12.part

56 3 0
                                    

Na ďalší deň sme išli nakupovať. Ale iba ja, mamina, Mel a Vanessa.

Nakúpila som si neskutočne veľa vecí, ale iba také čo som potrebovala, ale bolo ich dosť. Veď predsa oblečenia a kozmetiky nie je nikdy dosť a samozrejme ani topánok. Zašli sme si aj na obed a na večeru prídu Vanessiny rodičia, aby sme sa aj my zoznámili. Vanessa má aj brata tak som zvedavá, že či si budeme rozumieť.

Večeru som pripravovala ja s rodičmi. Keď prišli celkom som sa hanbila. Netušila som, že Vanessin brat je iba o rok starší odomňa. Je milý, pekný a vtipný. Naozaj sme si rozumeli.

"Čo keby sme išli niekde na dezert?" navrhol mi.

"Dobrý nápad." pousmiala som sa.

"Poznám jednu skvelú cukráreň." postavili sme sa od stola.

"Mami, tati ideme s Davidom von." oznámila som im.

"No dobre a kedy prídete?" spýtal sa ma ocino.

"Nebojte, neprídeme neskoro." ubezpečil David otca.

Zobrala som si kabelku, rýchlo som si prečesala vlasy a na krk strekla voňavku.

Zobral ma do jednej útulnej cukrárne, kde bolo málo ľudí. Objednali sme si zmrzlinové poháre a ďalej sme sa rozprávali.

Cítila som sa s ním naozaj dobre, ale aj tak to nie je tak ako sa cítim s Harrym. Davida by som si vedela predstaviť iba ako najlepšieho kamaráta.

Keď sme sa prechádzali po pláži, zrazu sa tam nakopilo nejak moc ľudí čo sme vôbec nechápali.

"Čo sa to tam deje?" zvraštila som obočie a išla som sa bližšie pozrieť o čo ide, prečo je tam zrazu tak veľa dievčat a chlapov s foťákmi.

"Hej Hayley stoj preboha!" okríkol ma. Nezastavovala som sa, lebo mi to bolo povedomé. 

Rozbehla som sa k davu. "S dovolením prosím, prosím pustite ma." nejak som sa prepchala dopredu a uvidela som Harryho a nejaké hnedovlasé dievča. Aha. No dobre.

Jedno dievča do mňa surovo sotilo a ja som sa tam vykotila.

"Super, fakt super." pri páde som si oškrela kolená, lakte a dlane.

"Hej si v poriadku?" on ma ozaj nespoznal? Pozrela som sa na neho a on tam skoro odpadol.

"Hej." pomohol mi postaviť sa. No ja som sa otočila a odišla som z tade. Toto nemyslí vážne. Dobre aj ja som s Davidom, ale je to moja budúca rodina.

"Hay si v pohode?" zastavil ma.

"Hej." oprášila som si chodidlá a obula si converse, ktoré som držala v ruke. "Ideme prosím preč?" prikývol s ustaraným pohľadom.

...

"Ou zlatíčka, ako bolo vonku?" spýtala sa nás s úsmevom Vanessa.

"Super." usmial sa David a odišiel niekam. 

"Si v pohode Hay?" prišla ku mne mamina. Ukázala som jej rany a povedala som jej čo sa mi stalo, ale to nie pred ostatnými. Potom som sa posadila na linku a ona mi začala čistiť rany.

"Au." dosť ma to štípalo. Sykala som od bolesti.

"Ale no hádam sa mi tu nerozplačeš Hayley." pokrútila hlavou mamina.

"Nie mami, ale strašne to štípe." silno som sa držala linky. Prišiel David a ponúkol mi ruku. Chytila som mu ju a stisla. Chudák, celú dobu ma držal.

Keď mi mamina ošetrila rany, išla som si dať sprchu, obliekla sa do pyžama a zalepila si rany. Vážne som bola unavená, tak som si ľahla a hneď som zaspala.

Teen girl and man ?Where stories live. Discover now