8-Akumalı 2

118 8 0
                                    


-Şey bilmiyorum, ne yapmamı istiyorsun ki?
-Akumanın yerini göstermeni.
-Akuma, siyah şey mi?

Bunları söylerken asasını gösterdi. Rena Rouge asanın aslında bir kaleme benzediğini farketti

-Akuma asanın içinde mi? Hem... ne kadar güzel bir asaymış.
-Evet güzel. Şimdi asayı sana  vermem mi gerekiyor?
-Evet.
-Ve sen bununlaa...
-Umm şey yapacağım, seni insanları iyiye dönüştürmeni sağlayacak şekilde değiştireceğim.
-Bunu istediğinden emin misin? Yani beni böyle sevmiyor musun? Sen de kalbimi kırıyorsun.
-Hayır Nathaniel, ben de senin gibi sadece iyi insanları seviyorum ve senin de iyi bir insan olmanı istiyorum. Olur mu?
-Tamam sanırım haklısın. Beni nasıl iyiye çe-

O sırada Hawk Moth araya girdi.

-Soullover, seninle bir anlaşmamız vardı. Bana mucizeleri getirmen gerekiyor...
-Hayır Nathaniel! Onu dinleme, o kötü biri! Bana sormuştun ya seni kim üzdü diye, işte benim üzgün olmamı sağlayan oydu! Senin de kötü biri olmanı istiyor! Beni, arkadaşlarını ve tüm insanları kırmanı istiyor!

Nathaniel'ın  dinlediği kişi Marinette oldu. Ve asayı ona doğru uzattı.

-Nathaniel, ben bunu tek başıma yapamam, Uğur Böceği bana yardım etse olur mu?
-Şey sanırım olur.

Soullover arkasından duran Uğur Böceği ve Kara Kedi'yi farketmemişti. Soullover planı reddetseydi Kara Kedi onu yakalayıp akumalı nesneyi kediklizmleyecek ve Uğur Böceği akumayı iyileştirecekti. Ama bunlara gerek kalmadı ve Soullover planı kabul etti. Uğur Böceği sessizce yoyosunu bir çatıya salladı ve çatıdan da illüzyon Marinette'in yanına.

-Bay bay küçük akuma...
                  -Çak Bakalım!-

Kara Kedi hemen Marinette'in yanına koştu. Uğur Böcegi Rena Rouge'a Marinette'i konuşturması için işaret verdi.

-Şeyy Kara Kedi, sonra konuşsak olur mu? Şimdi cidden yorgunum.
-Tamam seni evine bırakabilirim.
-Aslında Kara Kedi, Marinette'i ben bıraksam daha iyi olur, benim de onunla konuşmam gereken şeyler var.
-Tamam...

Uğur Böceği ile Marinette evlerine doğru gittiler. Rena Rouge orada bekliyordu. Balkona indiklerinde illüzyon Marinette yok oldu.

-Bana yardım ettiğin için teşekkürler Alya, böyle bir görev için herhangi bir kızı tehlikeye atamazdık.
-Ben teşekkür ederim, bana güvendiğin için.

Uzun bir süre ara verdiğim için iki bölümü aynı anda yazıp ikiye böldüm. Umarım sevmişsinizdir. 307 kelime 🌸🌸🌸

Balkon #MarichatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin