10

733 66 8
                                    

Odasının kapısını büyük bir gürültü ile kapatan prenses

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Odasının kapısını büyük bir gürültü ile kapatan prenses. Büyü yapmasını engelleyen bilekliği kırılması için duvara hızlıca vurdu. Fakat bileklik kırılmamıştı. Makyaj masasında bulunan bütün eşyaları tek hamlede yere savurdu. Sesi duyan hizmetli kız içeri hızlı bir giriş yaptı.

Kapının açılması ile önüne dönen prenses,
"Çık dışarı! Hemen!"
Kariana aldığı sert emir ile dışarı çıktı.

Helga derin nefes alarak öfkesini bastırmaya çalışıyordu. Fakat bu işe yaramamaktaydı. Odin'in söz etiği Vanaheimrdan gelicek olan misafirlerin kim olduğunu çok iyi biliyordu prenses. Niklas ve ailesi.

Odanın kapısı bir kez daha açıldı.
"Sana dışarı çıkmanı söylemiştim!"

"Seni akşam için hazırlanmaya geldim"

Annesinin sesini duyan Helga,
"Benden bu kadar erken kurtulmak istediğini bilmiyordum"

Odin eşi Frigga'yı kızlarını akşam hazırlamasını söylemişti.
"Bu evliliğin olması veya olmaması benim elimde değil. Lütfen böyle davranma"
Diyerek giyinme odasına girdi.

Helga annesinin peşinden giyinme odasına girdi.
"Bu evliliği istemiyorum"

"Biliyorum tatlım"

Annesinin elini tutarak,
"O zaman buna izin verme"

"Bu benim elimde değil"

"Onu sevmiyorum anne...
Ben zamanı geldiğinde aşık olduğum adamla evlenmek istiyorum anne. Tıpkı senin gibi "

"Bazen herkes aşık olduğu ile evlenemez"

Helga gözlerini kapatı. Derin bir nefes aldı.
"İstemiyorum!"

Frigga kızının bu evliliği istememesini çok iyi anlıyordu. Fakat bunu ona dile getiremiyordu. Odin eşini sert bir dilde defalarca uyarmış, bu evliliğin Asgard ve Helga için en iyisi olacağını söylemişti. Frigga da buna inanarak kızını yatıştırmaya çalışıyordu.

"Senin için en iyisi bu olucak güven bana"
Frigga eline aldığı mavi elbiseyi kızına göstererek,
"Bu renk sana çok yakışıyor"

Helga annesinin tuttuğu elbiseyi eline alarak tekrardan elbiseyi yerine astı. Ve adımlarını diğer duvarda asılı olan elbiselere çevirdi. Siyah düz bir elbise aldı.

"Helga cenaze töreni yapmıyoruz"

"Hayır. Yapıyoruz"

Avengers Ve PrensesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin