Maribalım'ın ağzından
Adrien derste mutsuz görünüyordu. Ben de tenefüste yanına gittim ve birlikte bahçeye çıktık. Bana meyve suyu aldı. Erkek yiağğ. Çok iyi bir baba olucaksın Adrien Agreste. Biri okyanuslar gece mavileri diye şiir yazar diğeri kendi kendine gelin güvey olup yağlı mağlı espriler yapar. Yine yeniden tekrardan gelen bir Bay Güvercin tehlikesiyle! karşılaşınca Adrien'ın alerjisini hatırlayıp içeri girdik. Ben tam bir bahane uyduracakken o Nino'nun yanına gitti. Ben de tuvalete koşup UB'ye dönüştüm. Beş dakika sonra derse accik de olsa geç kalsam da girdim. Adrien da benden bir iki dakika sonra sınıfa girdi. Neden acabağ??? Alerjisi yüzünden tuvalette oldugunu söyleyip Bayan Bustier'den özür diledi. Teneffüste Adrien, Nino ve Alya ile konuşurken Nathaniel yanıma geldi ve bana bir resim verdi. Dördümüzün resmini çizmiş.
- Teşekkür ederim bu çok tatlı.
- Önemli değil içimden geldi.Okul bittikten sonra Alya ile eve yürüyorduk. Beni dürttü ve şöyle dedi:
- Adrien'ın sana bakışını gördün mü ?
-Ne?
-O domates kafa sana resmi verince nasıl sinirlendi, resmen kıskandı seni!
-Ne nasıl ya yani nasıl olabilir ki ehe öyle değildir o yani niye öyle olsun ki!
- Tamam ben bir şey demedim.Cidden beni kıskandı mı yoksa beni seviyor mu ya niye sevsin ki ahh beni her zaman bir arkadaş olarak görüyor, ben sadece bir arkadaşım yapabileceğim bir şey yok. Kendi kendime uydurduğum aşk hikayesi ile hiç bir yere gidemem belki de artık pes etmeliyim. Bilmiyorum sanırım birine içimi dökmem gerek, Alya olmayan birine. Çünkü o beni dürtüp kolumu ağrıtmaktan başka bir şey bilmiyor zaten.
Akşam odamda tek başıma oturuyordum. Daha doğrusu Tikki uyuyordu bense oturuyordum. Sanırım bu Adrien konusunu KK ile konuşacağım. Ama onunla UB olarak konuşamam, bu resmen ben Marinette'im diye bağırmak olur. Nasıl olsa o bir erkek ve Adrien'ın ne hissettiğini tahmin edebilir. Düşünmeyi bırakıp yatağa yattım ve uyumaya çalıştım.
Nasılsınız? Bence bu bölüm hikayeye iyi bir giriş oldu sizce ilerleyen bölümler nasıl olmalı? Ramazanda'yız ve ben bu gece hiç uyumadım, saat 6'ya geliyor. Hiç uyuyasım yok ve sanırım bir bölüm daha yazacağım. Umarım bölüm hoşunuza gitmiştir. 287 kelime 🌸🌸🌸
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Balkon #Marichat
FanfictionKedi artık leydisinden ümidi kesmişti. Biriyle dertleşmesi gerekiyordu.