Uzun bir aradan sonra ilk defa bu kadar uzun bir bölüm yazdım. Tam 2598 kelime! Umarım beğenirsiniz.
İyi okumalar 💋.
Tony yanındaki kadınla birlikte garaja inmiş. Bilekliğini hangi maddeden ve nasıl yapıldığını araştırmaya koyulmuştu."Jarvis bilekliğin bileşenlerini analiz et"
Helga elini yüzüne koymuş öylece karşısında ki adamı izliyordu.
"Efendim bilekliğin %78'de saf Lonsdaleite'den oluşmakta. Geriye kalan %22'lik kısmı için hiçbir sonuç bulunamadı"
Tony yapay zekası olan Jarvis'in söylediği ile tekrardan önündeki ekrana gömüldü.
Nerdeyse sabah olmak üzereydi. Helga ise artık kafasını kaldıramayacak kadar yorgun ve uykulu hissetmeye başlamıştı. Kollarını üst üste koyarak kafasını üzerine koydu ve uykuya daldı. Tony ise işine o kadar çok dalmıştı ki onun uyuduğunu bile fark etmemişti.Tony birkaç birleşen bir araya getirerek, istediğini elde etmişti. Bunun sevinci ile bağırarak,
"Helga! Buldum!"Tony Stark'ın sevinçli ve yüksek sesi ile sıçrayan Helga ürkek bakışları ile etrafa bakıyordu. Onun bu halini gören Tony tıpı yavru bir kedi görmüş gibi hissetmiş bu da içini ısınmıştı.
Gülerek,
"Seni korkutum sanırım. Ama çok komik duruyorsun"Adamın söylediği ile duruşunu ve bakışını düzelti. Elli ile gözlerini ovaladı.
"Neyi buldun peki?"Tony masadan destek alarak kendini tekerlekli sandalye ile itikledi. Ve elindeki tuşa basarak birçok elementin gözüktüğü mavi hollogramı açtı.
Mavi ışıkların arasından Helga'ya gülerek bakıyordu. Onun bu hareketi ile Helga'nın kalp atışları normalinden oldukça hızlı atmaya başladı.
Tony birçok bilimsel şeyler söyleyip duruyordu. Helga ise onun izlemekten kendini alamadığı için söylediklerini bir türlü dinleyemiyordu.
Onun bu halini fark eden Tony toprak rengi gözlerini onun ki ile aynı renge sahip gözlere kitledi. Tony her ne kadar ona dirense de bu onun için imkansızdı."Prenses"
Tony'nin sesi ile kendine gelen Helga biran kendini afalamış gibi hissetmişti.
"A-ah evet"Tony biraz daha karşısında ki kadına yaklaşarak kollarını masaya kodu.
Helga da tıpkı onun gibi yaparak aralarında ki mesafeyi oldukça en aza düşürdü. Tony'nin bakışları istemsizce Helga'nın küçük dolgun dudaklarına indi. Yüzünü biraz daha ona yaklaştırdı. Büyük garajda Helga'nın kalp atışlarını sesi duyuluyordu.
Tony titrek bir nefes verdi. Ve o tapılası dukdaklara sıcak nefesini üfledi. Stark'ın bu hareketi ile prensesin kirpikleri titremişti.
İşte bu sonsuz aşkın ilk öpücüğü gerçekleşmek üzereydi.
Taki Jarvis'in sesi duyulana kadar,
"Efendim. Thor Odinson kuleye giriş yaptı"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Avengers Ve Prenses
Fantasy"Kitabı yok etmek zorundayız Odin," dedi kraliçe. Kral tahtından rahatsızca kıpırdanarak konuştu. "Bu olmuyor biliyorsun." Kızlarının kaderini baştan yazamaya çalışmışlardı. Bunu başarmışlardı da fakat hesaba katmadıkları birşey şimdi onlar için bü...