LA

101 11 2
                                    

Celý let som bola bez nálady kvôli Harrymu. Na čo mi to povedal na letisku? Ach bože.

Keď sme pristáli v LA vyzdvihli sme si batožiny a išli sme hľadať môjho milovaného staršieho brata Derecka.

Keď ho malá Mel uvidela, rozutekala sa k nemu a hodila sa mu okolo krku.

Nevidela som ho skoro rok. Aj sme spolu volávali a aj si píšeme stále, ale to nie je ono.

Privítali sme sa s ním a to nám zabralo skoro pol hodinu. Potom sme išli na parkovisko, kde mal Dereck auto.

Cesta k nemu domov trvala pol hodinu a mne bolo strašné teplo. Sme po prvýkrát u ňho v LA. Býva tam presne rok. Môj plán je taký, že keď prídeme k nemu domov tak si obsadím kúpeľnu a neodídem z tadiaľ hodinu. Je 9 hodín ráno a ja som vyspatá.

Jeho dom bol moderne zariadený, nebol veľký ani malý a mal bazén a veľkú terasu.

"Obsádzam si kúpeľnu!" vybehla som hneď s mojím kufrom von s auta a čakala kým mi Dereck otvorí.

"Kľud slečna." upozornil ma s pobavením otec a mamina a Dereck sa zasmiali.

"Ocí pozri ako vyzerám." povedala som zúfalo.

Hneď ako som si zaniesla veci do hosťovskej izby, kde budem spávať s Mel, zobrala som si kozmetickú taštičku, veci na prezlečenie a zavrela sa v kúpeľni.

Osprchovala som sa a prezliekla sa čisté spodné prádlo. Obliekla som si biele kraťase s vysokým pásom a telové tielko. Vlasy som si vyfénovala a vyžehlila. Namaľovala som sa a išla som do izby, kde som si obula farebné balerínky. Na hlavu som si dala slnečné okuliare a do marhulkovej , listovej kabelky som si dala peňaženku, balzám na pery a slúchatká. Na krk som si strekla parfém a išla do jedálne na raňajky, ktoré robila frajerka môjho brata, Vanessa. Je strašne milá, vtipná, krásna a zlatá. Študuje medicínu a pracuje v Zare. Má 22 rokov, čiže je o rok mladšia od Derecka. Sú spolu už 6 mesiacov.

Keď sme všetci raňajkovali, tak sme sa vážne rozprávali o všetkom. Vanessu sme prijali do rodiny s nadšením.

Po raňajkách sme všetci aj s fenkou nemeckého vlčiaka, Miou, išli na prechádzku po pláži, kde sme si dali aj zmrzlinu. Po našej prechádzke sme zbehli na obed a poobede niekde do cukrárne.

Večer za mnou a Mel prišiel Dereck a rozprávali sme sa snáď do polnoci.

...

Prešli štyri dni čo sme v LA. Dnes ideme bohužiaľ na koncert. Prečo bohužiaľ? Pretože ideme na koncert One Direction, kde bude samozrejme Harry. Na čo to je dobré tam ísť.

Keď ocino ráno sedel sám na terase a popíjal kávu, prišla som za ním s mojou šálkou kávy a sadla si vedľa neho.

"Oci?" vážne som tam nechcela ísť kvôli Harrymu.

"Áno Hayley?" odpil si z kávy.

"Vieš ohľadom toho koncertu." odmlčala som si a šálku som položila na stôl, ktorý bol pred nami. "Je nutné, aby sme tam išli?" zahrýzla som si do pery od nervozity.

"Ale no ták Hayley." zasmial sa. "Koľko dievčat v tvojom veku by rado išlo na koncert tak známej kapely ako sú oni." pokrútil nadomnou hlavou. "Harrymu som sľubil, že tam pôjdeme všetci tak nevymýšľaj a choď sa pomaly chystať, pretože za hodinu a pol vyrážame do centra na obed." povzdychla som si a odišla sa chystať. Obliekla som si čierny crop top a roztrhané boyfriend jeans.

Keď som sa dochystala, prišla za mnou Mel a poprosila ma, že či jej nezapletiem vlásky. Potom som ju chytila za ruku a spoločne sme išli za rodinkou dole, ktorí čakali nás, aby sme konečne mohli ísť na obed a potom na koncert.

Celý obed som bola ticho a psychicky sa pripravovala na Harryho.

Keď som dojedla išla som sa upaviť na záchod. Miesto toho, aby som sa upravila, rozplakala som sa.

"Hay si v poriadku?" prišla ku mne zmätená Vanessa. "Prečo plačeš kráska?"

"Ja nechcem ísť na ten koncert." vzlykla som a ona ma objala.

"Zlatíčko, ale za to nemusíš plakať." pohladkala ma po chrbáte.

"Nie ty to nechápeš." nadýchla som sa. "Nemôžem tam ísť preto-" tu som sa zasekla, lebo som si nebola istá, že či môžem pokračovať.

"Prečo Hay?" pozrela sa mi ľútostivo do očí.

"To je jedno." utrela som si slzy a vyfúkala nos.

"Hayley mne môžeš kľudne dôverovať." chytila ma starostlivo za pleco.

"Je to na mňa moc emocionálne." povzdychla som si. "Prepáč." smutne som sa usmiala.

"Keď ti bude lepšie, večer po koncerte by sme sa mohli ísť prejsť a porozprávať sa."

"Ďakujem Vanessa." objala som ju.

"Neďakuj kráska a už poďme." mamina sa ma pýtala, že či som plakala, tak som jej to všetko povedala a išli sme na ten štadión, kde budú mať koncert.

Držala som sa celú dobu pri mamine. Pustili nás do šatní, ale ja som tam nechcela ísť.

Viedol nás jeden pán , ktorý poznal ocina a naproti išiel Harry. Pozrela som sa na maminu a ona mi venovala len ľútostivý pohľad.

"Som rád, že ste všetci prišli." privítal sa so všetkými okrem mňa. Ja som stála opretá o stenu a pozerala sa do mobilu.

"Poď Hay." nastavila mi ruku Mel, aby som išla s nimi. Chytila som ju a pozerala sa iba pred seba a nevnímala som okolie.

Keď sme vošli do šatne, chalani zostali prekvapení, že čo tu robím ja.

Sadla som si na gauč, ktorý tam mali a hneď si pri mňa sadol Niall a začali sme sa rozprávať.

"Ešte stále si s Harrym?" pošeptal, aby to nikto nepočul.

"Kebyže som stále s ním, tak sa usmievam a netrpím." povedala som pozerajúc sa na ňho.




Teen girl and man ?Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang