Hala adını bilmediğim çocuğun beni düşürmesi haricinde bir anormallik olmadı. Ilk ders turkceydi. Iste hoca beni tahtaya kaldırdı. Kendimi tanıttim. Ha size de tanitiyim.
Ben kumsal. KUMSAL ÇELİK. Ablam CEMRE ÇELİK. Annem SENEM ÇELİK. Ve son olarak BABAM KADİR ÇELİK. Annem ev hanımı. Babamsa bir şirkette muhasebeci.Aslinda ben Konya'dan ayrılmak istemiyordum. Ama babamın konya daki şirketi iyi değildi. Onun için IZMIRE geldik. Ben kendi halinde biriyim. Eğer beni zayıf noktadan vurursaniz önem vermediği kişi olsa bile çok darilir ve kendimi odaya kilitleyip bütün eşyaları Kırarım. Ben lise 10 a gidiyorum.Ablam ne yazık ki bana taş çıkartacak derece de çirkin. Ablam diye söylemiyorum ama kendisi çok gevezedir. Ve kendisi lise11 e gidiyor.Annem çok güzel bir kadındır. Her anne gibi bizim için saçını süpürge eder . Babam normalde yani içten beni cokkkkk sever ama bunu hiç belli etmez. İşte böyle.
. . . . . . . . . . . . . . . . . .
Teneffüs calinca yanıma çok tatlı çok güzel bir kız geldi . Adı sinem miş. Sınıfın caliskanlarindan biriymis. O bana kendini , ben ona kendimi anlattım. Birbirimize çok benziyorduk . Hobi olarak tabi ki de . Ben dünyada tekim benim eşim olur mu hiç:)) Onun için arkadaş olmaya karar verdik. Hemen kantine gittik ve sıcak sıcak tost alıp yedik. Ben ona o sirada beni yere düşüren çocuğun adını sordum. Adı SARP MIS. Okulun popisiymis. Istedigi zaman derse girer istedigi zaman girmezmis. Ayrıca çok ta eğlenceye düşkunmus. Aynı benim gibi. Zil çaldı ve sınıfa girdik. Ders matematikti. Kucuklugumden beri hiç sevmedim şu matematiği. Zaten uykumda vardı ve kendimi uykunun kollarına bıraktım.
. . . . . . . . . . . . . .
Tam 7 ders boyunca uyumusum .Sağolsun sinem uyandırdı. O bir derste de bol bol not aldım. Nihayet zil çaldı. Bende eve doğru yol aldım.
. . . . . . . . . . . .Eve gelir gelmez direk banyo yaptım ve bol pacam ve üstüne sarı renkli kısa kollumu giydim çünkü sinem bize gelecekti ve eminim annemle iyi anlasirlardi. Çünkü her ikisi de çok titiz. Anneme söyledikleri sonra ikimize de makarna ve waffle yaptım. Tam odama gidiyordum ki kapı çaldı. Sinem dir diye kapıyı açtım ki ne göreyim. Poyraz....
Selam canlar nasıl yeni bölümü Beğendiniz mi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
METEORUM BENİM
Genç Kız EdebiyatıYeni bir okula gelmiştim. Okula girdim. Ama girer girmez gözüm birine kaydı.O eski sevgilim. Onun burda ne işi vardı. Neyse onu takmadan içeri girmeye çalıştım. Sınıfa girdim. Ve girer girmez kendimi yerde buldum. Yakışıklı kaslı masli bir çocuk...