Hikayenin geçtiği evren ile ilgili

224 13 6
                                    

Hikayenin geçtiği alternatif evrende hem kadınlar hem erkekler doğurgan olabilme özelliğine sahip, bunun nedeni günümüzden 150 yıl önce yaşanan ve çoğunlukla kadınları etkileyen büyük bir salgından sonra dünyadaki kadın ve insan nüfusunun aşırı düşüşünden sonra olumsuz etkilenen ülkelerin bir araya gelip çözüm aramaya başlamasıyla çılgın bir bilim insanının erkeklerin genetik özelliklerini etkileyip onların da hamile kalmasını sağlayabilecek bir tür ilacı öne sürmesidir. Bu ilaç ilk jenerasyona etki sağlamıyor, tüketildikten sonraki jenerasyonlarda bazı erkek çocuklarının doğurgan olmasını sağlıyordur. Başta karşı çıkılsa da insan gücü azalmasından sanayinin olumsuz etkileneceği ve hatta küresel ekonomik krizlere girileceği fark edilince şebeke suyuna karıştırılan bu ilaç sayesinde doğurganlar oluşmuş oldu. Tabi bu radikal karar alınırken toplumun ne tepki vereceğini bile düşünmeyecek kadar fevri davranıldığı için anormallik fark edildiğinde dünyanın her yerinden insanlar isyan etmeye başlamıştı. Ancak devletler birliğinin kesin açıklamaları ve sosyal düzenlemelerle halkın şikayetleri dindirildi ve doğurganlık kısa sürede normalleşti. Eşcinsel evlilikler erkek hamileliği yaygınlaştığı için her iki cinsiyet için de legalleştirildi. Doğurgan olduğundan şüphelenen çocuk, genç ve yetişkin erkekler için hormon testleri geliştirildi, onlara uygun korunma yöntemleri (ertesi gün ve doğum kontrol hapları) geliştirildi. Ayrıca bu evrende cinsiyet fark etmeksizin doğuran kişiye çocuk anne diye hitap etmekte annelik kadından çok iki cinsiyete de ait bir olgu olmuş durumda yani. Bunun anlamı doğurgan olan erkeğin daha az erkek olduğu değil. Sadece doğurgan erkeklerin genellikle hamilelik sancıları kadınlardan daha fazla olmakta çünkü bebeğin büyüyeceği karın boşluğu erkeklerde genellikle daha az ancak bu bütün doğurganlar için geçerli değil.

Şehirler ve önemli yerler

-Kaeju

Ülkenin önemli turistik sahillerine ev sahipliği yapan bir yarımadadır. Lee Donghyuck un annesi buralı olduğundan dolayı burada doğmuştur. Havası nemli tropiğe benzer bir iklime sahiptir. Kışlar çok soğuk geçmez ancak yaz mevsimi sıcaklığıyla ve nem ile şehri denize girilmeden yaşanılamaz duruma getirir. Denizi berrak ve sıcaktır. Halkın büyük çoğunluğu deniz veya turizm ile alakalı işler ile geçinir.

-Seosong

Başkenttir. Yeşil dağların yamacına kurulmuştur. Ülkenin en önemli üniversitelerini barındırır. Ormanla harmanlanmış durumdadır. Sit alanı sayılan birçok dere kenarına ve şelaleye ev sahipliği yapar. Ülkenin büyük kültürel merkezlerinden biridir. Çoğunlukla memurların ve öğrencilerin yaşadığı bir şehirdir. Sanayisi oldukça gelişmiştir ancak sanayi merkezi doğaya zarar vermemek amaçlı şehir merkezinden bir hayli uzaktadır.

-Nonyeong

Ülkenin metropolü ve en önemli liman kentidir. Coğrafi özellikleri yükseltisi ve eğimi fazla olmayan bir deniz kenarı ovası gibidir. İthalat ve ihracatın merkezidir. Başkente arabayla dört saat uzaklıktadır. Ancak hızlı trenlerle bu süre daha da kısalmaktadır. Yüksek gökdelenlere sahiptir. Ülkenin zenginlerinin büyük bir çoğunluğu burada yaşar. (Ana karakterlerimizin de üniversiteye kadar yaşadığı yer burasıdır. İstanbula benziyor diyebiliriz gökdelen açısından) Yeni bir şehir denebilir. Ancak eski yerleşim yerleri de bulunur. Şirin eski ancak bakımlı binaların bulunduğu Wonnan adında bir bölgesi vardır. Wonnan kalesi yolu Nonyeong'a düşen turistlerin uğrak noktasıdır. Ayrıca Juncheon adı verilen şehrin en yüksek gökdelenlerinin bulunduğu bölge de oldukça ilgi çeker.

-Danghung

Ülkenin en kuzeyinde bulunan şehirlerdendir. Yüksek dağlar açısından zengin bir bölgedir. Yılın neredeyse her dönemi kar bulunur. Kış turizmi konusunda gelişmiş olan bu şehir komşu ülke olan Zhongwea ile sınırdır. Bölgede bulunan en büyük dağın adı Sunhung'dur ve birçok büyülü olduğu söylenen mağara barındırır.

√Math - NominHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin