Dni ubiehali ako voda. Ani som sa nenazdala a júl už bol za nami. Ale pravdaže zostáva ešte jeden mesiac prázdnin. Harry príde do Anglicka až v septembri, takže s ním august nestrávim.
Keď sme sa vrátili z Ameriky tak som znova začala chodiť von s kamarátmi, ale málokedy som si s nimi niečo dala.
Jeden víkend sme išli na chatu. Ja, Kate, Veronica, Claudio, Jack, Oliver, Alex, Brianna, Lucas a Vicky.
Išli sme dvomi autami. Lucas a Alex boli šoférmi, pretože oni majú už 19 a tak všetko zariaďovali.
Chata sa nachádzala asi 3 hodiny od Londýna. Keď sme tam prišli hneď sme si rezervovali izby. Ja som bola s Veronicou a Kate, Claudio, Jack a Oliver boli spolu a potom boli už len dva páry. Vicky a Lucas a Brianna s Alexom.
Bola tam dosť zima, tak sme sa rozhodli, že si zakúrime v krbe, aby sme v noci nezamrzli, pretože ešte k tomu nebolo moc pekné počasie vonku. Kým chalani zakladali oheň a sekali drevo, tak my s babami sme pripravovali večeru a nejaké občerstvenie spolu s pitím.
Keď sme sa navečerali, tak mi volal Harry. Na chvíľku som ich opustila a išla s ním volať do izby.
"Ahoj láska." usmiala som sa pre seba, keď som mu prijala hovor. Musela som hovoriť trocha potichšie.
"Ahoj kráska, strašne moc mi chýbaš a ani si nevieš predstaviť ako som rád, že počujem tvoj hlas." bože toto tak poteší.
"Aj ty mne strašne chýbaš, neboj sa za mesiac si tu pri mne."
"Už nech je 10. septembra, ách." povzdychol si. "A inak ako je na chate a kto všetko tam je s tebou? Je tam aj nejaký dospelý dozor?"och Harry niekedy mi pripomínaš moju maminu.
"No tak akurát sme dovečerali s babami sme robili večeru, mali sme v pláne opekať, ale presunuli sme to na zajtra, lebo vonku prší, ale inak tu je fajn. No je tu Kate, Veronica, Claudio, Jack, Oliver, Alex, Lucas, Brianna a Vicky. A áno neboj sa Lucas a Jack sú dospelý."
"No len, aby sa tam niečo nestalo láska."
"Prestaň Harry." povzdychla som si. "Veď vieš, že ľúbim iba teba a nikoho iného a dala by som za teba všetko a nedokázala by som ťa podviesť."
"Ja viem." odmlčal si. "Už by som mal ísť na raňajky, tak dobrú nocku, milujem ťa."
"Aj ja teba." vrátila som sa naspäť za nimi.
"Hay dáš si víno alebo pivo?" spýtala sa ma s úsmevom Brianna.
"Víno." pousmiala som sa.
Hrali sme spoločenské hry a o nejakej 1 si išli všetci ľahnúť, iba ja som zostala pri krbe a čakala som kým zhasne oheň.
"Čo ty tu Hayley? Prečo nespíš?" prišiel za mnou Claudio.
"A ty prečo nespíš?" usmiala som sa a on sa tiež usmial.
"Pretože nemôžem spať, máme tam dosť zimu."
"No tak tu zima nie je." odpila som si z vína.
S Claudiom sme sa rozprávali asi pol hodku a potom sme v objatí zaspali na gauči.
Zobudila som sa dosť skoro, pretože mi bola zima. Tak som vstala, ale opatrne, aby som nezobudila Claudia.
Rozhodla som sa, že upracem trocha čo po nás zostalo. Čiže poháre a tak. Potom sa zobudil aj Claudio a Veronica. Spoločne sme spravili raňajky.
Ja som sa potom išla dať do poriadku a potom som volala s maminou.
Dneska už bolo o dosť krajšie počasie. Doobeda sme sa boli prejsť pri jazere a navštívili sme mestečko. Okolo 5 sme sa vrátili na chatu a začali sme opekať.
YOU ARE READING
Teen girl and man ?
Fanfiction16-ročná Hayley, študentka 1. ročníka na strednej odbornej škole v Londýne. 21-ročný Harry, spevák svetoznámej kapely po celom svete. Ako ich osudy dopadnú? Budú ostatní súhlasiť s im vzťahom?