins petala aceasta a devenit roșie, un roșu sângeriu. A aruncat floarea și mi-a pus mâna la ochii, nu mai vedeam nimic. "Haruka...tu..." Nu reușește să termine propoziția că mă trezesc brusc din acest coșmar.
De la un timp am inceput să am numai coșmaruri. Nu stau mult pe gânduri și mă pregătesc să plec la liceu. Ajung în fața liceului, dar nu le vad pe Akura și Hana. Am crezut că s-au dus înainte, dar Hana nu era în clasă. Au trecut 3 ore dar nici urmă de ea, deci să merg la Akura să întreb dacă s-a întâmpla ceva.
Haruka: Hei Akura, ce faci?
Akura: Vroiam să mă plimb puțin, dar tu ce faci aici?
Haruka: Hana încă nu a venit la ore și mă gândeam dacă știi tu ceva.
Akura: Păi...
Haruka: Acest "păi" nu sună prea bine.
Akura: Hai să mergem undeva mai retras.Când mi-a cerut acest lucru, am rămas puțin șocată. Ceva cu siguranță s-a întâmplat și nu ceva bun. Ajungem la o bancă undeva mai retrasă în curtea liceului.
Akura: Să nu te panichezi dar după ieșirea în club știi că am condus-o pe Hana acasă.
Haruka: Da.
Akura: Păi... m-a rugat să rămân la ea în noaptea aia.
Haruka: Ok. (sper că nu s-a întâmplat ceea ce cred eu)
Akura: Eu și Hana ne-am sărutat.
Haruka: Ce!?
Akura: Mai încet.
Haruka: Cum s-a ajuns la asta?
Akura: Ne-am uitat la un film, pe urmă ne-am jucat pe provocări și Hana a început să mă sărute, pe urmă eu am acceptat pentru moment, dar i-am cerut să se oprească.Nu îmi vine să cred că Hana a dat-o în bară așa de rău. De asta nu a mai venit la liceu, nu putea să de-a ochii cu Akura după ce a făcut.
Haruka: Akura, uite cum stă treabă, Hana este lesbi.
Akura: Ce!?
Haruka: Mai încet. Știu că e un șoc pentru tine, dar Hana s-a chinuit mult să ascundă chestia asta și după ce a început să aibă sentimente pentru tine nu a putut să mai reziste. Te rog, vorbește cu ea, să o ierți pentru ce a făcut. Sper macar să rămâneți prietene.
Akura: O să mă gândesc.Mă întorc în clasă. Nu știu cum aș putea să le ajut, sper doar să rămână prietene. După terminarea orelor decid să mă duc la Hana să văd dacă este bine. Ajung acasă la ea, dar nu îmi răspunde. Nu mai insist și mă duc acasă. Toată ziua i-am dat mesaj Hanei dar nu îmi răspundea așa că merg la o mică plimbare.
Se înserase, trebuia să mă întorc acasă. Drumul spre casă este pe lângă un lac și o mică câmpie. Văd ceva strălucitor. Mă apropii și rămân șocată. Ce înseamnă asta? Inima mea începe să bată cu putere și respiram greu, era triteleia din visul meu sau mai bine zis din coșmarul meu. Mă apropii încet de ea, dar îmi era teamă să o ating. A apărut un fluture alb, un alb foarte curat și se așează pe floare.
Am vrut să ating floarea dar vântul a început să bată cu putere, de frică am fugit acasă. Mă duc repede în camera mea. Nu reușeam să gândesc limpede. Nu știam de ce mi se întâmplă asta. Nu am mai văzut în realitate o triteleia roșie. Sunt confuză și speriată. Trebuie să o găsesc pe bătrână.
CITEȘTI
O invocare greșită
RomanceÎn această poveste vom vedea viața unei adolescente orfane, care încearcă să își invoce părinți prin spiritism. Cu toate acestea, ea invocă un demon cu aripi de un negru întunecat, acesta fiind adus în lumea oamenilor dintr-o greșeală. Această greșe...