Sabah Lucas'lara gitmiştim. Beraber kahvaltı yaptıktan sonra bahçede oturup muhabbet ediyorduk. biz konuşurken birisi yanımıza gelip "Selam" demişti.
"Hoşgeldin dostum" dedi Liam. Lucas'da aynı şekilde karşılık verdi.
Gelen Jackson'dı. hani geçenlerde beni öldürmek isteyen kurt vardı ya, işte o oydu.
Beni görünce tip tip bana bakmaya başladı. O bana öyle bakınca bende ona öyle baktım. Sonradan bu durumdan rahatsız olunca 'ne var?' anlamında başımı salladım. Hiçbir şey demeden önüne döndü. Kesinlikle bu çocuk dengesizdi.
Onlar kendi aralarında konuşmaya başladılar. bende telefonumu çıkarıp oyun oynadım. Sıkılınca telefonu kapatıp cebime koydum. Ayağa kalkıp mutfağa gittim. Canım abur cubur istiyordu. Buzdolabını açtım. İçinde bir tane kek buldum. Onu alıp dolabı kapattım. Paketini açıp bir ısırık aldım. Keki yiyerek bizimkilerin yanına gittim. Liam kek yediğimi görünce "Heyy! o benim" dedi
"Ama artık benim" dedim ve keki yemeye devam ettim.
Liam bana kötü kötü bakıp önüne döndü. Aptal ya çok tatlıydı. Kek bitince çöpünü çöpe attım. Liam'ın yanına gidip onun yanında oturdum ve ona sarılıp yanağından öptüm. O da bana gülümsedi. Ben bu şapşalları bırakıp hiçbir yere gidemem ki.
"Ben çok sıkıldım" dedim. Hepsi dönüp bana baktı.
"Bu akşam bir kutlama partisi gibi bir şey varmış. Gidelim mi?" diye sordu Liam
"Davetli misin?" diye sordum
"Hayır." dedi
"Davetli olmadığın yere nasıl girmeyi düşünüyorsun?" diye sordum
"Bebeğim ben her türlü oraya girerim." dedi ve bana göz kırptı. Gözlerimi devirdim.
"Ama ben davetliyim." dedi Jackson "Arkadaşım veriyor partiyi. Bana 'birkaç arkadaş getirmek istersen getirebilirsin' demişti" diye cümlesini tamamladı.
"Yani gidiyoruz." dedi Lucas
Jackson "Sende gelebilirsin" dedi bana bakarak
"Teşekkürler." dedim
"Seni davet etmemin nedeni bana yardım ettiğin için." dedi Jackson
Omuz silktim. İlla bir yerde laf sokmaya çalışacaktı. Neyse umrumda bile değilsin Jackson.
Ben eve gidip akşam için hazırlık yaptım. Elbise falan giymedim. Ben elbiseyle hiç rahat edemem. Bu yüzden sadece şort ve salaş bir tişört giydim. Saçlarımı maşa yaptım. Hazırdım. Evden çıkıp Lucas'ların evine vampir hızıyla gittim. Hepimiz hazırdık.
Partinin olduğu eve gelmiştik. Jackson bir çocukla selamlaştı ve bizi gösterip bir şeyler konuştular. Çocuk başını salladı. Jackson yanımıza gelip "Hadi eve girelim." dedi
Hep beraber içeriye girdik. Bizimkilerin birkaç arkadaşı daha buradaymış. Onlar onları görünce onların yanına gittiler. Beni Jackson'la beraber yalnız bıraktılar. Neden kimseyi tanımadığım bir yere geldim ki?
Jackson'la beraber bir yere gidip oturduk. Onun yanındayken rahat edemiyordum. Sanırım o da benim yanımdayken rahat değildi.
Jackson'da beni yalnız bırakıp gitti. Ben tek başıma ne yapacağım. Ayağa kalkıp Lucas'ın yanına gittim. Yanına oturdum. Tabii beyfendi beni hiç faretmemişti. Neyse kimsenin gecesini mahvetmeyeyim.
İnsanları incelemeye başladım. Sonra dikkatimi bir erkek çekti. Justin'e benziyordu. Hemde aşırı derecede. Hey bir dakika o zaten Justin'miş. Onun burada ne işi var ki? Justin birinin onu izlediğini anladı sanırım çünkü gözleriyle etrafı geziyordu. Sonra gözleri beni görünce bende takılı kaldı. Bana gülümsedi. Ben ise hiçbir şey yapmadan ona bakıyordum. Sonradan önüme döndüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampire Girl and Vampire Boy
VampiriVampir olan bir kız, vampir ve kurtadamların düşmanlığına son vermek ister. Bunun için kendi sürüsüyle savaşmaya hazırdır. Tüm hakları Jiley'in aşkında saklıdır.