V nedeľu večer priši rodičia a Mel.
"Deje sa niečo zlatko?" spýtala sa ma mamina, keď som zamyslene pred seba pozerala a v ruke držala čaj.
"Malo by sa?" spýtala som sa bez emócii.
"Tak ja neviem." sadla si ku mne za stôl. "Si bez nálady, nič nehovoríš a máš uplakané oči." kiežby som jej to mohla povedať.
"Mami hovorila som ti, že mám toho veľa." povzdychla som si a prešla si rukami po tvári. "Už nech je leto a ja budem mať pokoj od všetkého."začala som znovu plakať.
"Ach zlatko prosím ťa neplač." chytila mi ruku. "Zachvíľku budeš mať po skúšaní a po testoch len sa toľko nestresuj a teraz si utri slzy z tvojej peknej tváre a utekaj za ockom do pracovne. Niečo od teba potreboval." dala mi pusu na čelo a pokračovala v príprave večere.
"Oci chcel si so mnou hovoriť?" nakukla som do pracovne.
"Hej, hej posaď sa." znel vážne. Sadla som si na gauč, ktorý tam mal.
"O čom si chcel hovoriť?" spýtala som sa ho nervózne.
"No jedná sa o tvoju letnú brigádu."odmlčal si. "Mám pre teba pár nápadov čo by ťa možno bavilo." pousmiala som sa.
"Ďakujem oci."
"Takže prvá ponuka je, že budeš mne a Harrymu pomáhať s projektom a budeš zariaďovať nejaké veci." tak to vôbec. "Druhá ponuka je, že budeš v svadobnom salóne pomáhať Andrei (ocinova sestra) a tretia je v lekárni, ktorú ma Joeiho manželka (otcov kolega)." podal mi papiere a vtedy vstúpil do pracovne Harry. Prišlo mi zle, bolo mi do plaču a hneď sa mi zmenila nálada. "Premysli si to do budúceho týždňa a daj mi vedieť, že či budeš pracovať so mnou a Harrym alebo s Andreou alebo Anastasiou." usmial sa a na mojej tvári sa objavil falošný úsmev.
"Dobre oci." povedala som zachrapteným hlasom. "Ďakujem, ale myslím si, že hneď prvý papier ti môžem odovzdať s nesúhlasom." venoval mi nechápavý pohľad. "Do tvojho a Stylesovho projektu sa miešať nebudem." povedala som rázne a odišla som do svojej izby, kde som sa ihneď rozplakala. Trošku som sa ukľudnila a išla som si napustiť vaňu, aby som sa mohla trošku zrelaxovať.
Keď som si vyzliekala tričko, vstúpil mi do kúpeľne Harry. Vážne som sa ho zľakla a pred tým než som stihla zapišťať,mi chytil ústa.
"Si vôbec normálny? Skoro som dostala infarkt." zakryla som sa tričkom. "A čo tu vôbec robíš?" zamračila som sa vypla prúd vody.
"Prepáč naozaj som ťa nechcel až takto vystrašiť." kývla som hlavou. "A nahú som ťa už videl. Nemusíš sa predomnou hanbiť." chytil mi jemne ruky a tým mi dal preč tričko, čiže som bola pred ním len v podprsenke a teplákoch.
"Prečo si tu?" spýtala som sa zúfalo a chcelo sa mi plakať.
"Lebo ťa ľúbim." povedal smutne.
"Harry prosím ťa." povedala som naozaj zúfalo. "Odíď."
"Ale-"
"Odíď prosím." povzdychol si a odišiel. Ja som sa vyzliekla a vstúpila som do vane, kde som zase plakala.
Na druhý deň si všimli baby, že sa niečo deje, ale ja som im to nechcela povedať.
"Hayley?" spýtala sa ma starostlivo Kate, keď sme boli na obede a ja som iba na ten toast blbo hľadela.
"Hm?" žiadna emócia. Nič.
"Si v poriadku?"
"Áno." pousmiala som sa falošne.
"Prídeš v sobotu ku Kristen na oslavu?" bože ja som úplne zabudla, že Kristen má v sobotu narodeniny. Musím jej ísť kúpiť darček.
"Hej." pousmiala som sa. Každý deň sa opakoval tak isto. V piatok sme znova neišli do školy, lebo sme mali voľno, tak som to využila a išla som s maminou a Mel na nákupy.
Kristen som dala vytlačiť našu spoločnú fotku, kúpila som jej Eos, čokoládu a šampanské. Mamina ma nechala v meste a ona išla domov. Napadlo ma, že pôjdem k Harrymu. Nie je to správne, ale neviem bez neho vydržať. Asi 100 metrov od jeho domu sa rozpršalo a ja som sa rozutekala k dverám.
"Prečo si tu?" spýtal sa bez emócii.
"Som tu lebo ťa ľúbim." zahryzla som si do pery a on chytil moju tvár a pobozkal ma. Začali sme sa vášnivejšie bozkávať a kde sme asi skončili.
"Neviem vydržať bez teba ani jeden deň." povedal, keď sme obidvaja ležali nahý v posteli.
"Ani ja." dala som mu pusu na holú hruď. "V lete odchádzame na 2 týždne do LA."
"Ja odchádzam za mesiac na tour." hral sa mi s vlasmi. "A budeme aj v LA, takže by som mohol dať tvojmu otcovi pár VIP lístkov a prišli by ste." pousmial sa.
"Škola mi končí za 3 týždne a to je len máj. Wau. Konečne bez stresu." spokojne som sa usmiala.
Ešte pol hodinu sme ležali a potom sme sa išli prejsť, ale nedržali sme sa za ruky ani nič. Proste kamaráti.
...
O 3 týždne
"Konečne koniec školy!" vykríkla Kate, keď sme vyšli zo školy s vysvedčením. S Teri sme sa zasmiali a išli sme si sadnuť na mojito a frappé.
"Pôjdeš dneska s nami von Hayley?" spýtal sa Oliver.
"Prepáčte, ale musím sa ísť pobaliť. V noci odlietame do LA." videla som Claudiov sklamaný výraz. "No už by som mala ísť." rozlúčila som sa so všetkými a išla sa rozlúčiť aj s Harrym a potom domov.
Nebalila som si toľko vecí, lebo tam si pokúpim veľa vecí. Konečne uvidím svojho bratčeka.
YOU ARE READING
Teen girl and man ?
Fanfiction16-ročná Hayley, študentka 1. ročníka na strednej odbornej škole v Londýne. 21-ročný Harry, spevák svetoznámej kapely po celom svete. Ako ich osudy dopadnú? Budú ostatní súhlasiť s im vzťahom?