11. Bölüm

220 22 2
                                    

Sahilden çıkıp ormana doğru ilerledim. Uzun süredir Micheal'ı ziyaret etmiyordum. Onu ziyaret etsem iyi olur. Kısa süre içinde onun evine gelmiştim. Micheal evin dışında oturuyordu. Yanına gidip ona selam verdim ve yanına oturdum.

"Nasıl gidiyor?" diye sordum.

"Aynı. Sende durumlar ne?" dedi

"Bende ki durumlar mı? Beni dönüştüren kişiyi buldum."

Micheal şaşkın şaşkın bana bakıyordu. "Sahiden mi? Kimmiş?" diye sordu.

"Justin diye birisi."

"Nasıl buldun?"

"Aslında ben onu bulmadım, o beni buldu."

"Nasıl o seni buldu? Şunu adam akıllı anlatsana Lana"

"Bilmiyorum. Sanırım beni izliyor bu yüzden buldu. Bana dedi ki 'Seni alacağım' "

"Seni mi alacak? Aa evet bir vampir bir insanı ya sürü için ya da yanlışlıkla dönüştürür." dedi

"Ben onunla gitmek istemiyorum" dedim

"Gitmek zorunda değilsin."

"Ama o öyle demiyor. Ben seni zorla almasam bile sen tıpış tıpış bana geleceksin diyor ve sanırım doğruyu söylüyor."

"Neden?"

"Çünkü Lucas'la Liam kurtadam ve ben de bir vampirim. Onlar beni kurtadamlardan korusa bile onların bir gün başı belaya girecek ve sonra onlarda beni postalamak zorunda kalacaklar" dedim

"Öyle düşünme. Onlar seni asla bırakmazlar ve ben burada ne güne duruyorum?"

"Sen farklısın. Sana sözüm yok ama yani illa bir yerde durmam gerekecek."

"Bana bak Lana. Ben kimseyi seçmedim."

"Yani bir yeri seçmek zorunda değil miyim?"

"Değilsin" dedi gülümseyerek.

Tek takılabilirim. O zaman Justin'e ihtiyacım olmayacak.

"Süper" dedim

Micheal bu ani çıkışıma karşı irkilmişti. Micheal'ın o yüz ifadesini görünce gülmeye başladım. Ben gülünce Micheal da gülmeye başladı.

Bana "Neye gülüyorsun?" dedi

"Şu haline bak çok komiksin." dedim

"Bugün sende kalabilir miyim?" diye sordum

"Tabii ki de. İstediğin zaman kalabilirsin." dedi

"O zaman bana eşofman vermelisin."

Micheal ayağa kalktı ve "Eve girelim" dedi

Başımı salladım ve bende ayağa kalktım. Beraber eve girdik. Micheal'ın evi fazla büyük değildi. Tek başına yaşadığı için kendine uygun bir evdi.

Micheal elinde kıyafetlerle geri geldi. Kıyafetleri bana verdi. Kıyafetleri elinden alıp Micheal'ın çıktığı odaya girdim ve kapıyı kapatıp hızlıca üstümü değiştirdim. Kendi kıyafetlerimi onun dolabına koydum ve Micheal'ın yanına geri döndüm. Yanına oturdum.

"Aç mısın?" diye sordu "Yani kan ister misin?" diye cümlesini tamamladı.

"Eğer varsa neden olmasın?" dedim

Micheal yanımdan kalkıp mutfağa gitti. elinde iki tane kan torbasıyla geri döndü. Kan torbasının birini bana doğru attı. Torbayı havada yakaladım. Micheal tekrar eski yerine geçti. İkimizde kanı hemen bitirdik. Boş torbaları ben çöpe attım. Tam yerime oturacakken kapı çaldı.

Vampire Girl and Vampire BoyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin