Joel
"Ai saatana" kuulen tuskaisen äänen keittiöstä, tuo ääni kuuluu rakkaalle poikaystävälleni Nikolle.
"Onks kaikki hyvin" huudan, ja lähden kävelemään keittiöön päin.
Keittiössä huomaan Nikon, vedenkeittimen, mukin ja teepussin.
"Yritin vaan laittaa teetä itelleni, ni läikytin sit vahingossa sitä kiehuvaa vettä kädelle." Niko sanoo ja pitelee kättään.
"Tuu se pitää laittaa kylmään veteen ettei se palovamma levii" sanon tuolle brunelle ja ohjaan hänet keittiön lavuaarin luo.Avaan hanan ja lasken lavuaariin jonkun verran kylmää vettä. Jonka jälkeen Niko laittaa kätensä veteen.
"Hyi vittu tää on kylmää" tuo parkaisee.
"Venaa siin, haen sulle särkylääkettä" sanon Nikolle ja lähden lääkekaapille, otan kaapista myös sideharsoa.Niko
En tiedä kumpi sattuu enemmän, tuo palovamma vai tämä jääkylmä vesi. Käteeni kihelmöi aivan jumalattomasti. Ja tätä pitäisi kuulemma kestää yli 10 minuuttia, nyt on mennyt ehkä kolme minuuttia.
~ Timeskip 10min ~
Pian Joel tulee takaisin särkylääke ja sideharsorulla mukanaan.
"Mikä kesti?" Kysyn.
"Piti ettii uus särkylääke paketti, ku vanhast oli menny päiväys." Joel selittää ja kuivaa kättäni pyyhkeeseen. Tunnen silmissäni kyyneleitä, käteen sattuu aivan jäätävästi.
Joel ilmeisesti huomaan minun itkevän kivusta, sillä hän pyyhkii kyyneleet poskiltani ja suukottaa minua otsaan sanoen, "Kestä vielä ihan hetki, kohta helpottaa."Joel
Saan Nikon käden hoidettua, eli siis kuivasin käden, laitoin siihen vähän jotain hoitavaa rasvaa ja sideharsoa.
Nyt Niko makaa sylissäni sohvalla, katsoen jotain Netflix sarjaa.Alan suudella tuon komean solistin niskaa, ja pian tuo kääntääkin kasvonsa minun kasvoihini päin. Niko puolestaan painaa suukon minun leukaani. Nostan tuota hieman paremmin syliini, ja halaan. Miten yksi ihminen voi aiheuttaa toisessa ihmisessä niin paljon tunteita.
Havahdun ajatuksistani kun korviini kantautuu vaimeaa tuhinaa. Niko nukahti.
Nousen sohvalta varovasti tuo prinssi uljas sylissäni, ja lähden kohti makuuhuoneetta. Makuuhuoneessa lasken Nikon varovasti sängylle nukkumaan, ja menen myös itse peiton alle. Selaan hetken puhelintani, mutta väsymys alkaa painaa liikaa, ja pakottaa minut laskemaan puhelimen käsistäni ja käyvän nukkumaan.
Ennen nukahtamistani kuitenkin vedän Nikon hellästi itseäni vasten lusikkaan, ja kuiskaan tuolle"Hyvää yötä rakas.."
__________
Sanoja ~ 319
Eka osa 8) Tää on aika lyhyt, mut en jaksa nyt enempää :D
(Kello on 1 yöllä)Hope u like it <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Foreshadow || Blind channel one shots
Hayran KurguKirja sisältää about 1-3 luvun pituisia "tarinoita", jotkai eivät liity toisiinsa, (paitsi jos erikseen mainitaan). Osa luvuista saattaa sisältää aika rajuakin tekstiä, joten lukeminen on omalla vastuulla :) Tästä kirjasta löytyy varmasti jokaisell...