3.Bölüm Hayallerimin peşinden Koştum

458 41 22
                                    

    ''Ben yalnızca hayallerimin peşinden koştum''

''Hayallerin gerçekten çok güzeller Keşke bende senin kadar cesaretli olabilseydim Kurtarıcım''

''Hala geç kalmış sayılmazsın aslında''

Sohbetimizi gelen garson böldü.Önümüze 2 menü bırakıp gitti.

 ''Ne içersin?''

''İsmini bilmediğim çocuğun tavsiyesini alıyım bari''

''O zaman 2 sıcak çikolata''

''Düşüncelerimi nasıl görüyorsun Bay Mavi?'' 

Öyle söyleyince gülümsedi ve ben onları ilk defa gördüm.O 2 muhteşem gamzesini

,yanağındaki 2çukurunu.

Elini bana doğru uzattı: ''Ben Mert'' Elini hafifçe sıktım. " Bende şey  boşversene"

''Biraz kendinden bahsetsene''

 ''Olur,Nasıl anlatıyım bilemedim şimdi sen sor bende cevaplıyım hakkımda ne bilmek istersin''

''Neden intihar etmek istedin hemde 2 defa?

"Birincisinde intihar etmek istedim sen kurtardın ikincisinde denedim çünkü bu defa kimsenin beni kurtarmayacağından o kadar emindim ki  ama malesef  sen beni şaşırttın''

"Evet ama sorum bu değildi intihar nedenin neydi?"

''Bundan iki yıl önce bugün ablamın yaptığı kazada onu ve sevdiğim adamı kaybettim.Ama lanet olası arabadayken ben ölmedim.Bu yüzden gitmek istedim,onun yanına gidebilmeyi diledim.Ben ölmeyi istedim,birazcık huzur istedim Mert huzur."

Gizen:

Nasıl anlatsam sana ey  kurtarıcım? Ablamın bir katil olduğunu? Arabayı deli gibi başka bir araca doğru sırf sevdiğim adamdan ayrılmadığım için sürdüğünü  nasıl anlatsam? O gün Ablam Ecrin Zerrin Özden'i ve sevdiğim adamı Rüzgar'ımı kaybedişimi.Çarptığımız arabadaki 2 kişiden birinin ölümünü,birinin ağır yaralanışını,Üç Cesedin gözümün önünden kalkışını nasıl anlatmalıyım  ki sana?Ağır yaralı gencin  yanına gidemeyişimi nasıl söyleyebilirim ki sana? Karşı arabadaki o ölen kızla aynı yaştaydım ben ne deseydim o çocuğa sanki? Ne derdi bana? Sen niye ölmedin demez miydi neden yaşıyorsun demez miydi? O yüzden o yaralının yanına hiç gitmedim ben, Sonradan yaşadığını öğrendim.İlk sorduğu şey o kız olmuş.Keşke onun yerine ben ölseydim diye yalvarış yakarışlarımı nasıl anlatmalıyım nasıl anlatmalıyım sana? Peki ya geçmişimin peşimi bırakmadığını,her gün o günü tekrar yaşadığımı nasıl  anlatsam anlatsam anlar mısın?

Ağlama diyorsun bana şuanda Bay Mavi Kolay mı ki? Bunları sana anlatsam sen ağlamaz mısın sanki? Her gün aynaya bakıp aynalara küfretmeyi her şeyin sorumlusunun ben olduğunu herkesin hayatını mahfettiğimi,katlettiğimi,herşeyin benim yüzümden olduğunu,herşeyi içime attığımı hangi kelimelerle anlatsam? Örneğin ben sevdiğimle tanışmasam o ölmeyecekti Ablam kaza yapmayacaktı belki de.O arabadaki iki insanın hayatı da mahfolmamış olacaktı.Belki de bunları yaşamasam karşımdaki çocukla hiç tanışmayacaktım? Ne yapmalıyım ki Bay Mavi? Şimdi bunlar varken ağlamamam için tek bir öznellik söyle bana

''AĞLAMA LÜTFEN Ben seni ağlaman için mi kurtardım Bayan G?''

Ağlıyorum Bu sözünden sonra  anlamsızca gülümsüyorum Ağlarken gülümsemek? Yüzümden düşen bir damla gözyaşı elbisemin  üzerine damlıyor.Hayır bu onun en sevdiği elbisem

Önümüzde iki sıcak çikolata ne ara geldi bunlar? Farkında bile değilim...

4.Bölüm çok ekşınlı olcak yorumlarınızı bekliyorum :DDDD 4.Bölümde Gizen'in başına neler gelecek bilin bakalım :DDD

 

 

 

 

 

Bal Rengi Aşk (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin