Pause

116 8 0
                                    

"Nie Teri nič sa nedeje." pousmiala som sa. Neznášam klamať osobám, ktoré nechcem nikdy v živote stratiť. "Je toho trošku veľa na mňa z hľadiska školy, ale inak je všetko v poriadku." usmiala som sa a stiskla jej ruku. O pol 6 som prišla domov a Harry bol stále u nás. Nachystala som si veci do školy a išla som mamine pomôcť s večerou. Stále som nakukávala do obývačky, že čo robia.

"Choď kľudne za nimi zlatko." zasmiala sa na mne mamina.

Zasmiala som sa aj ja a išla si pri nich sadnúť do obývačky. Harry sa na mňa tajne pozeral a ja som sledovala čo robia.

Ocino odišiel na záchod a ja som s Harrym chvíľku zostala sama v obývačke.

"Kedy sa vidíme osobne?" šeptol smerom ku mne..

"V piatok by si mohol prísť sem, pretože do školy nejdem a rodičia s Mel idú na víkend niekde preč a mňa nechávajú doma." usmiala som sa.

"Fajn." nahol sa a chcel ma pobozkať, ale uhla som mu. "Čo robíš?" zamračil sa.

"Už ide ocino." prevrátila som očami .

...

"Konečne sme spolu." dal mi pusu na čelo, keď v piatok ráno prišiel ku nám. Mala som iba nohavičky a tričko, lebo som v bola ešte v pyžame.

"Hej konečne." usmiala som sa a objala ho.

...

"Harry?" spýtala som sa ho, keď sme si robili obed.

"Hm?" ja som sedela na linke a on bol ku mne otočený chrbtom a niečo robil.

"Vieš ohľadom toho čo sa stalo minulý týždeň v sobotu." odmlčala som si, aby som sa ujistila, že ma počúva. "Mala by som o tom povedať mame." zahryzla som si do pery. On sa otočil a postavil sa predomňa.

"Čo jej chceš povedať? Že si mala sex so mnou? Zabije nie len teba, ale aj mňa."

"Nie, tak poviem jej, že som sa vyspala s Claudiom." povedala som a Harry ma prepálil pohľadom.

"A keď sa ťa bude pýtať na dôvod? "

"Niečo vymyslím." zahryzla som si do pery.
"Nemyslím si, že je to dobrý nápad Hay."
"Harry, ale čo keď budem mať nejaké problémy? Pôjdem ku gynekológovi a ten oznámi mame, že už nie som panna a zabije ma. Vidíš v tom nejaký iný nápad? Lebo ja nie." povzdychla som si a zliezla som z linky a išla do izby.
"Dali sme si predsa pozor Hay. Chápem ťa, že to musíš povedať mame, ale ja naozaj neviem či je to dobrý nápad. Áno som už dospelý a nemusím mame oznamovať s kým som spal , ale myslím, že ani ty by si to tiež nemala robiť v tejto situácii."
"Ja neviem." sadla som si na posteľ a on vedľa mňa. "Teri začína tušiť, že sa niečo deje." pozrela som sa na ňho. "Aj Mel, lebo ma predvčerom videla plakať a pýtala sa čo mi je."
"Chalani chcú, aby som ťa im predstavil."
"Čo si im povedal?"
"Že teraz nemáš na také veci čas." ironicky som sa uchechtla.
"Toľko klamstiev." pokrútila som hlavou. "Mám to chuť všetko povedať Kate, Teri a Veronice, ale nemôžem. Už im nič nehovorím." vytiekla mi slza.
"Nemáme na výber." chytil ma za ruku.
"Ale máme." pustila som mu ruku.
"Nerob to prosím Hayley." začali mi tiecť slzy.
"Nemôže to takto pokračovať Harry." vzlykla som. "Mali by sme na nejaký čas od seba oddýchnuť."
"Tak fajn." postavil sa z postele. "Máš pravdu bude to lepšie." povedal ironicky a odišiel. Ja som zavrela oči a rozplakala som sa.
O nejakých 10 minút mi zvonil mobil a ja som stále plakala. Trošku som sa ukľudnila a prijala hovor.
"Haló?" spýtala som sa ako tak normálnym hlasom.
"Ahoj Hay, čo robíš?" ach Claudio.
"Jéj ahoj Claudio." vykúzlil mi jemný úsmev na perách. "Nič a ty?"
"Nič." zasmial sa. "Neišla by si von?"
"Nikam sa mi veľmi nechce chodiť, keď chceš prídi. Naši so sestrou nie sú doma."
"No dobre teda, tak za pol hodinu som u teba. Mám niečo priniesť na jedenie?" moja záchrana.
"Mohol by si." zasmiali sme sa. Ešte sme chvíľku kecali a potom som išla upratať kuchyňu a išla spraviť zo seba človeka. Keď si mám predstaviť to, že Harry k nám bude chodiť 2-krát za týždeň kvôli tomu projektu ani domov sa mi nechce chodiť.

"Ahojky." s úsmevom som otvorila Claudiovi dvere a objala ho.
"Čauko." úsmev a aj objatie mi opätoval. Pozvala som ho ďalej a išli sme jesť to čo doniesol. Pýtal sa ma, že prečo mám uplakané oči. Nechcela som to riešiť. Povedala som mu, že to nechcem riešiť. Pozerali sme film a nejak sme zaspali v objatí.
"Hay vstávaj." jemne ma pohladil po tváry Claudio.
"Čo sa deje?" spýtala som sa rozospato.
"Zaspali sme v strede filmu." rozkošne sa zasmial.
"Koľko je hodín?" zívla som si.
"6." natiahol sa. "Mal by som už ísť." obliekol si mikinu.
"Ideš za "crew"?" spýtala som sa sklamane, lebo som si myslela, že zostane so mnou.
"Hej." povedal neisto. "Nechceš ísť so mnou? Určite budú radi, že ta vidia."
"Nie, nemám náladu." spravila som si drdol.
"Čo sa vlastne stalo Hayley?" spýtal sa starostlivo.
"Prosím neriešme to." pokrútila som hlavou a snažila sa zahnať slzy.
"Netráp sa prosím." objal ma. V jeho objatí som sa cítila bezpečne.
"Ďakujem, že si sa ozval." pousmiala som sa.
"Za to neďakuj." pousmial sa a zadívali sme sa navzájom do očí. Naše tváre sa začali približovať, ale nedošlo k bozku, lebo ma zastavila spomienka to čo sa stalo dnes medzi mnou a Harrym.
"Prepáč." odsunula som sa od neho.
"To nič." povedal sklamane. "Ahoj."
"Ahoj." slzy som mala na krajíčku. Hneď ako sa zavreli za ním dvere, rozplakala som sa. Dneska bolo toho na mňa viac ako dosť.

Teen girl and man ?Where stories live. Discover now