13. Bölüm

181 21 9
                                    

Sabah Taylor'la kahvaltı yapıp Lucas'ların evine gittik. Ona biraz Lucas ve Liam'dan bahsetmiştim Taylor'da onlarla tanışmak istemişti. Zaten bende Taylor'un Liam'larla tanışmasını istiyordum.

Lucas'ların evine gelmiştik. Kapıyı çalıp beklemeye başladık. Liam kapıyı açmıştı. Taylor'u görünce şaşırmıştı.

"Hoşgeldiniz. içeriye geçsenize." dedi ve kapının önünden çekildi.

İçeriye geçtik. Lucas'da Taylor'u görünce kendine çeki düzen verip "Hoşgeldiniz." dedi.

"Hoşbulduk. Çocuklar bu Taylor, Taylor bunlarda sana bahsettiğim Lucas ve Liam." dedim

Hepsi birbiriyle tanışmışlardı. Lucas'la Liam'da Taylor'u sevmişlerdi.

Biraz daha Liam'larda kalıp sohbet ettikten sonra Taylor'la gezmek için evden çıktık. Beraber rıhtıma gittik. Orda oturup konuşuyorduk. Daha doğrusu Taylor konuşuyordu, ben ise onu dinliyordum. İşte tam hayalimdeki gibi bir arkadaş bulmuştum.

Taylor bana geçen gün neler yaptığını anlatıyordu. Çok manyak bir kızdı. Bir erkek ona 'aptal sarışın' dediği için erkeğe tokat atıp üstüne vişne suyunu dökmüş. Sonra da çocuk Taylor'a bağırıp üzerine yürümüş, Taylor'da ona tekme atıp kaçmış. Ertesi gün Taylor telefonuyla uğraştığı için önüne bakmadan yürüyormuş ve birisine çarpmış karşısındaki tekme attığı çocukmuş. Sonra çocuk Taylor'u baya kovalamış ama Taylor ondan daha hızlı olduğu için yakalanmamış.

"O erkek artık seni rahatsız ediyor mu?" diye sordum

"Hayır artık görmüyorum. Sadece bir kere görmüştüm onda da bir şey yapmadı." dedi

"Gerçekten de çatlak bir kızsın" dedim gülerek

"evet, biliyorum." dedi o da gülüyordu.

"kaykayın var mı?" Diye sordu

"Hayır, yok"

"Tüh ya. Neyse bir yerden alırız."

"Kaykayla ne yapacaksın?"

"Sence?" dedi ve ayağa kalktı.

"tabii ki de kayacağız" diye devam etti.

"Olmaz. Ben yapamam. Hem ben kaykay kaymayı bile bilmiyorum." dedim. Eskiden beri kaykay kaymayı çok istiyordum ama korktuğum için o işe hiç bulaşmamıştım.

"Merak etme ben sana öğreteceğim. Hadi gidelim" dedi ve elimden tutup beni çekiştirmeye başladı.

İtiraz etmeme bile izin vermiyordu. Neyse. Eve gelmiştik. Odasına çıkıp yatağının yanında duran kaykayını aldı ve evden çıkıp sahile gittik.

"bak şimdi. Tek yapman gereken dengeni sağlamak." dedi Taylor

"senin için söylemesi kolay" dedim kollarımı göğsümün altında birleştirip

"hadi yeter mızmızlandığın şimdi bin şuna"

kaykayı alıp üstüne çıktım. önüme baktım. Fazla insan yoktu. Demek ki az kişiyi ezeceğim.

"hadisene Lana. öyle aval aval bakmayımı düşünüyorsun? Tek ayağınla sür" dedi

"bence sen bin ben seni izlerim."

Taylor bana kötü kötü bakınca önüme döndüm ve dediğini yaptım. Tek ayağımla sürdüm. Bu şey çok hızlı gitmeye başlamıştı. Nasıl durduracağımı da bilmiyordum. Ah Taylor, neden ilk önce bana nasıl durduracağımı anlatmadın ki?

"Taylor bu durmuyor!" diye bağırdım

Taylor bir şey söylüyordu ama onu duyamıyordum. Kormaya başlamıştım. Lanet olsun önümde birkaç erkek grubu vardı. Bazıları beni görünce kenara çekilmişlerdi. Birkaçı hala önümdeydi.

Vampire Girl and Vampire BoyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin