3-Prenses?

173 14 2
                                    

Adrikins'in Ağzından

Odamda oturmuş normal bir insan gibi Plagg ile konuşmaya çalışıyordum ama konuştuğum kişi  Plagg olunca biraz saçma oluyor.

- Evlat, artık bu UB'den vazgeç. Camambert'i sevsen de kaşarın tadına bakmalısın.
-Plagg iğrençsin.
-Ben öyle demedim, sen öyle anladın.
-Ahh hadi ama bırak peyniri de doğru düzgün anlat anlatıcağını,  belli ki bir şey söyleyeceksin.
-Demem o ki evlat, UB'den vazgeç kız sana ben başka birini seviyorum diyor sen kıza sülük gibi yapışıyosun.
-Hadi ama o kadar da değil.
-Haklısın. Yani ne bilim madem vazgeçmeyeceksin git başka bi kızla konuş sana akıl versin.
-Olabilir.

İlk kez Plagg'e hak verdim diyebilirim. Gidip başka bir kızla konuşursam UB'nin neden nasıl davrandığını ne hissettiğini tahmin edebilir. Yardımsever ve nazik biri bana yardım edebilir. Mesela... Marinette! Evet o bana kesinlikle yardım eder hem onunla vakit geçirmek hoş. Ama Adrien olarak onunla konuşamam bu resmen ben KK'yim diye bağırmak olur. En iyisi bu gece onun evine KK olarak gitmek. Hem kimliğimi açıklamam gerekmez hem de yanında daha rahat olabilirim.
Plagg'e belli etmemeye çalışsam da gerçekten UB'nin beni sevmeyeceğim anladım. Hem benim gibi birini yani KK'yim ben ne bilim beni niye sevsin ki... Plagg'in sözünü dinlemeliyim sanırım, yine de son bir şans Marinette ile konuşacağım, hem de gerçekten birine içimi dökmek iyi olacak.

Okulda

Bayan Bustier derste yapacağımız sunumlar için bizi üç kişilik gruplara ayırdı. Ben Nino ve Kim ile aynı gruptaydım. Neyse okul bitince Nino, Alya ve Marinette ile okulun yanındaki parka gittik. Marinette babası ile birlikte yaptığı makaronlardan ve o canım kruvasanlardan getirdi. Ah bunu onun yaptığına inanamıyorum çok lezzetliydi tabi Marinette de çok yetenekli. Tabi nazik ve yardımsever ayrıca çok tatlı konuşuyor. Hehe. Şey umm neyse.

Akşam

Çince dersimden sonra eve döndüm biraz piyano çalıp yatarım diye düşünüyordum ki bir patlama duydum. Ahh akuma mı?

-Hadi ama evlat, sen de gitmek istemiyorsun bırak peynirimi yiyeyim.
-Olabilir ama zaten Marinette ile konuşacağım, akumalıyı durdurunca Marinette'in yanına da giderim.
-OoOo birileri prensesini özlemiş.
-Seninle uğraşmayacağım Plagg... Pençeler!

Maribalım'ın Ağzından

-Çak Bakalım!
Kedicikle minik kutlamamızı yaptıktan sonra annemler evde olmadığımı anlamasın diye yoyomu balkonuma doğru salladım. Balkondaki şezlonguma uzanınca Kedinin bu tarafa geldiğini gördüm. Beni takip mi etmişti? Hayır lütfen böyle bir şey olmasın... Ne yapacağımı bilemedim ve hızlıca içeri girdim.

-Prenses?

Ee nasıl olmuş? Güzel bir anlatım olması için elimden geleni yapıyorum. Yazmaya başlayalı iki gün oldu ama hikaye beş görüntülenme almış 🎉 Çok mutlu oldum. jessika_3000clup  beni destekledigin için teşekkürler. Hikaye yazmaya yeni başladığım için insanlar varlığımın farkına bile varmazlar sanıyordum ama şimdiden bir takipçim olduğunu görünce çok sevindim. 365 kelime🌸🌸🌸

Balkon #MarichatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin