Harry Styles, nice to meet you

291 16 0
                                    

"Hayley no ták vstávaj!" skákala mi po posteli moja 7-ročná sestra Melissa. "Vieš čo je dnes za deň?" neprestávala.

"2. január?" spýtala som sa otrávene a chytila som sa za hlavu.

"Dneska príde ocko!" zajásala. Ocino bol na 3 mesiace v Číne kvôli nejakému projektu. Nebol s nami ani na Vianoce a ani na nový rok. "Tak vstaň, lebo ideme pre ňho na letisko s maminkou." dala mi pusu na líčko. Je síce otravná, ale je to moja princezná. Mám ešte staršieho brata, ktorý sa presťahoval do LA kvôli univerzite. Volá sa Dereck a v lete ideme k nemu.

"Dobre, dobre len už choď." povzdychla som si a ona odišla z izby. Otrávene som vstala a upratala si posteľ. Bola mi zima, tak som si obliekla svoj VS županček, ktorý som dostala od mojej najlepšej kamarátky Kate na Vianoce. Z mojích blonďavých, kratších vlasov som si spravila strapatý drdol a zaliezla som do kúpeľne.

Umyla som si zuby a opláchla si tvár vlažnou vodou, aby som sa prebudila. Tvár som si nakrémovala a počkala som kým sa mi krém pekne vsiakne do pokožky. Potom som si naniesla na tvár tenkú vrstvu make-upu a nedokonalé časti som zakryla korektorom. Zapúdrovala som si to a na oči naniesla špirálu. Na pery som si dala balzám a drdol si prerobila na upravený. Opustila som kúpeľňu a vrátila sa do izby.

Vyzliekla som si svoje teplé pyžamko a obliekla si spodné prádlo. Zo skrine som si vytiahla roztrhané boyfriend jeans a veľký, sivý rolák, ktorý je na toto počasie ako stvorený. Samozrejme, že pod jeansy som si dala čierne pančušky, aby som nezamrzla, keďže je len 2. január a tu je -5 stupňov. Na krk som si strekla moju obľúbenú voňavku, zobrala som si svoj Iphone 6 a išla za maminou a Mel. Bývame v 4-izbovom, moderne zariadenom byte v centre Londýna.

"Ahoj Hayley." usmiala sa na mňa mamina.

"Čauko." úsmev som jej opätovala. Obliekla som si svoj vínový kabát a čierne poločižmy na opätku a mohli sme vyraziť.

Takže niečo o mne. Moje celé meno je Hayley Claire a mám 16 rokov. Narodila som sa v Londýne 23.9. Som bohužiaľ sama, ale nejako mi to neprekáža. Na strednej škole študujem farmáciu spolu s Kate a Teri.

Nasadli sme do auta a išli sme smerom na letisko. Prišli sme tam o štvrť na 12 a ešte 15 minút sme čakali lebo let mal meškanie. Mal veľký kufor a ešte na pleci mal tašku.

"Oci!" vypískla malá Mel. Mamine a mne sa tlačili do očí slzy. Konečne sme všetci pokope teda okrem Derecka. Rozutekala sa k nemu a ocino, keď ju z diaľky zbadal hneď pustil kufor, položil si tašku a kľakol si, aby ju mohol chytiť do náruče.  Ja som sa s maminou chytila za ruku a spoločne sme išli za ním. Objal nás a mamina sa od radosti rozplakala.

Zašli sme si na obed a potom sme išli domov.

O 5 som mala ísť von s Kate, Teri, Veronicou a ešte s pár kamarátmi.

"Nejdeme do nejakého klubu?" navrhol Oliver.

"Pome." zahlásila Kate.

Prišli sme do klubu, odložili sme si kabáty a išli si sadnúť do boxu. Objednali sme si nejaký tvrdší alkohol a zábava na tento večer sa mohla začať.

"Idem na záchod." zahlásila som a zdvihla som sa a odišla od stolu.

Kúsok od stolu som sa potkla a chytil ma nejaký muž.

"Dávaj si pozor." upozornil ma a postavil ma rovno, aby som už nepadala.

"Pardon." zasmiala som sa a pokračovala som v ceste. Na záchode som sa zdržala krátko a hneď som sa vrátila späť k mojej skupinke.

"Hay ideš si zapáliť?" spýtal sa ma Claudio.

"Nemám chuť." zatvárila som sa znechutene.

"No okej." odišli a ja som tam zostala sedieť sama. Už bolo pol 2 a ja som im tam napísala odkaz, že už idem domov. Nechala som tam peniaze, zobrala si mobil a išla si pre kabát.

"Takto domov neskoro?" spýtal sa ma známy hlas, ktorý som počula v klube.

"Čo už." mykla som plecami a otočila som sa na muža, ktorý bol opretý o stĺp.

"Poď so mnou." navrhol.

"Pardon? Ani neviem kto si." pritiahla som si kabát bližšie k telu, lebo mi bola vážna kosa.

"Nie?" vynoril sa z poza tmy a ja som hneď vedela kto to je. "Harry Styles, teší ma." podal mi ruku.

"Hayley." povedala som prekvapene a podala mu ruku.

"Čo tak ísť so mnou a ja ťa ráno hneď odveziem, aby si nenaštvala rodičov tým v akom si stave?"

"To naozaj vyzerám na 16?" povzdychla som si.

"No jo." zasmial sa.

Ahojte :) rozhodla som sa začať písať nový príbeh. Budem rada ak si ho pridáte medzi svoje príbehy a budete ho čítať. Ja sa budem snažiť pridávať čo najčastejšie časti ako som teraz pridávala k jednému môjmu príbehu :)

Teen girl and man ?Where stories live. Discover now