Yazarın selamı:hikayemi okuyan mincik yorum yapan herkese teşekkürler,sevgilerden demetler,bundan sonra hikayem ile ilgili yorum yapanlardan birine ithaf yapıcam.Bu bölümü Gisixx, -YazanBayan, Glnurermis ,demetinmimikleri'ne armağan ediyorum
hepinize çok teşekkürler
Zaten cafe çok kalabalıktı,kimse benim yokluğumu fark etmezdi.Hem Eda ve Gözde ne işe yarıyordu ki? Belki bu yüzden işten kovulabilirdim ama umursamadım.Bay Mavi ve Işın bir bank'a oturdular.Bende onlara iyice yakınlaştım ama duvarın arkasına gizlendim burada beni göremezlerdi.
Aynı filmlerdeki gibi değil mi canım? Bakalım ne konuşacaklar? Bu yaptığım doğru mu hayır değil.Doğru olmayan birşeyi bile bile neden mi yapıyorum cevabı basit Merak.Ben bunları düşünüp şampanya rengi duvara daha fazla saklanırken,Bay Mavi'nin hıçkırırklarını duydum.Ne oluyor orda? Neden ağlıyor Bay Mavi? Işın'ın omzuna yaslanmıştı,evet ağlıyordu.Bay Mavi "Neden böyle oluyor" diye bağırdı.Onları dikkatlice dinlemeye başladım:
"Sakin ol Mert"
"Sakin olamam ben,üstüne üstlük bir de ben galiba ona aşık oldum Hayatını kurtardığım kadına aşık oldum adı Gizen Özden"
Olayın şokunu atlatmayı çalışırken onları hala dinliyordum
Gizen Gizen Özden yani ben."Bal rengi saçları ve ela gözleriyle insanı öldürebilecek kadar güzel biri sanki bir Serva gibi"
"Serva da nedir?" "Masal"
"Seni böyle konuşturan biri varsa tam anlamıyla aşıksın dostum,cidden aşıksın sen Mert"
"Ve Ben sana yardımcı olacağım Mert çünkü Gizen'i tanıyorum ""Ne nasıl yani" Mert muhteşem gülüşünü yüzüne yapıştıımıştı bile.Hani olur ya birini çok çok sonra bulursan da yüzünde tarifsiz bir sevinç olur ya aynı onun gibi.
"Aşk seni deli eder dostum,bilirim seni"
"Onu bulmalıyız bana yardım et"
" Numarasını mesaj olarak atacağım" Ne dedi o bana sormadan numaramı nasıl bir başkasına verebilir? Canına okurum ben onun
"Komşuları İzmir'den İstanbul'a doğru bir yolculuğa çıktığını söyledi"
"Şimdi gitmem gerek işe geri dönmeliyim"
"Tamam görüşürüz mesajını bekleyeceğim"
"Görüşürüz"
Gizen; İnanamıyorum,İnanamıyorum.Mert'in anlattığı o kız benim evet benim.Bir yanlışlık yok.Yani şimdi Mert bana mı Aşık? İnanılmaz. Mert Işın'ın bıraktığı bankta hala oturuyordu.Ben seviyor muydum yoksa sevmiyor muyum bilemiyorum ama sol yanımda bir işler dönüyor buna eminim.Şampanya rengi duvarın ardına gizlenmeyi bıraktım ve onu daha yakından izlemeye başladım.Bay Mavi'nin yemyeşil gözleri ağlayınca daha bi koyulaşmıştı.Gözleri muhteşem gökyüzündeki yıldızlar gibi aydınlatıyordu geceyi.Tüm cesaretimi topladım ve Mert'in oturduğu bank'a doğru ilerledim.
"Bir kişilik boş yeriniz var mı acaba dedim,muzip bir kız çocuğu edasıyla.Mert ise hiç yüzüme bakmadan oturun tabi,dedi sanki ağladığı için saklıyordu güzel gözlerini.
Yanına oturduktan bir süre sonra beni nihayet farkedebildi.İki gamzesini çıkardı ve ilk tanıştığımız günkü melodik ses tonuyla; "Merhaba" dedi öyle içten bir merhabaydı ki bu,sanki içine büyük özlemler gizlenmiş gibiydi.Ben ona karşı ne hissediyordum peki duygularım var mıydı benim asıl soru buydu sanırım
Gizen;
"Merhaba, dedim kelimeler boğazımda düğümlenirken sesim titriyordu evet,ilk defa bu kadar savunmasız hissediyordum kendimi,hiç olmadığım kadar heyecanlıyım.Aşk böyle birşey mi ? Aşk mı bu? Bunları içimden geçirirken aklıma birden bir fikir geldi Aslında Çılgınlık daha çok uyardı bu düşüceme.Cebimde sınırsız adisyon fişi vardı,adisyon fişlerinden birini aldım Mert'e arkamı döndüm ve yazmaya başladım.Sonra da kağıdı Mert'e uzattım.Mert şaşırmıştı,hiçbirşey söylemedi öylece sustu.Kağıdı eline alıp okuyunca mimikleri öyle güzeldi ki.O anın fotoğrafını çekip yıllarca saklayabilirim diye düşündüm Sonra duraksadım,Ama fotoğrafları sevmezdim ben.Onlar eskide kalanları anımsatırdı bana. BAY MAVİ ASLA ESKİDE KALMAYACAKTI O eski olmamalıydı.O zaman fotoğraf çekmektense bu anı aklıma kazımak daha doğru değil miydi?
"Ben gidiyorum bana ulaşmak istersen eğer numaram orada,sana borçluyum yardıma ihtiyacın olursa lütfen ara dedim mahçup bir tavırla
Arkamdan bağırdı;
"Ben Mert Gezgin bu isim hep aklında bulunsun lazım olacaktır"
"Peki Bay Gezgin görüşücez"
"Görüşelim Bal rengi"
Hızlı adımlarla cafeye ilerledim.Işın'ı görmezlikten geldim çünkü ona kızgındım.Mert; Gizen Ben İlginç farklı ve bana ait bir yabancı mı kazanıyorum ? Nerden çıkmıştı bu kız karşıma? Bal rengi saçları mükemmel ela gözleriyle sanki sihirli bir peri kızı gibiydi.Benim sihirli perim Olabilir miydi bu? Yanımda bir genç kız değil de Olgunlaşamamış küçük sevimli umut dolu muzip bir kız çocuğu vardı sanki, Bu Onu sevmek için harika bir sebep değil miydi? Kaderimde varmış diye düşündüm.Gizen Özden sen Kaderimde varmışsın .
Aşk mı bu duygunun adı? Veya Aşk nasıl birşey ? Yenilir mi içilir mi? Tok karna mı aç karna mı alınmalı?
Düşüncelerimden sıyrılıp cafeye doğru ilerledim.Cafe'ye girer girmez bakışlarımız buluştu.Sanki kaçmaya çalışıyordu benden belki de çekiniyordu.
Ben varım seninle herşeye Bayan Özden Bal Rengi ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bal Rengi Aşk (Düzenleniyor)
Ficção Adolescente"Ölü bir insanı canlandırabilir misin?" diye mırıldandı genç kız saçlarıyla oynarken. "Denemekten zarar çıkmaz değil mi?" İşte o an da aşık olmuştu Gizen. || © Tüm Hakları Mavi Defterimin içinde Saklıdır