Ertesi gün Taylor'la dün bize daha doğrusu ona saldıran kız hakkında konuşuyorduk.
"onu öldürmemiz kötü oldu. Bende onu öldürürdüm ama onun bir grup arkadaşları var diye ona bulaşmıyordum." dedi
"Yani ?" diye sordum
"Yani başımız belada olabilir."
"Nasıl bir bela? Büyük mü, küçük mü?"
"Orta. Aslında onun arkadaşları büyütülcek bir şey değil. Ben sadece tek başıma olduğum için onlardan uzak duruyordum." dedi
"Farkında mısın sadece iki kişiyiz." dedim
"Biliyorum."
"Neyse ya boşverelim." dedim
"Peki"
"Bugün ne yapacağımızı biliyorum!" dedi
"Hayır, sen önerme. En son önerdiğinde ne olduğunu gördük." dedim
"Evden bir yere gitmeyeceğiz" dedi ve ayağa kalkıp yukarıya çıktı.
Elinde laptopla yanıma geldi. Laptopta bir şeyler yapıp masanın üstüne koydu.
"Ne yapacağız ?" diye sordum
"Dans etmeyi sever misin ?" diye soruma soruyla karşılık verdi.
"Evet" dedim
"Harika YouTube'dan bir ünlünün klip çekimini açacağız ve onun dans kareografisini izleyip aynısını yapacağız. Gerçi ben bir tane dans figürlerini göseren bir video buldum." dedi ve laptopu alıp hazırda tuttuğu videoyu açtı.
"İlk olarak kolaydan başlayalım istedim. İlk dansımız Victoria Justice'nin 'Shake' klibi." dedi ve videoyu izlemeye başladık.
Bir adam hareketleri gösteriyordu. İkimizde o adamın yaptığını yapıyorduk. Dans figürlerini hemen kaptık. Zaten çok kolay bir dans. Dans öğretme yeri bitmişti. Şimdi öğrendiklerimizi gösterme zamanı. Şarkısı çalmaya başladı. Onlara ayak uydurarak bizde evin içinde dans ediyorduk. Şarkı çok hoşuma gitmişti.
Taylor Shake yerinde tavşan taklitini yaparak zıplıyordu. Ona bakıp gülmeye başladım. O da kahkaha atıyordu Şarkı ve video bitmişti. İkimizde koltuğa yayıldık.
Taylor "yine yapalım mı ?" diye sordu.
"Hayır bence bu bize yeter." dedim
"Tamam"
İkimiz yarım saattir koltukta yatıp muhabbet ediyorduk. Sonra dışarıya çıkmaya karar verdik. Üstümüzü değiştirip evden çıktık.
"Bara gidelim." dedi Tay
"Olur."
Hava kararmıştı. Yoldan geçen bir taksiyi durdurup taksiye bindik. Barın önüne gelince taksiciye parasını verip taksiden indik. Barın içine girdik. İçerisi çok dumanlıydı. Aslında buraya gelmemizin asıl nedeni beslenmek.
Boş yer bulmak zordu. Bizde bu yüzden mecburen iki sevgilinin yanına oturduk. Kız bize 'Ne oluyor?' gibi bakıyordu.
Taylor "Kafanıza göre takılın. Bizi yok sayın." dedi
Sevgililer huzursuzca önlerine döndüler. Taylor iki tane bira aldı. Birini bana verdi diğerini de kendisi içti. Etrafı izliyordum. Ama duman yüzünden fazla bir şey görünmüyordu. Yanımızdaki çift bizim yanımızdan kalkıp gittiler. Taylor'la beraber kalmıştık. Konuşmaya başlamıştık ki yanımıza bir grup -kız erkek karışık- geldiler. Hepsi yanımıza oturdular. İki kız üç erkek vardı. İçlerinden biri konuşmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampire Girl and Vampire Boy
VampireVampir olan bir kız, vampir ve kurtadamların düşmanlığına son vermek ister. Bunun için kendi sürüsüyle savaşmaya hazırdır. Tüm hakları Jiley'in aşkında saklıdır.