Stay with me please

194 15 0
                                    

Chvíľku som váhala, ale na druhú stranu mal Harry pravdu. Mamina by ma zabila, kebyže prídem zhúlená a napitá.

K Harrymu sme prišli o pol 4 ráno, pretože ja som chcela ísť pešo a rozprávať sa.

Uložil ma do hosťovskej izby. Požičal mi tričko a ja som sa išla osprchovať.

"Dobrú noc Hayley." zhasol malú lampičku a už sa išiel postaviť z postele, ale ja som ho chytila za ruku. Pozrel sa na mňa nechápavo.

"Prosím zostaň. Aspoň pokiaľ nezaspím." prikývol a ľahol si ku mne a objal ma okolo pása.

Keď som sa zobudila, bola som sama. Sama v tej obrovskej izbe. Našťastie som nevypila toho toľko, čiže si pamätám čo sa stalo. Posadila som sa na kraj postele a premýšľala som. Mala by som ísť domov, aby som nemala zle od rodičov. Našla som si svoje veci, ktoré boli smradľavé od alkoholu a od cigariet a obliekla sa do nich. Na hlave som si spravila drdol a išla som hľadať Harryho.

"Myslím, že 16-ročné dievča ako ty by si nemalo ničiť zdravie húlením, fajčením a pitím. Nie tak krásne ako ty." povedal mi Harry, keď som vstúpila do kuchyne.

"Som mladá a chcem si užívať." odpovedala som mu na to a išla sa obuť.

"Kam sa chystáš?" spýtal sa nechápavo.

"Domov?" spýtala som sa zmätene.

"Myslel som si, že sa aspoň naješ a potom ťa odveziem."

"Musím byť čo najskôr doma. Mamine som povedala, že idem spať ku Kate." povzdychla som si.

"Uvidíme sa ešte?" založil si ruky na prsiach.

"Ak chceš." pousmiala som sa a pozrela sa na špičky topánok.

"Budem rád." usmial sa a vymenili sme si čísla. Na rozlúčku ma objal a ja som išla na metro.

Prestupovala som niekoľkokrát a vážne som sa nechcela ukazovať na verejnosti v takomto stave. O 3 som prišla domov a hneď som si napustila vaňu a relaxovala. Popritom som si písala v skupinovom chate s Kate a Teri. Pýtali sa ma kam som zmizla, ale to som ich už ignorovala. Vyliezla som z vane a zabalila sa do župana a vyfénovala som si vlasy. Namaľovala som sa a obliekla si čierne jeansy a pásikavú mikinu s kapucňou. Dohodla som sa s Veronicou, že pôjdeme sa spolu niekde najesť.

"Kam ideš slečna?" spýtal sa ma ocino. "Nie si ani hodinu doma a už sa znova vytratíš." pokrútil nadomnou hlavu.

"Prepáč oci." dala som mu pusu na líco. "Idem sa s Veronicou niekam najesť." mrkla som na ňho a išla si obliecť bundu a biele Nike Air Force. Zobrala som si mobil, peniaze a vyrazila som na metro.

"Ahoj." usmiala sa na mňa nízka brunetka a objala ma.

"Čauko." úsmev a objatie som je s radosťou opätovala. Išli sme do pizzerie a hneď sme si objednali strednú pizzu.

"Tak kam si ty včera zmizla?" spýtala sa ma a povzdychla si.

"Nechcelo sa mi tam už byť tak som vyšla von s tým úmyslom, že pôjdem domov, ale jeden muž ma zastavil a navrhol mi, aby som išla s ním, že určite budem mať zle, keď prídem domov opitá a nahúlená." pozerala na mňa s vystrašenými očami. "Ja som mu povedala, že s cudzím nikam nejdem, ale potom sa vynoril z poza tmy a hneď som ho spoznala." odpila som si z limonády a priniesli nám pizzu, čiže sme nachvíľku prerušili debatu.

"Kto to bol Hay?" nadvihla obočie.

"Harry, Harry Styles." pozrela som sa na svoj kúsok pizze.

"To si zo mňa robíš srandu?! Ty si s ním išla?!"

"Hej lebo som nemala kam ísť a naši by ma zabili."

"Hay mohlo sa ti hocičo stať." chytila ma za ruku.

"Ale nestalo. Harry sa o mňa postaral."pousmiala som sa. "Prosím ťa, ale nikomu to nehovor." poprosila som ju.

"Neboj sa zlatko." usmiala sa na mňa a konečne sme mohli večerať. Potom sme sa ešte prechádzali a o 10 som prišla domov.

"Hay spíš?" prišla za mnou Mel.

"Nie." pousmiala som sa.

"Môžem ísť k tebe?" spýtala sa ma s plyšákom v ruke.

"Poď." odokryla som sa a ona rýchlo pribehla. V rukách som držala mobil a snapovala som si s Harrym, Teri, Kate a Oliverom.

"Čo robíš?" spýtala sa ma jemným hláskom.

"Snapujem si s kamarátmi." dala som jej pusu na čelo.

"Kto je Harry?"

"Kamarát." uzamkla som mobil a zhasla som malú lampičku. "Poďme už spať." pritúlila sa ku mne a ja som sa spokojne usmiala.

"Dobrú noc Hay." zašomrala.

"Dobrú zlatko."

Nad ránom som sa zobudila a už som nemohla poriadne spať. O 8 som poslala Harrymu snap, že tieto rána a odfotila som tam malú.

Vstala som a obliekla si svoj VS župan. Vyšla som potichu z izby, aby som nezobudila Mel a išla do kuchyne, aby som si spravila raňajky.

"Dobré ránko." usmiala som sa na maminu, keď som vošla do kuchyne.

"Ahoj zlatko." pousmiala sa. "Dáš si čaj?"

"Hej." zívla som si. Z chladničky som si vytiahla syry a zeleninu a začala si robiť toasty.

"Dnes budeš doma?" prikývla som a odpila si z čaju.

"Už si začnem robiť úlohy, ktoré nám dali na sviatky, aby som toho nemala veľa, keďže hneď píšeme dve písomky." povzdychla som si.

"Dobre, ale nemusíš nad tým sedieť zasa celý deň." zasmiala sa. Uchechtla som sa a pokračovala v jedení.

Do 3 som si robila poznámky a keď som si konečne ľahla nachvíľku do postele, zazvonil mi mobil.

"Haló?" posadila som sa.

"Ahoj Hay." pozdravil ma chrapľavý hlas. "Čo robíš?"

"Jéj Harry ahoj." pousmiala som sa sama pre seba. "Nudím sa, čo ty?"

"Nemám nič na práci, tak som chcel, že či by si neprišla ku mne a nepozreli by sme si nejaký film." usmiala som sa.

"Jasné, môžem. Za hodinu a pol som u teba."

"Teším sa ahoj." zrušil hovor a ja som bola vážne mega šťastná. Dala som si mobil na nabíjačku a išla sa chystať.

Teen girl and man ?Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang