Günlük 5. gün

99 4 0
                                    

Güzel bir kış bahar karışımı bir sabahtı. Babam beni okula bırakıyordu. Yolda giderken sabah sabah kopuyorduk. Babam en sonunda pes edip radioyu kapattı. Kapattıktan sonra babam ter içindeydi ben de öyle tabi. Okula geldiğimizde ise sabah sabah futbol oynuyan çocuklar vardı her zamanki gibi. Berbat bir 12 saatlik günüm başlamıştı. Her zamanki gibi ben 9. saatten sonra bitmiştim. Sonunda son ders geldi çattı ve benim için bu gün bittikten sonra hafta bitti sayılıyordu. Çünkü pazartesi ve salı günleri 12 saat ders vardı. Diğer günler ise 6'şar saatti. Allahtan gün bitmişti. Eve geldiğimde ise annem yoktu evde yürüyüşe çıkmış meğer. ( :D ) Bende onun yanına gitmekte tereddüt ediyordum. En sonunda onun yanına gittim ama bisikletle beraber cikmadan önce kuzenim Ereni çağırdım. Oda üşengecin tekidir kendisi. Bir yere gönderirsin ve normalde 5 dakikalık yolu 30 dakikada gider gelirdi. Bisiklet binmeye gidicektik ama bisikletlerimizin vites telleri ve zincirleri hasarli idi. Bizde onları tamir etmekle ugrastik en az 3 saat. Bitirdikten sonra bi güzel gezmeye başladık. 2 saatte bisikletle gezdikten sonra biz bitmiştik. Yorgunluğumuzu atmak için güzel bir banyo yaptık ve yataklar geçtik ve uyumaya çalıştık. Kuzenim uyumuştu 2 dakika sürmeden bende uyku yoktu sadece yorgundum. En sonunda uyudum ve gün bitti.

Sıradan bir insanın günlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin