Pov:
Hana a terminat orele, iese din liceu și o vede pe Akura, era împreună cu colegii ei de clasă. Se duce la ea și o ia în brațe pe la spate, își pune capu pe umărul ei și îi spune cu călduros "Bună".
Akura: O, bună Hana, nu te-am văzut.
Hana: Ți-a fost dor de mine?
Akura: Cum să nu îmi fie, dor ești prietena mea.Atunci Hana o lasă în pace și face câțiva pași în spate pe urmă se duce lângă ea.
Akura: Dar unde este Haruka?
Hana: A plecat mai devreme.
Akura: Chiar îmi pare rău pentru ea. Restul le duc flori mamelor care le așteaptă acasă, iar ea duce flori părinților care sunt morți și fix de 1 martie.Se decid să plece împreună spre casă având în vedere că stau în același cartier.
A doua zi.
Cele 3 fete se hotărăsc să iasă în oraș după ore. Se duc la o terasă unde își comandă câte un cocktail.
Hana: Cum ar fi să veniți mâini seară la mine să ne distrăm, tot este sâmbătă și ai mei sunt plecați weekend-ul ăsta.
Akura: Nu o să se supere părinți tăi? Nu vreau să deranjez.
Hana: Mereu ești fata aia inocentă și timidă, stai liniștită, vorbesc cu ai mei și cu siguranță o să mă lase să mă distrez cu voi. (spune asta și o mângâie ușor pe cap)Eu știam că Hana este lesbi, dar Akura nu știa chestia asta, iar în timp ce mă uitam la ele aveam un singur gând "Hana s-a îndrăgostit de Akura?"
Plecăm de la terasă și în drum spre casă vedem o tarabă iar vânzătoarea era o femeie foarte bătrână. Ne apropiem și avea multe brățări shamballa, talismane norocoase și alte obiecte spirituale. Bătrâna se uita la Akura și Hana.
Bătrâna: Bună, scumpe domnișoare.
Akura și Hana: Bună ziua.
Akura: Funcționează?
Bătrâna: Desigur domnișoară.
Hana: Desigur că funcționează, nu trebuie să facă vânzare?
Bătrâna: Nu subestima unele lucruri pe care nu le cunoști cu adevărat. Pot spune că ești o fata curajoasă care nu se teme de nimic.
Hana: Orice poate să își dea seama de chestia asta.
Bătrâna: Chiar și de adevărul pe care îl ascunzi față de o prietenă dragă? Ție frică că v-a afla și te v-a părăsi?După aceste cuvinte Hana nu mai spunea nimic chiar și eu am rămas surprinsă de ce a spus. Își întoarce privirea spre mine, acesta devine serioasă și puțin speriată.
Bătrâna: Dorința nu o să devină realitate, iar dacă o să încerci vei face o greșeală imensă.
Eu și Hana rămânem surprinse, Akura își cumpără o brățară și decidem să plecăm. Tot drumul nu am vorbit.
Ajung acasă și mă așez pe pat. Gândul îmi era la bătrâna aceea și vorbele ei. Ce a vrut să spună că voi face o greșeală imensă? Dorința mea nu o să se îndeplinească? Adică... chiar există o soluție pentru a-mi vedea părinți? Dacă există aș da orice să îi văd măcar o dată.
Afară se înserase, am luat cina cu bunici mei și mă duc repede în cameră. Îmi deschid telefonul și încep să caut pe internet spiritism sau ceva de genul ăsta. Caut o soluție pentru a putea să iau legătura cu părinți mei, dar tot ce găsesc este prea banal și nu cred că funcționează. Intru pe un site, aici găsesc ceva interesant, cică nu se poate face spiritism fară nu știu ce carte, dar nu a fost găsită niciodată. Despre ce carte este vorba? Nici nu găseam vreo poză cu acea carte.
Mă uit la tavan. Oare ce ar trebui să fac? Atunci mi-a venit în minte bătrâna de la tarabă. Ea trebuie să știe. Îmi pun telefonul la încărcat și vreau să mă pun la somn. Sunt hotărâtă. Mâini mă voi duce la bătrână și o voi întreba, voi face orice pentru a găsi acea carte.
CITEȘTI
O invocare greșită
RomanceÎn această poveste vom vedea viața unei adolescente orfane, care încearcă să își invoce părinți prin spiritism. Cu toate acestea, ea invocă un demon cu aripi de un negru întunecat, acesta fiind adus în lumea oamenilor dintr-o greșeală. Această greșe...