negyedik fejezet

7.8K 217 8
                                    

•Lizzy szemszöge•

Amint leteszem a telefont meg is bánom a dolgot. Mégis, hogy mehettem ebbe bele? Viszont szükségem van a pénzre. Én és Nate Adams. Nevetnem kell. Ezt senki nem fogja bevenni.

A hétvége gyorsan eltelik a félelem miatt , hogy ezt mégis hogyan fogjuk tudni eljátszani. Komolyan nem is értem, hogy ezzel akarja megmutatni , hogy ő valaki? Ezzel , hogy féltékennyé teszi az exét aki megcsalta. Ezek a gazdagok nem tudják mit kezdjenek magukkal és a sok pénzükkel.
Tegnap este Nate írt, hogy jönni fog értem. Hiába mondtam , hogy nem kell de hát ő pontosan ezért fizet. Ezért, hogy minél hihetőbb legyen.
A házunk előtt állva irok egy üzit Sarahnak , hogy majd a suliban találkozunk. Ekkor egy fekete autó jelenik meg előttem aminek a teteje levan húzva.

-Jóreggelt! -szól ki belőle Nate. A haját összekócolta a szél és napszemüveget visel.

-Neked is.? -válaszoltam de inkabb tűnt kérdésnek mint kijelentésnek.
Beültem mellé és bekapcsoltam a biztonsági övet.

-Nos eléggé megleptél , hogy mégis bevállalod a játekot. -kezdte miközben folyamatosan az útra koncentrált.

-Igen..- megköszörűltem a torkom.
-Szüksegem van a pénzre csak ezért.

-Értem. Nem gond. A pénz nem akadály.

-Persze már akinek.-forgattam meg a szemem.

Az út többi részében csendben ültünk egymás mellett..
Megérkeztünk a sulihoz. Nate leparkolja az autót majd kiszállunk.

-Akkor kezdődjön a játék! -mellém lép és megfogja a kezem.

-Mégis mit csinálsz? -elkapom a kezem.

-Megfogom a kezed tudod mint ahogy a párok szokták.

-Én nem akarom!

-Pedig muszáj. Egy párnak kell tűnnünk.

Ezért pénzt kapok. Ez csak egy színjáték. Emlékezetem magam és mély levegőt veszek.

-Legyen.

Azzal a mozdulattal Nate újra megfogja a kezem de ezúttal már hagyom neki.

•Nate szemszöge

Amint belépünk az épületbe mindenki minket figyel. Ez nekem egyáltalán nem szokatlan , hiszen jól tudom minden lány örülne ha velem lehetne.
Megszoktam , hogy az emberek figyelnek hiszen mégis csak én vagyok Nate Adams.

Végighaladva a folyosón látom , hogy a többiek összesúgnak. Gondolom megvannak lepve , hogy egy olyan lánnyal látnak mint Lizzy.
Megállunk a folyosó jobb szélén Lizzy szekrénye mellett.
A lány kinyitja a szekrényt és szó szerint az egész feje eltűnik. Nekitámaszkodom a mellette lévő szekrénynek.

-Nem is volt vészes.-jegyzem meg.

-Aha talán neked. De én nem szeretem ha az emberek bámulnak. -motyogta.

-Pedig ha velem vagy ehhez hozzá kell szoknod.-mondtam miközben a hajamba túrtam.
-Most megyek később találkozunk.-a lány rám se nézett csak annyit mondott ,, oké".

•Lizzy szemszöge

-Lizzy! -szaladt oda hozzám Sarah a 4.óra után. csak úgy kapkodta a levegőt.

-Miaz? -Vontam meg a vállam.

-Te és Nate Adams. Miota? Hogyan? Hol? Mikor?

-Nyugi.. -basszus Nattel erről nem beszéltem, hogy a legjobb barátnőm tudhat e erről. Inkább hallgatok.

-Nem olyan régóta. -hazudom. Próbálok meggyőző lenni.

-Aha persze. Ki nem állhattad eddig mégis mi változott? -gyanakodni kezdett.

-Tudod, hogy kiskoromba ,, szerelmes voltam belé" hozom fel az ezer éves témát.

-Igen! De őszintén sosem gondoltam volna hogy egyszer összejöttök.

-Hát igen , elég gyorsan történt. Majd elmesélem. -próbálok kihátrálni ebből a beszélgetésből mert most semmi hihető nem jut eszembe.

Amikor véget ér az utolsó óra elindulok a kijárat felé.

-Lizzy! Hová méssz? -kérdezte egy lány akit nem ismerek.

-Ömmm haza?-mutattam a kijárati ajtóra.

-Nem nézed meg Nate edzését? Olyan cukik vagytok együtt! Na gyere!

Nem tudom, hogy ez bele fér- e a dologba, de biztos vagyok benne hogy ha Nate most itt lenne elvárná ezt tőlem. A lánnyal akinek végül megtudtam a nevét Jamie, elindulok a pálya felé.

A lelátón nincsenek sokan hiszen ez csak egy edzés. Észreveszem , hogy a lelátón szinte csak a focicsapat játékosainak barátnői űlnek. Remek. Akkor sajnos tényleg itt kell lennem.

Jamievel leülünk a lelátóra és a tekintetemmel Natet keresem.
Pár perc múlva észrevesz mire intek neki egyet.

•Nate szemszöge

Lizzy a lelátóról integet. Őszintén meglep, hogy itt van. Nem vártam volna, hogy eljöjjön de bevallom jól esett. Valószínűleg azért, hogy a színjátékunk minnél hihetőbb legyen...
Viszaintek neki majd folytatom az edzést.

Egy óra múlva már az öltözőből lépek ki. Lizzy a bejáratnál vár.

-Engem vártál? -kérdeztem kicsit meglepődve.

-Lekéstem a buszt , és a következő csak két óra múlva jön.

-Aha , nem probléma hazaviszlek csak előtte hazamegyek. Nem baj ha el kell jönnöd?

-Van más választásom? -forgatja meg a szemeit mire nevetni kezdek.

-Azt hiszem...nem , nincs! gúnyolódtam.

Ne engedj el! [befejezett]Where stories live. Discover now