5

1.2K 74 11
                                    

"Sometimes We Have to Sacrifice Some Things"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Sometimes We Have to Sacrifice Some Things"

~

Sif zindan dan çıkar çıkmaz Fandral. Hogun ve
Volstagg'ın yanına gitmişti.
"Nasıl yani şimdi tahta Loki mi oturuyor"
Savaşçı Kadın öğrendiği şeye inanmak istemiyordu.

"Ne yazık ki evet"

"Peki neden Kraliçe tahtı derv almadı"

"Bilmiyoruz"

Savaşçılar için Loki'nin tahta oturması kabul edilir bir durum değildi. Hala onun bir hain olduğunu düşünüyorlardı.

"Helga'nın bundan haberi var mı?"
Sif prensesin haberi olmadığına emin olsada yinede şüphe etmiyor değildi.

"Bence henüz haberi yok"

"Buna nasıl emin olabilirsiniz. Hogun"

"Odin'in şifacılarından birisi yakınım Helga'nın yarasını zorladığı için rahatsızlandığını söyledi"

Savaşçılar birbirine baktı.
"Bence Loki'nin yanına gidip Kraliçe varken tahta neden onun oturduğunu öğrenmeliyiz"

"Sif haklı gidelim"
Savaşçılar dinlenme odasından çıkmış taht odasının yolunu tutmuşlardı. Muhafızlar savaşçıları görünce büyük görkemli kapıyı açtılar.

"Loki Kraliçe varken tahta neden sen devr aldın"
Savaşçılar yeni Krallar'ının önünde eğilmemişlerdi.

"Annem babam Odin'i yanlız bırakmak istemediği için tahta benim geçmemi istedi"

"Kraliçe ile konuşmalıyız"
Sif'in amacı hala Thor'u geri getirmekti.

"Üzgünüm. Babam Odin'in bir daha uyanamamasından korkuyor. Bu yüzden yanından ayrılmayı redediyor"
Loki tahtın tek sahibi benim dercesine savaşçılara bakıyordu.
"Bu kadar acil olan neyse bana anlatın"
Loki tahtan kalktı. Ve asasını yere vurdu.
"Kralınıza"
Loki'nin bu hareketi artık Asgard'ı ben yönetiyorum önümde diz çökün demekti.

Savaşçılar yeni Krallar'ının bu hareketi ile birbirine baktı. İlk eğilen Volstagg olmuş onun ardından da diğer savaşçılar da eğilmişti.

"Yüce kralım sizden Thor'un sürgününe son vermenizi istiyoruz"

Loki yavaş bir o kadarda sinir bozucu adımlarla tahtın altın merdivenlerini iniyordu.
"İlk emrim babamın son emrini bozmak olmaz. Jotunheim'la savaşa girmek üzereyiz. Halkın istikrar duygusuna ihtiyacı var. Bu zor zamanda kendini güvende hissetmeli, hepimiz birlik olmalıyız"
Loki asasını yere vurarak dik bir duruş sergiledi.
"Asgard'ın iyiliği için"

Avengers Ve PrensesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin