Lie

179 14 0
                                    

Obliekla som si čierne tielko, sivú mikinu a bledé jeansy. Do čiernej kabelky som si hodila pár potrebných vecí a išla sa namaľovať. Na hlave som si spravila drdol a išla som sa obuť a obliecť.

"Kam ideš?" spýtala sa ma mamina.

"Idem ku kamarátovi." pousmiala som sa a obula si biele Nike Air.

"K akému?" bože mamí.

"Ku Claudiovi." zaklamala som a obliekla si bundu a vytiahla si z kabelky slúchatká.

"O 11 nech si doma." dala som jej pusu na líco a rozlúčila sa s ňou. Dala som si slúchatká do uší a išla na metro.

Polhodinu mi trvalo kým som sa dostala k Harrymu.

"Ahoj." usmial sa na mňa, keď otvoril dvere a objal ma.

"Čauko." pousmiala som sa a objatie mu opätovala.

Vyzula som si topánky a bundu si zavesila. Zaviedol ma do obývačky a ponúkol mi čaj.

"Mala si zle, keď si prišla domov trošku neskoršie?" spýtal sa ma neisto.

"Nie nemala." zasmiala som sa. "Ja som hladná." teraz sa zasmial on.

"Poď." postavil sa a nastavil mi ruku a ja som ju nechápavo chytila a on ma zdvihol a viedol ma pravdepodobne do kuchyne. Začal vyťahovať mlieko, vajcia a múku tak som usúdila, že ideme robiť palacinky.

"Palacinky?" spýtala som sa s pobavením.

"Bystrá." usmial sa hrdo. Buchla som ho do ramena a začala mu pomáhať.

Keď som stála pri šporáku, tak prišiel ku mne a chytil ma za boky. Zaskočilo ma to, ale usmiala som sa. Cítila som jeho dych na mojom krku a tým mi spôsobil zimomriavky. Začal mi perami prechádzať po krku a mňa to vzrušilo. Naklonila som hlavu nabok, aby som mu umožnila lepší prístup.

"Harry no ták." povedala som zúfalo. "Pripáli sa nám palacinka."

Na chvíľku prestal, ale potom znova pokračoval. Na jeden tanier sme si dali štyri palacinky a jedli sme ich tak, že ja som sedela na Harryho nohách a on mal jednu ruku okolo môjho pása.

Keď sme sa najedli, chytil ma ako princeznú a išli sme si do spálne ľahnúť.

"Harry?" zakusla som si nervózne do pery.

"Hm?" pootočil hlavu smerom ku mne.

"Môžem niečo skúsiť?" jemne prikývol. Chytila som jednou rukou jeho čeľusť a pobozkala ho. On mi bozk opätoval a ja som sa nahla nad neho a tak sme sa bozkávali.

"Môžem teraz niečo ja skúsiť?" jemne sa odo mňa odtiahol. Prikývla som a čakala čo spraví. Prehodil si ma pod seba a prisal sa mi na krk, kde mi začal sať jemne kožu. Keď dokončil svoju prácu, tak som si sadla a on mi hladkal chrbát. "Deje sa niečo Hay?" spýtal sa ma starostlivo Harry.

"Robíme správnu vec?" pootočila som na ňho hlavu. Nechápal. "Ja len, že poznáme sa 4 dni, už si mi spravil cucflek, bozkávame sa tu a ja mám len 16 a chodím do prvého ročníka na strednú školu a ty budeš mať za necelý mesiac 21 a si známy po celom svete. Ja som len tínedžerka a ty si muž. Je to správne?"

"Pozri." oblízal si spodnú peru a chytil ma za ruky. "Páčiš sa mi Hay. Je mi jedno koľko máš rokov. Je mi jedno koľkatačka si. Podľa mňa si dosť vyspelé dievča na svoj vek. Od vtedy ako si ma poprosila, že či nezostanem v posteli si sa mi zapáčila. Bol som s tebou celú noc, ale nad ránom som si išiel ľahnúť do svojej postele. Naozaj si sa mi zapáčila Hay a viem, že cítim k tebe niečo viac." pousmiala som sa.

"Aj ty mne sa páčiš Harry a nechcem byť s tebou len kamarátka." pousmial sa a dal mi pusu. "Ale keď už sa má rozvíjať medzi nami niečo, zostane to LEN medzi nami. Naozaj LEN medzi nami. Nikto sa o nás nesmie dozvedieť." povedala som mu to a on zostal sklamaný, ale vedel, že to bude lepšie aj pre neho, keď to zostane len medzi nami.

Zvyšok nášho spoločného času sme sa maznali a o pol 10 som išla na metro. Keď som prišla domov bolo pol 11 aj 5 minút. Hneď ako som prišla, išla som sa osprchovať a ľahnúť si.

"Spíš Hayley?" nakukla mi do izby mamina.

"Nie mami." odložila som mobil a ľahla si na bok a vlasy som si dala, tak aby mi zakryli cucflek. Sadla si na kraj postele a chytila ma za ruku.

"Ako bolo u Claudia?" spýtala sa ma hneď.

"Fajn." až na to, že som u ňho nebola.

"Tak je dobre." pousmiala sa. "Zajtra ideme s ockom do práce a Mel ide k Elizabeth, tak budeš sama." Elizabeth je moja teta, mamina pracuje ako zubárka a ocino robí nejaké projekty.

"Dobre." pousmiala som sa. "Už som unavená mami, tak dobrú."

"Dobrú." nahla sa ku mne a dala mi pusu na líco. Zhasla som lampičku a zakryla sa a zatvorila oči.

Teen girl and man ?Where stories live. Discover now