Adrikins'in Ağzından
-Çak Bakalım!
Uğur Böceği ile vedalaştıktan sonra Marinette'in evine doğru gittim. Marinette'i balkonda göremeyince belki müsait değildir diye seslendim.
-Prenses?
-A şey umm ne?
-Prenses orada mısın?
-Aaa hayır yani evet yani olabilir yani şeyy içeri gel!
-Şeyy sen iyi misin?
-Umm iyiyim se-sen niye buradasın?Umarım anlamamıştır diye mırıldandı. Saçları dağınıktı ve üzerindeki uzun tişörtü yüzünden şortu neredeyse görünmüyordu. O çok tatlı... Şey umm. Neyse.
-Bir konu hakkında senden tavsiye almak istiyorum.
İçeriden seslendi:
-Makaron seversin değil mi?
-Kruvasan iyi giderdi.Sabahkilerden olsa ne güzel olur...Marinette kruvasanın yanına süt de getirmişti. Birlikte kruvasanlari yiyip biraz sohbet ettikten sonra bir şey farkettim. Marinette'in ağzına çikolata bulaşmıştı. Acaba... Hadi ama Marinette güzel olabilir... Ve yetenekli ve tatlı, çok hoş konuşuyor, pembe ona çok yakışıyor, mavi gözleri tıpkı bir deniz gibi... Umm yani Marinette güzel olabilir ama ben buraya Leydim için geldim değil mi? Umm hehe evet burada başka bir şey olmayacak tamammm toparla kendini, kesinlikle onu öpme bunu başarabiliriz değil mi? Hadi ama neden mucize kullanırken kwamilerin huyları bize geçmek zorunda ki... Saçma espriler yapmak hoşuma gidiyor ama bu düşündüğüm şey biraz azgınlık oluyor... Kendi kendime yaptığım konuşmaya bak amk! Umm nerede kalmıştık?
Maribalım'ın Ağzından
Karakedi... Şey sanırım anlamamış. Oh rahatladım diyebilirim. Birlikte kruvasan yedik. Şu iştaha bak. O çok tatlı... Şey yani umm. Bir yandan sohbet ediyor bir yandan tıkınıyorduk. Kruvasanım bitince dudağıma doğru bakmaya başladı... şeyy... bunu yapmayacak değil mi?.. Sonra bir durdu kafasını salladı. Küfürlü bir şeyler mırıldandı. Şapşal ya kendi kendini azarlıyor. Hadi ama onu üzmesem mi... Lan düşündüğüm şeye bak amk! Ama o karanlıkta parlayan yeşil gözleriyle tüm Paris'i etkileyen Karakedi... Hayır o benim için sadece bir ark- Amk kendi kendime kavga ediyorum ya.
Bana bakıyordu... dudaklarıma bakıyordu izin istercesine... Çok masum duruyordu... Hadi ama buraya neden geldin, neden benden tavsiye alacaksın, neden benden böyle bir şey istiyorsun?!. Yanağına bir buse kondurdum ve onu gönderdim.
Ee şak diye girdim olaya demiii? Aslında planım biraz daha uzundu ama böyle daha iyi oldu... Akumalar fazla olmayacak, olayların akışını bozuyor, sadece heyecanlı yerleri sai diye kesmek için kullanırım herhalde ☺️ 305 kelime🌸🌸🌸
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Balkon #Marichat
FanfictionKedi artık leydisinden ümidi kesmişti. Biriyle dertleşmesi gerekiyordu.