Köszönetnyílvánítás, avagy írói utószó

21 2 0
                                    

Sziasztok!
(Juj, de fura a megszólítás...)

Szóval... na jó, fogalmam sincs arról, hogy hol is kéne kezdenem.
Legyen akkor... magyarázkodok egy kicsit.
Nekem nagyon fontos volt, hogy ezt megírjam. Egyszer már például neki kezdtem, olyan tipikus tini regény stílusban, az a tudjátok 'jaj itt van és sikítanom kell' verzióban, de nem éreztem magaménak. Szóval félre is tettem bő egy évre.
Amikor januárban megszületett a döntésem miszerint megcsinálom, a végét vártam a legjobban. Komolyan mondom, az utolsó fejezet első (hú, szerintem volt neki vagy húsz és még keveset mondtam...) vázlatja már február elején megvolt! Pedig akkor valahol a harmadik fejezetnél járhattam...
Mielőtt félre értitek, egy kicsit olyannak szántam ezt mint egy terápia. Lehet itt-ott ezért is tűnk olyan furcsának, hisz nem akartam ferdíteni semmin, a kelleténél jobban. ( Na jó, annyit elárulok, hogy az utolsó három fejezet teljes mértékben kitalált. Hihi :3) Ha őszinte akarok lenni, már két fejezet után újra akartam kezdeni az egészet, de nem hagytam magamnak, mert mindig is úgy akartam leírni, hogy szépen mindent az elejétől elmagyarázok. És ez még nekem is furcsa volt, mert általában nem így szokták csinálni, vagy legalábbis én nem ezt vettem észre.
Mindenesetre így akartam, ezért lett néhol borzalmas.
Talán amit még mindenképpen el akartam mondani, az a minden fejezethez fűzött dalok jelentőségei. Fontos, hogy nem a dalok után írtam a részeket, hanem ellenkezőleg. Az összes dal fontos számomra valamilyen módon, és mind úgy lett kiválasztva, hogy a jelentése egy-egy szövegnek passzoljon valahogyan egy-egy fejezethez. Érdemes őket megnézni magyarul is (elnézést ha valaki így is értené, de magamból indulok ki...^-^), az egy szem kivételével, mert csak az van magyarul. De hogy azt most miért kellett külön kiemelni, na az egy nagyon jó kérdés!
Amiért meg elnézéseteket kérném, az a helyes írás. Bele sem merek gondolni, mennyi ilyen hiba is lehet benne... juj. Na, szóval sosem tudtam helyesen írni és biztos hiába néztem át vagy ötször egymás után, van még benne bőven, de nem akarok hozzá nyúlni, mert még képes lennék átírni az egészet. ^-^
Hú volt, hogy olyan nehéz volt megírni egy részt, mint a csuda. Bár ezzel szerintem nem egyedül vagyok.

Nos, most pedig jöjjön a köszönetnyilvánítás.
Még mindig emlékszem arra a két felhasználóra, akik számomra idegenként először szavaztak illetve követtek be.
Szóval először köszönöm nektek @liliuray és @barack_tea !
Volt egy vicces kis helyzetem egy osztálytársammal, de azért neki is köszönöm szavait. ^-^
És akiknek hatalmas köszönettel tartozom, azok a legjobb barátaim. Nem sok van (mint kiderült), de imádom mindet és köszönöm nekik a kedves szavakat és támogatásukat! Nagyon szépen köszönöm (a könyvembéli) Emmámnak, Gittámnak és Jankámnak!
És végül, de nem utolsó sorban nektek is akik elolvastátok. Köszönöm, hogy végig követted velem ezt a történetet! Minden egyes alkalommal, amikor ránéztem a számlálóra és egy kicsivel is többet mutatott az előző napinál, én nagyon boldog voltam. Minden századik (ami eddig a pontig amikor írom kettő) írtam a falamra egy kis szöveget, mert egyszerűen nem vitt rá a lélek, hogy bele írjak a részekbe megjegyzéseket. Szóval minden ott lesz, és ha esetleg még elérek annyi megtekintést, ott fogom mindenképpen megköszönni. <3

Lehet nem lesz megható (vagyis biztos), de hogy úgy mondjam, most elbúcsúzok ettől a történettől. Nem tudom, hogy s mint lesz tovább.

Utoljára is csak ennyit tudok nektek mondani: köszönöm!

Viszlát Anna! Viszlát Márk!

Mao
2022. 04. 29.

Dalok:
1. AJR - Karma
2. Michael Schulte - Back to the start
3. Kat Dahlia - I Think I'm In Love
4. TheFatRat & Laura Brehm - We'll Meet Again
5. Suga ( BTS) - Seesaw
6. The Girl and The DreamCatcher - Glowing in the Dark
7. V (BTS) - Inner child
8. NateWantsToBattle - Heroes (MHA)
9. Nagy Bogi - Maradok
10. Imagine Dragons - Not today
11. Dylan - No Romeo
12. Imagine Dragons - Bleeding out
13. Scarlett Johansson - Set It All Free
14. Ben Platt - In case you don't live forever


_*_*_*_*_*_*_*_*_*_

Egy évvel később:

Furcsa. Azt hiszem ez a legjobb szó, ami most eszembe jut. Eredetileg a befejezéstől számított egy éves évfordulónál akartam elolvasni egyben, de nem volt időm, így a kezdéstől számított másfél én után láttam újra ezt.

Ez volt az első írásom. Mielőtt ezt megírtam, sosem írtam ilyen jellegben. Azóta látom magamon a valamilyen szintű fejlődést, bár ez inkább kimerül rövid történetek formájában...

Lényegében csak azt szerettem volna mondani, hogy nagyjából kijavítottam a helyesírási hibákat (javában amit a gép mutatott) és elcsodálkoztam néhol, hogy milyen bugyuta tudtam lenni. De attól még különleges marad számomra ez a történet, gondolhat bárki bármit.


Ha ezt olvasod: puszi a pofidra! <3

2023.07.17.

Álomban élni (Befejezett)Onde histórias criam vida. Descubra agora