12-Nasıl da Sevdim Onu

116 3 0
                                    


Adrikins'in Ağzından

-Beni sevmiyor musun? Niye beni özlemedin •^•
-Hayır öyle değil. Seni seviyorum ama arkadaş olarak.

Hay ben- moralim bozuldu ya. Hala aklıma takılan bir şey vardı.

-Şey, bir şey soracağım ama cevap vermek zorunda değilsin.
-Tamam sor.
-Umm şey, neden ağladın diyecektim de.
-Sana bahsettiğim çocuğu hatırlıyor musun?
-Şu fotoğraflarını yırttığın çocuk mu?
-Evet. İşte ben onunla- ya da boş ver onunla ilgili işte.

Belki de Adrien olan beni hala seviyordur. Yani umarım öyledir. Ve umarım onu sevdiğimi bir gün ona Adrien olarak açıklayabilirim.

Aslında bunu hemen yapabilirim. Belki beni gerçekten sevmiştir. Belki beni hala unutmamıştır. Ben onu unutamam çünkü.

Belki de ilk önce onunla barismayi denemeliyim... Acaba hakkımda ne düşünüyor, onu cidden kırmak istemedim.

-O çocuk nasıl biri? Daha önce onunla hiç karşılaşmadım.
-Şey, aslında o çok kibar biri. Gerçekten nazik ve güler yüzlü. Arkadaşlarına çok iyi davranıyor ve kimseyi kırmamaya çalışıyor. 

Mesela Lie-la okula geldiğinde benim arkamda durmuştu ama Lila'ya da bir şey dememişti. Çünkü yalan söylediği ortaya çıkınca herkesin ona kötü davranacağını biliyordu. O da onu yalnız olarak uyardı.

Sınıfça Luka ve Juleka'nın davetine gittiğimizde sırf Luka'yı kırmamak için gitar çalmayı denemişti.

Chloe bana kötü davrandığı zamanlarda beni korudu ama sonra Chloe'nin de gönlünü aldı.

Onu gerçekten seviyorum... Ama beni çok üzdü ve... bilmiyorum sanırım sadece beni kırdı anlayabiliyor musun? Belki ben onu seviyor olabilirim ama ben onu affetmek istemiyorum. Ben onu sadece sevdim, belki de bu sadece çocukça bir sevgiydi. Onu her gördüğümde kalbimin hızlanması, onu fotoğraflarına bakarken başımın dönmesi, yeşil gözlerindeki pırıltının aklımdan bir türlü çıkmaması, onun her sözünün kafamda yankilanip durması sadece çocukca bir şeydi.

Onu hala seviyorum ama artık istediğim şey onu görmek değil onu unutmak. (Bu sözüm Y için, siktir ol ve çık aklımdan:)

-Bilmiyorum Marinette, belki sadece arkadaş kalmalisin, anladığım kadarıyla seninle arkadaş olmak onu mutlu ediyor, belki de kendine onu sevmek için bir şans daha vermelisin, onun hakkında konuşurken nasıl da mutlusun.

-Kara Kedi, ben, bilmiyorum. Burada, balkonda, seninle konuşurken sebepsizce kendimi çok iyi hissediyorum sadece. Onunla ilgili konuşurken aslında daha da kırılıyorum biliyor musun? Nasıl da heyecanlanıyorum, kalbim nasıl da atıyor, nasıl da seviyorum onu... Ama onun nasıl da üstüme geldiği  geliyor aklıma. Zaten anlamamasına üzülmüştüm. Böyle yapması beni nasıl da üzmüştü biliyor musun? Ben bir kez kırıldım Kedi. İkinciyi istemiyorum.

-O da kırılıyordur belki.
-Gerçekten mi?
-Onun nasıl hissettiğini düşündüm mü Marinette? Sana baktığı zaman nasıl hissettigini. O mavi saçlarına, parlak gözlerine, o masum gülüşüne bakarken ne hissettiğini düşündüm mü Marinette?

Cidden onu sevip sevmediğini anlayabildin mi? Onu gerçekten sevmiyorsan kendini asla üzme. Onu sevmiyorsan aklına geldiği zaman gözlerinin yaşarmasına izin verme. O güzel gözlerine sevmediğin biri için zarar verme.

Ama eğer seviyorsan onu ağla Marinette, ağla ve içini dök. İçinde kalmasın Marinette. Ağlamaktan gözlerinin şişmesi, içinde kalmasından iyidir. Çünkü üzeceksen kendini gerçek bir sevgi için üzmelisin.

- Haklısın Kara Kedi. Sadece onu sevip sevmediğime karar vermem gerekiyor belki. Sen çok iyi bir dostsun.

-Önemli değil Marinette. Artık gitmeliyim.
-Şey... Kara Kedi.
-Efendim?
-Uğur Böceği hakkındaki düşüncelerin değişti mi?
-Neden sordun?
-Merak ettim de.
-Biliyor musun Marinette, sana söylediğim şeyler aslında benim farkına vardığım şeylerdi. Gerçek sevgiyi onda bulamamışım Marinette. Bulduğumda ise anladım sevginin ne olduğunu.

Bence sevgini hakeden kişilere vermelisin. Hakeden kişi seni mutlu eden kişidir çünkü. Sana önemsiz bir şeymişsin gibi davranan kişiler asla sevgiyi haketmiyor Marinette.

- Görüşürüz ve teşekkürler Kara Kedi. Tekrar gel olur mu?

- Tamam. Görüşürüz.

Selam, bu bölümü bitirmek benim için zor oldu. Yazdım yazdım ve aslında yazdığım şeyin Adrien veya Marinette değil kendim olduğunu anladım. Ve sildim. Bunu bir çok kez tekrarladigim için yazarken bayağı kafam karıştı XD. Ben şimdi gidem de diğer hikayeme  bölüm yazam. Bb. 533 kelime 🌸🌸🌸



Balkon #MarichatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin