2.Bölüm "Dövme Çocuk"

555 47 29
                                    

2.Gün BAYAN G  Gizen

Bu sabah erkenden kalktım ölmek için güzel bir gün sessiz,sedasız,gürültüsüz,yalnız,mutlu,huzurlu.Dünkü uçuruma gittim.Etrafta kimse yoktu.Kendimi boşluğa bıraktım.İşte mutluydum,huzurluydum.O anda elimi yabancı bir el tuttu ve beni kendine yukarıya doğru çekti.Ah bu oydu LANET OLASICA O Karizmatik Melodik ses tonuna sahip çocuk.Ne olurdu sanki birazcık geç kalsaydın?

''Neden yapıyorsun bunu neden ona gitmeme izin vermiyorsun neden dedim gözlerimden süzülen yaşları engellemeye çalışarak

''ÇÜNKÜ BİRİNİN DAHA GİTMESİNE İZİN VEREMEM ANLADIN MI? Birinin daha yok olmasını izleyemem''

''O kişi ben olmak zorunda mıydım ki?''

''Belki de sadece tesadüftür''

''Tesadüflere inanmam ben''

''Gidip bir yerlerde birşeyler içmek ister misin''

''Olabilir''

Kısa bir yürüyüşten sonra bir cafe'ye gelmiştik Burası şirin güzel bir konsepte sahip bir cafeydi.İlk dikkatimi çeken şey:Mavi duvarlardı.Ne çok koyu bir maviydi nede çok açık bir mavi.Tam gökyüzü mavisi,en sevdiğimden.Bu bir tesadüf müydü cidden? Karşımdaki çocuk sanki içimi okurmuş gibi şöyle dedi: ''Maviyi bende çok severim''

'Senin düşünce okuyabilme gibi bir gücün mü var Bayım''

''Oda bana kalsın dedi bugünkü o tatlı ve karizmatik ses tonuyla''

Bir masa bulduk ve oturduk.Bileğine Mavi kalemle muhteşem bir dalga resmi çizmişti.Çizimi de gerçekten çok güzeldi.Ben kırk yıl uğraşsam yapamam şeklindeydi.Kot gömleğinin iki koluda kıvrılmıştı.Demek ki diğer kolunda da birşey vardı.Diğer koluna baktığımda masmavi bir gökyüzü ve gökyüzünde uçan bir martı dövmesi vardı,Bunların hemen altında da çok güzel bir deniz ve denizin içinde de yosunlar vardı.BU DÖVMELER BİR HARİKAYDI.Büyük işçilik gerektiriyordu.Hep böyle güzel dövmelerim olsun isterdim küçükken.Ablam ise her zaman yaptığı gibi düşüncemin tersini söylerdi.Bunu düşünmeyi bıraktım.

BELKİ DE BUGÜN YENİ HAYATIMIN İLK GÜNÜYDÜ NEDEN OLMASINDI Kİ???

''Bu dövmeleri nasıl yapabiliyorlar,anlayamıyorum.Bunu yapanı tebrik etmeli''

'' O zaman tebrik etmeni bekliyorum''

''İnanamıyorum,gerçekten seni çok tebrik ederim.Fazlasıyla mükemmeller''

''Bu benim işim dedi hafifçe sırıtarak

''Bu dövmeler insana huzur verir''

''Zaten bende o yüzden yaptım 4yıldır benimleler''

''Bu harika birşey''

''Bence de''

''Peki bu meseleğe nasıl başladın?''

''Ben yalnızca hayallerimin peşinden koştum''

''Hayallerin gerçekten çok güzeller Keşke bende senin kadar cesaretli olabilseydim Kurtarıcım''

''Hala geç kalmış sayılmazsın aslında''

Sohbetimizi gelen garson böldü.Önümüze 2 menü bırakıp gitti...

Bir bölümün daha sonuna geldik Aşktanelerim yorumlarınızı bekliyorum :DD

Bal Rengi Aşk (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin