Nu am putut să dorm deloc, sunt prea îngândurată, oare ce îmi v-a spune bătrâna azi? Se pare că și azi voi fi obosită la ore.
Hana: Hei, ești bine?
Haruka: Da.
Hana: Nu arăți prea bine.
Haruka: Nu îți face griji.Nu pot să îi spus despre asta. O voi face să se îngrijoreze mai tare decât este acum. Trebuie doar să aștept să văd ce se poate întâmpla.
Orele s-au încheiat, am crezut că nu se vor mai termina, timpul a trecut foarte greu. Îmi bag cărțile în geantă și ies din clasă, dar fac câțiva pași și aud cum cineva mă strigă din spate.
Director: Haruka.
Haruka: Da domnule.
Director: Aș vrea să vorbim puțin în biroul meu.Îl urmez până în birou, acesta se așează pe scaun lui, iar eu eram în picioare în fața lui.
Director: De ce stai acolo? Așează-te.
Haruka: Ce doriți să îmi spuneți?
Director: Știi că am un fiu.
Haruka: Da, Kyu-Bok.
Director: Știind că mai este jumătate de an până la terminarea anului școlar, vreau să îl transfer aici pentru a îl putea obișnui cu programul acestui liceu, deoarece el v-a moșteni funcția de director.
Haruka: Și eu cu ce vă pot ajuta?
Director: Vreau ca tu să îl ajuți cu turul liceului și dacă are nevoie de ceva. În scurte cuvinte vreau să deveni un fel de asistentă.
Haruka: Nu știu ce să spun, nu îl cunosc pe fiul dumneavoastră în persoană.
Director: Nu îți face probleme, vei merge cu mine acasă și ți-l voi prezenta, și nu te îngrijora îți voi plăti.
Haruka: Nu e vorba de bani, dar ....
Director: Voi vorbi eu cu bunici tăi.
Haruka: Nu știu ce să spun.Nu puteam să îl refuz. Mereu mi-a fost alături când am avut nevoie de ajutor și pe bunici mei ia ajutat. Singura problemă este că nu prea pot să mă duc la bătrână, dar după ore voi vedea cum voi face.
Ajungem acasă la director, mă conduce înăuntru și îmi spune să iau loc pe canapea. Acesta îmi aduce un ceai și începem să vorbim despre noul meu job ca asistentă. Văd un băiat bine îmbrăcat care cobora scările.
Director: A, fiule, vino să ți-o prezint pe asistenta ta.
Haruka: Bună, sunt Takahashi Haruka, mă bucur să te cunosc.
Kyu: Buna, sunt Kyu-Bok, dar poți să îmi spui doar Kyu.
Director: Sper să vă înțelegeți.
Haruka: Desigur domnule.
Director: Atunci până pregătesc ceva de mâncare vă las să vorbiți.Domnul pleacă spre bucătărie rămânând singură cu Kyu. Chiar dacă sunt destul de obosită și somnul îmi dă târcoale trebuie să rezist. Mă uit la el și el la mine, tăcerea este ruptă atunci când el încearcă să vorbească cu mine.
Kyu: Deci tu vei fi asistenta mea?
Haruka: Da.
Kyu: Sper că o să te descurci.
Haruka: Stai liniștit, vei fi uimit cât de bine mă voi descurca.
Kyu: Atunci, draga mea asistentă, mă bucur că vom colabora împreună.Pov:
După câteva ore, tatăl lui Kyo o conduce acasă pe Haruka. El își ia rămas bun și se duce în camera lui. Se întinde pe pat și se uita la tavan.Kyu: Takahashi Haruka, un nume interesant, pentru o fată destul de drăguță, dar de ce mi s-a părut că nu e bine, părea obosită. Poate mi se pare. Haruka, sper să avem o relație de prietenie bună.
CITEȘTI
O invocare greșită
RomanceÎn această poveste vom vedea viața unei adolescente orfane, care încearcă să își invoce părinți prin spiritism. Cu toate acestea, ea invocă un demon cu aripi de un negru întunecat, acesta fiind adus în lumea oamenilor dintr-o greșeală. Această greșe...