Kapıyı açtığımda dışarıda kapının önünde bağdaş kurmuş, sarışın bir çocuk gördüm. Sevimli iyi birine benziyordu.Peki ya kardeşim neden bu çocuktan korkuyor du ki? Bunu öğrenmeliydim ne olmuştu yada ne yaşanmıştı da böyle olmuştu? Bu korkunun sebebi neydi? Karşımdaki çocuğun yalnızca adını bilmeme rağmen iyi biri olduğuna inanmıştım . Tüm bu düşüncelerimden sıyrılıp konuşmaya başlıyordum ki çığlık sesi herşeyi bastırdı. İkimizde telaşa kapılmıştık. Işın odasının kapısını kilitlemişti.Kulaklıklarıma zarar verecek güçteki ses beni çıldırtıyordu:öyle bir bağrıyordu ki Işınım. Berk te benden farksız bir durumda değildi.Berk kapıyı kırmaya çalışıyor, bense yedek anahtarları arıyordum. Işın sandığımız üzere sinir krizi geçiyordu ve nedeni sadece bu lanet olası Berk ' ti. Nihayet kapıyı açmayı başarabilmiştik ve Işını kendine zarar vermek üzereyken yakalamış idik. Onu böyle görmek içimi acıtmıştı. Yorgun hissediyordu Işın 20 yıllık hayatında ilk defa bu kadar savunmasız mutsuz hissediyordu ilk kez.Hayat tarafından yıpratılmış biriydi o her zaman.Ailesinin aile olmamasından hep kendini sorumlu tutan küçük bir kadındı o gözyaşlarıyla her gece boğuşan, boğuştukça huzursuzlaşan.Ama bugün ilk sevdiği adam tekrar dönünce yine yıkılmış, umutsuzluğa teslim olmuştu.Cam bardağı binbir parça olmuş, yerdeki parçalarla kendini kesmeye çalışmıştı.Ama intiharı beceremiyordu 2.deneyimi de buydu işte.Yine beceriksiz taraf oydu.Yine iyi değildi ve herşeyin sorumlusu oydu.İki değerli insanını da üzmüştü. Ve ölmemiş yalnızca küçük kesiklerle yırtmıştı. Ruhu ise paramparçaydı.Cam kırığını Berk elinden aldığı için ona kızmış ve bir küfür savurmuştu. Onu sevmekteydi ama bu aciz hâlinde Berk ' in kollarında ağlamak ona iyi hissettirmemişti. Ama ağlamak iyi gelmiş biraz sakinleşmişti.Mutsuzlukla mutluluk arasında sıkışmış, iki arada bir derede kalmıştı Işın.
2 Saat sonra
Işın'dan
İki saatlik bir ağlama krizi Sevdiğim adamın kollarında iki saatlik bulduğum huzur,mutluluk, neşe.Duygularımın karmaşası ve ben...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bal Rengi Aşk (Düzenleniyor)
Roman pour Adolescents"Ölü bir insanı canlandırabilir misin?" diye mırıldandı genç kız saçlarıyla oynarken. "Denemekten zarar çıkmaz değil mi?" İşte o an da aşık olmuştu Gizen. || © Tüm Hakları Mavi Defterimin içinde Saklıdır