Stark binasının üst terasında açılan güç portalı Loki'nin Çitari adındaki ordusunun dünyaya gelmelerini sağlıyordu. Yenilmezler jet ile New Yorkun tam meydanında olan Stark kulesine yaklaştıklarında iki tanrının ölümüne savaştıklarını gördü.Prenses abisi Thor'u görünce içinde yaşadığı üzüntüyü bir nebze olsun unutmuştu.
Loki'nin kontrolü altından çıkan Clint Barton. Yenilmezlerle birlikte intikam için savaşmaya katılmıştı.
"Natasha""Onu görüyorum"
Kızıl saçlı kadın ateş etmek için jeti konumlandırdığı sırada Loki asası ile jetin tek kanadına ateş etti.
Jet kontrolünü kaybederek havada süzülmeye başladı. Natasha ve Clint jeti olabildiğince kontrol altına almaya çalışsalarda bunu başaramıyorlardı. Jet yüksek binalara çarparak kalabalıktan uzakta bir yere sert iniş yaptı.
Jeten inen kahramanlar Stark binasının üstünde açılmış portala şok içinde bakıyorlardıPortalın içinden gelen devasa neye benzediği bile belli olmayan bir yaratık gözüktü.
"Odin'in sakalı aşkına!"Devasa yaratığın içinden çıkan uzaylılar binaların içine girerek sivillere saldırmaya başlamışlardı.
Natasha, Clint, Helga ve Kaptan bir taksinin arkasına çekilerek saldırı planı yapmaya başladılar.
"Sivilleri korumalıyız""Öncelikle Loki'yi durdurmalıyız. Loki olmasa ordu da olmaz"
Natasha,
"Helga haklı. Sen gitt burası bizde""Onları uzak tutabilecek misiniz?"
Clint Barton elinde tuttuğu özel teknoloji yayını ve oklarını ayarlayarak,
"Yüzbaşı. Bu benim için ayrı bir zevk olucak"
Sırtından aldığı oku ile yaratıkları vurdu.Natasha elinde tutuğu silahları Prenses ise tıpkı Barton'un okları ile aynı olan oklar ile savaşmaya başladılar.
"Ekibe iki okçu bence fazla"
Helga sivillere yaklaşan yaratıkları vuruyor bir yandan da Barton'a laf yetiştirmeye çalışıyordu.
"Öyle mi?""Evet. Neden onlar gibi bir çekiç veya bir asa kullanmıyorsun?"
"Asgard'da gelişim çağında olan çocuklar savaş silahlarını seçmek için sınava tabi tutulurlar"
"Ne yani Thor bir çekiç mi seçti? "
"Hayır. O zaten çok iyi bir iz sürücü ve savaşçı tanrılar onunun kudretli kanına Mjolnir'i layık gördü. O da masum insanları koruyacağına yemin etti"
Helga arabaların üstüne çıkarak onlara doğru yaklaşan yaratıkları vurmaya başladı.
"Loki'yi sorucak olursan o bir büyücü aynı zamanda çok iyi hançer kullanır""Peki sen sadece bir ok mu kullanıyorsun. Bir tanrıya göre oldukça sıradan gözüküyor"
Clint'in söyledikleri üzerine elinde tuttuğu yayını sırtına takan prenses. Kollarını iki yana açarak hançerlerini ortaya çıkartı. Ve ona saldırmak için arabanın üstüne çıkan yaratıkları öldürmeye başladı.
Natasha elinde tuttuğu silahları ile hedefine tam on ikiden isabet ettiriyordu.
"Ben senin yerinde olsam Barton. Daha fazla konuşmazdım""Sanrım haklısın"
Kahramanlar gittikçe zorlanmaya başlıyordu. Natasha silahlarını bırakıp öldürdüğü yaratıkların silah şekilde olan asalarını alıp savaşmaya devam ediyordu. Barton oklarını elinden geldiğince hepsine isabet ettirmeye çalışıyordu. Helga da yaratıkları bir kaç kolay hamlede etkisiz hale getiriyordu. Fakat portalın açık olması ve durmadan uzaylı yaratıkların gelmesi işlerini zorlaştırıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Avengers Ve Prenses
Fantasy"Kitabı yok etmek zorundayız Odin," dedi kraliçe. Kral tahtından rahatsızca kıpırdanarak konuştu. "Bu olmuyor biliyorsun." Kızlarının kaderini baştan yazamaya çalışmışlardı. Bunu başarmışlardı da fakat hesaba katmadıkları birşey şimdi onlar için bü...