Evet kızlar 6.Bölüm ve 7.Bölüm birleştirildi bilginiz olsun :))) Lütfen küçücüük bir yorum bırakın
''Çok kıskanç birisiyimdir sevdiğimi kesinlikle kıskanırım.Yalnız beni sevsin isterim''
Bu son cümlem bana onu hatırlatıyor sevgilimi ölen sevgilimi Açelyamı.Gözlerimin dolduğunu hissediyorum.2yıldır en büyük mücadelem,onsuzluğa katlanabilmek.Ağlamamak.2yıl oldu onu kaybedeli.Ama alışıyorum onun yokluğuna onsuzluğa.ALIŞMAK EN KÖTÜSÜ ASLINDA AMA UNUTMAK ONDAN DAHA BETER
Düşüncelerimden arınmamı Gizen'in
'' İyi misin'' cümlesi sağladı.İyi değilim işte Gizen
"İyiyim hadi sıra sende.Martı" Bilekliğimden bahsediyor Çok mu dikkatli ne?
''Koyu bir cam kenarı taraftarıyım''
''Bir kere görmüş olduğum birini hayatım boyunca asla unutamam''
''Hayaller kurmayı çok severim orda çoğunlukla herşey yolunda.''
''Hayaller en büyük servetimiz zaten''
''Lütfen oyunu kaynatmalıyım Mert Bey'' ''Peki Gizen Hanım''
Tatlı tatlı sırıttık sanki karşımdaki çocukla yıllardır tanışıyorduk sanki çok yakın iki arkadaştık,dosttuk yada her neyse.Neden onun yanında böyle hissettiğimi anlayamıyorum??
''Gökkuşağını çok severim''
''Ben Lunaparkı çok severim''
''Çarpışan arabaları severim''
''Hayatımda sadece 1 kere dönme dolaba bindim eskiden çok severdim''dedim sonra da kendimi koyverdim. Gözyaşlarım birikmişti
''AĞLIYOR MUSUN SEN?
''Evet ağlamaktan hiç korkmadım ben.Gülmekten utanmadığım gibi ağlamaktanda utanmadım hiç Bay Mavi''
Hayretle sordum:
"Nasıl yapabiliyorsun bunu?''''Biri öğretmişti Belki bir gün bana da öğretirsin'' ''Belki''
GÖZYAŞLARIMI SİLDİM,ARTIK GİTME VAKTİYDİ.Fazla bile kalmıştım aslında.Rüzgar'dan sonra 10 kadar şehir değiştirmiştim.Ondan uzaklaşabilmek için onsuzluğa alışabilmek için.İlk defa Mert beni bu kadar fazla tanıyabilmişti.Komşularım bile beni tanımazken Mert bana ne yapmıştı da bütün düğümlerimi çözebilmişti? Neden onun yanındaydım onda ne bulmuştum ki? Neyim vardı böyle? Artık kendimi tanımakta bile zorluk çekiyorum.Neden faklı hissediyorum kendimi ? AŞK MI BU? HAYIR BEN SEVEMEM Kİ KİMSEYİ,BEN KENDİMİ BİLE SEVEMEZKEN BAŞKA BİRİNİ SEVECEKTİM HA HA HA ASLA, GİTMELİYİM BURDAN HEMEN ŞİMDİ.Kaçmak uzaklaşmak en büyük hobim.
'' Benim gitmem lazım Bay Mavi kusura bakma''
Bay Mavi arkamdan seslendi,birşeyler söyledi ama ben onu dinlemedim,söylediklerini duymazdan geldim.BEN BURAYA AİT DEĞİLİM Kİ! Bal rengi saçlarımla oynaya oynaya yürümeye başladım
Çok fazla konuştum neden anlattım ki kendimi ona? O kimdi ki? Beni 2yıldan sonra bu kadar konuşturmayı nasıl becerebilmişti? Neden hemen yelkenleri suya indirmiştim ki? EVİM izmir'im boğuyor artık beni.Üstüme üstüme geliyor herşey İzmir'in de beni üzeceğini nerden bilebilirdim ki? Ağlarken kendimi çok güçlü hissediyorum kabul ama bu defa ağlarken çok kızıyorum kendime.Ona herşeyi mi neden anlatmıştım ki?
Belki de sadece konuşmaya ihtiyacım vardı.Ne demişti adını hatırlamadığım bir yazar Sen ne kadar kaçmaya çalışsanda kaderin seni mutlaka bulacaktır.Kader mi karşılaşmamızı istemişti acaba? Onun sayesinde yaşıyordum belki de benim hakkımda birşeyler bilmesini bu yüzden istemiştim Peki Niye bu kadar yakın hissetmiştim kendimi ona? Evet, 2 yıl önceki gibi olmayacaktı.ACI ÇEKMEK OLMAYACAKTI HAYATIMDA.Birini sevip kaybetmeyecektim bu defa.ALIŞMAMALIYIM,BAĞLANMAMALIYIM VE KAYBETMEMELİYİM.ÜÇ ALTIN KURALIM olmaya devam etmeliydi. Kendimi eve zor attım neden bu kadar yorgunum? Hemen odama ilerledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bal Rengi Aşk (Düzenleniyor)
Roman pour Adolescents"Ölü bir insanı canlandırabilir misin?" diye mırıldandı genç kız saçlarıyla oynarken. "Denemekten zarar çıkmaz değil mi?" İşte o an da aşık olmuştu Gizen. || © Tüm Hakları Mavi Defterimin içinde Saklıdır