10- Aşığım

115 7 1
                                    

Adrikins'in Ağzından

Marinette'e Kara Kedi olarak onu sevdiğimi söylediğimden beri utancımdan yanına gidemiyordum. Ve yine o günden beri Marinette'in aslında Adrien olan beni sevdigini ve vazgeçtiğini öğrendiğim için Marinette'in yanında Adrien olarak da rahat edemiyordum. Yani bu sevgim de bir umutsuz vaka...

Yatağıma uzandım ve düşünmeye başladım. Aklımdan her şey geçiyordu. Hayatım, arkadaşlarım, babam, Plagg, herşeyim...
Bir anda herşeyimin aslında herkesim değil sadece o olduğunu anladım.

O, Marinette, benim için herşeydi, ve o anda Uğur Böceği'ne duyduğum ilginin sadece bir platoniklik olduğunu anladım, asıl sevginin bu olmadığını, asıl sevginin birlikte geçirdiğimiz mutlu ve içten anlar olduğunu anladım.

Marinette'le konuşmalıydım. Evet artık kararımı vermiştim. Adrien olarak olmasa da, Kara Kedi olarak Marinette'le görüşmeye devam edebilirdim.

Okulda, Maribalım'ın Ağzından

Adrien cidden üzgün görünüyordu. Derse de geç kalmıştı. Onun için endiselenmeye başladım. Onu sevmekten vazgeçsem de onun gün geçtikçe mahvoldugunu anlamak için ona ilgi duymam gerekmiyor. Onu üzen şey onun için cidden önemli olmalı.

Kara Kedi ise artık yanıma gelmiyor. Aslında onu özlüyorum. Uğur Böceği olarak onu sık sık görsem de Marinette olarak daha bir farklı oluyor. Uğur Böceği, Kara Kedi ile mecburen görüşüyor ama Kara Kedi ile Marinette'i birlikte görmek farklı bence. Yüz yüze olmamız gerekmiyor, tamamen isteğe bağlı, içten ve samimi...

Kara Kedi en son geldiğinde beni sevdiğini söyledi, zaten artık bana yani Uğur Böceği'ne leydim demiyor. Aslında leydim kelimesinin bir sevgi gösterisi olduğunu daha yeni anladım. Artık sadece 'Purr-incess' im ben.

Benim için eriyip giderken benimle tanıştı ve benden vazgeçip beni sevdi. Ne kadar garip değil mi? Hehe bunu düşünmek beni suçlu hissettiriyor. Cidden ben suçlu muyum? Yani ona daha mı iyi davranmalıyım?

Bu sorular beni yiyip bitirirken teneffüs zili çaldı ve Alya birden beni "dürtmeye" başladı.

-Mari, Nino'yla yer değiştirir misiniz?
-Niye ya?!
-Hadi ama lütfen.
-Niye niye!
-Ya işte bir şey konuşucaazzz. Oturmak istiyorum sadece.
-Üf ya tamam ya.
-Ya kizmasana hemen.
-Ama biliyorsun Nino'nun yanında Adrien oturuyor.
-Olsun.
-Onunla oturmak istemiyorum.
-Lütfen kızım ya...
-İyi tamam, ama gorusucez sonra.

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-

Adrikins'in Ağzından

Yemekhaneden dönüp sırama oturduğumda arkamda Marinette ve Alya konuşuyorlardı. İstemeden de olsa kulak misafiri olmuştum.

-...Nino'nun yanında Adrien oturuyor.
-Olsun.
-Onunla oturmak istemiyorum.
-Lütfen kızım ya...
-İyi tamam, ama gorusucez sonra.

Marinette resmen benden nefret ediyordu. Bir dakika, Nino'yla yer mi degistirecekler? Off olamaz. Yanıma geldi. Çok duygusuz ve katıydı.

-Yanına oturabilir miyim?
-Benden nefret ettiğini sanıyordum.

Bir anda morali bozuldu. Sanırım beni uzdugunu düşündü. Beni sevdiğini duydugumdan beri davranışlarının içinde gizlediği duygularını görebiliyordum.

-Şey, Nino Alya ile oturmak istiyormuş da. Bugünlük... Tabi istemiyorsan...
-Yo, oturabilirsin. Sadece bana çok soğuk davranıyorsun.

Yanıma oturduğunda üzgün ve dusunceliydi. Cidden benim için üzülmüştü. Özür dilemek istiyor gibiydi. Tam bir şeyler soyleyecekken öğretmen sınıfa girdi. Teneffüs bitmiş miydi? Bir dahaki teneffüsü bekleyemedi. Not defterinden bir sayfa kopardı.

Özür dilerim. Soğuk davrandığını söyledin ya hani. Sadece sana biraz kırıldım. O gün beni cidden rahatsız ettin. Zaten onun orada olmadığına da üzülmüştüm.

O kim?

Bunu yazarken gülümsememe engel olamadım. Oysa endişeli bir biçimde yazmıştı.

Bunu daha sonra konuşalım mı?

Üzgünüm, seni kırdığım için.

O gün daha fazla konuşmadık. Marinette'in yanında otururken akşam olup Marinette'in yanına gitmeyi hayal ediyordum.

Bölümlerin çoğu kısa ve hızlı bölüm atamıyorum, özür dilerim. Yine de okuduğumuz için teşekkürler 😊. Zaten büyük bir okuyucu kitlem yok ama bu kitapları bitirip yeni hikayelere başlayınca okuyucuların artacağını umuyorum. Umarım beğenerek okuyorsunuzdur. Bunu söylemeyi sevmiyorum ama lütfen oy atın, bu bir hikayenin okunması için önemli bir şey. 507 kelime 🌸🌸🌸

Balkon #MarichatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin