4 yıldır Femtech çalışanı olan Feyza zalimliği ve zekasıyla bir anda kendini en tepede buldu. Üzerinde çalıştığı son çalışması ise onu Femtech'in en popüler kadını hale getirdi.
Bir gün odasında uyurken kapısı çalındı. Koşarak kapıyı açtığında bir yönetici elinde zarfla bekliyordu.
"Hemen hazırlan Dünya Kadın Zirvesi'nden davet almışsın."
"Kadın Zirvesi de ne ?"
"Dünyanın dört bir yanında kadın üstünlüğü için mücadele eden kadınların yılda bir kez buluşup toplantı yaptığı bir event. Femtech'i sen temsil edeceksin. Senin şu gaz çok dikkatlerini çekmiş."
Feyza zaten ne başardığını çok iyi biliyordu ve böyle bir etki yaratacağını da bekliyordu.
"Kölenle birlikte yarın sabah Paris'e gidiyorsun. Hızlı hazırlanman iyi olur."
"Evet o konu. Kölem bir süredir yoğun bakımda. Sanırım çok işi kalmadı ancak Parise seyahat edebileceğini sanmıyorum. Bana bir süreliğine yeni bir köle verseniz iyi olur"
"O işi hallederim. Bir seyahat kölemiz var. Dilsiz ve itaatkar."
Sabah olduğunda Feyza ve kölesi özel jetlerine bindiler. Deri koltuğuna yayılan Feyza beyaz şarap ve ayak masajı istedi. Kölesi hızlıca isteklerini yerine getirirken Feyza ise Ekranından gündem haberlerini okudu.
"Dünyada kadın haklarının her geçen gün daha da gündeme gelmesi ve kadınların siyasette girmesi gerici erkekleri rahatsız ediyor. Kendilerine "Sigma Males" ismini veren ve Avrupa ile Amerika'da varlık gösteren bir grup erkek "Kadın Askerleştirme Projesine" karşı eylem yaptı. Yeni yasaya göre Amerikan ordusunun en az %30'u artık kadın olmak zorunda. Sigma Males bu yasaya karşı şehirde çıplak gezdi, sokaklara pisledi, etraflarındaki kadınları taciz etti ve dükkanları yağmaladı. Bu hareketleri yasanın geçmesinde büyük çabaları olan Kadın Partisi'nin ne kadar ileri görüşlü olduğunu bir kez daha kanıtladı."
Feyza bu haberi gördüğünde başta çok sinirlendi. Ancak sonra bu gruba minnetar oldu. Erkeklerin hayvanlığını ve kontrol edilmesi gerektiğini tüm dünyaya gösteriyorlardı.
Parise ulaştığında bir otel odasına getirilen Feyza orada hazırlandı. Kısa saçlarını jöleleyerek geriye sabitledi. Gözlerine siyah eyeliner çekti ve dudaklarına kırmızı parlak bir ruj sürdü. Böyle bir toplantıya blazer bir ceketin uygun olduğunu düşündü ve ayaklarınada uzun botlar giydi.
Saat geldiğinde başka bir araba onu toplantının yapılacağı köşke götürdü. Kapıda onlarca lüks araç ve köle vardı. Feyza içerideki herkesin zengin olduğunu düşündü ve imrenecek gibi oldu. Daha sonra kendinin de artık milyoner olduğunu hatırladı ve güldü.
Feyza salona girdiğinde içeride 20 den fazla kadın vardı. Ancak sadece üç kişi onun dikkatini çekmişti. Birisi Kadın Partisi lideri Kate Dunning'di. Partisi son dönemde eşitlikçi fikirleriyle çok destekçi toplamıştı ancak partinin asıl amacı kadın üstünlüğünü savunmaktı. Kate ise tüm dünyadaki kadın hareketlerinin lideri konumundaydı. Diğeri ise Kate Dunning'in yanında oturan küçük kızdı. Muhtemelen henüz liseye gidiyordu ancak böyle bir toplantıda bulunabiliyordu. Bu kız Kate Dunning'in kızı Jessica Dunning'di. Ayrıca toplantıda bir erkek de oturuyordu. Daha kısa bir sandalyedeydi ve çıplaktı. Feyza'da yerine oturduğunda Kate ayağa kalktı ve erkeğin yanına gitti.
"Tanımayanlar ve merak edenler için; kendisi Sigma Males'in lideri. Aslında bizim için çalışıyor. Erkeklerin tehlikeli olduğuna dair yaptığımız propagandanın en önemli aleti. Başka örgütlerlede iletişime geçerek gerçekten tehlikeli olan örgütleri bize bildiriyor. Bize karşı olan en büyük örgüt bile aslında biziz, bizim tarafımızdan fonlanıyor. Ancak merak etmeyin. Aslında bizim için çalışmayan her Sigma Male devrimden sonra çalışma kamplarını boylayacak."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kadın Devrimi
Narrativa generaleYıl 2030. Yeni bulunan bir gaz tüm insanlığı etkileyecektir. Venüs adı verilen bir gaz kadınların ömürlerini arttırma özelliğine sahiptir. Ancak Venüs insan testesteronu ile etkileşime girdiğinde erkekleri aptal ve azgın hale getirir. Gaz ataerkil d...