זהו, הגיע היום הראשון של הבית ספר.. היום הראשון לתיכון היום שכל כך חיכיתי לו קמתי בשעה 7:00 כדי להתארגן כולי נרגשת,
צחצחתי שיניים והתחלתי להתלבש לבשתי חולצה לבנה וגינס שחור ,לבשתי מעליי גקט גינס והתחלתי להתאפר
שמתי טיפה מסקרה סומק וגלוס שקוף.
שמעתי שלוש נקישות מדלת החדר שלי ״פתוח״ אמרתי.
אמא שלי נכנסה.. ״אנגל את מאחרת לבית ספר בואי נרד לאוטו״ היא אמרה.
פאק לא שמתי לב לשעון וכן אני מאחרת בפאקינג 20 דקות. אוי לא
נעלתי במהירות את הנעליי אולסטר הלבנות שלי וחברתי מעיין שלחה לי הודעה ״אנגל התחיל השיעור איפה את״
פאק.
הגעתי לבית ספר בשיא הלחץ, הלב שלי דופק במהירות.
פתחתי את הדלת של הכיתה וכל העיניים עליי
״כן העלמה אנגל אפשר להבין למה איחרת ליום הראשון של הבית ספר״ המורה אמרה בתוקפנות.
״סליחה המורה..״ עניתי
שמעתי ציחקוקים.. ליאור הילדה השנואה עליי התחילה לצחוק וכן גם שאר החברות שלה, אוף אני לא סובלת אותן ובמיוחד אותה אני לא מאמינה שהן איתי בכיתה גם השנה.
״תשבי במקום״ המורה אמרה.
חיפשתי בעניי שולחן שאוכל לשבת בו, עניי נתפסו על ילד.. ילד שמעולם לא ראיתי, עיניו כחולות מעורבבות עם ירוק, שיער שחור, הוא גבוה יחסית מטר 86 אם אני לא טועה, בחיים לא ראיתי ילד כזה יפה, אני יכולה להסתכל עליו שעות אלוהים ממש סרטט אותו.
ניגשתי אליו ״אפשר לשבת לידך״ שאלתי.
״בטח״ ענה התיישבתי במקום הריק לידו.
״איך קוראים לך״ שאלתי ״ריי ומה שמך״ אמר
״קוראים לי אנגל״ עניתי.
לאחר שיעור עברית נורא משעמם הגיע הצילצול של ההפסקה ,מעיין ניגשה אליי ״אמאלה ראית את הילד החדש איזה חתיך הוא איזה כיף לך שאת יושבת לידו״ צחקקתי. באמת ריי אלוהי אני מבינה את התגובה שלה ״כן את צודקת״ אמרתי. והמשכנו להתקדם לקפיטריה.
לקחתי לי אורז עם אפונה ותפוח בצד והתיישבתי עם מעיין באחד השולחנות ״אפשר להבין למה איחרת היום ממך ממש לא ציפתי את חיכית ממש ליום הזה״ אמרה ״כן גם אני פשוט לא שמתי לב לשעה״ עניתי.
סיימנו לאכול והתקדמנו לכיתה ששמענו את הצילצול חזרתי להתיישב ליד ריי ואמאלה איזה גל של ריח עובר ממנו יש לו ריח כל כך מושך וגברי בדיוק מה שהוא משדר, אבל אני בטוחה שהוא לא ישים על אחת כמוני...
המורה לספרות נכנסה לכיתה וכולם ישבו בשקט היא התחילה לדבר על עבודה שאנחנו צריכים להגיש..
״את העבודה תעשו עם הזוג שיושב לידכם בכיתה יש לכם להגיש את זה עד יום ראשון הבא״ אמרה .
פאק אמאלה זה אומר שאני והוא ניפגש מחוץ לבית הספר, אמאלה חלום!!!!
״אנגל אם את רוצה אפשר לבוא אליי היום בצהריים שנעשה את העבודה״ אמר.
אמאלה הוא הזמין אותי לבית שלו לפאקינג בית שלו וואו ״ב..ב..טח״ גמגמתי. לחיי האדימו והוא ציחקק ״אז אצלי ב17:00״ אמר והעביר לי פתק עם הכתובת של הבית שלו ויצא מהכיתה
הסתיים יום הלימודים וחזרתי הביתה.
הדבר הראשון שעשיתי זה להתקשר למעיין חייגתי אליה והיא ענתה לי על הביפ הראשון ״מעיין את לא מאמינה אני באה היום לפאקינג ריי״ אמרתי בהתלהבות ״מהמהמהמה למה? איך? מדוע? מה קורה כאן??״ אמרה. וצחקקתי ״אנחנו עושים את העבודה בספרות ביחד!!״ עניתי. וואו כמה שאני בלחץ אבל אני מקווה שיקרה ביננו משהו הוא בן אדם מאוד מסקרן מיותר לציין שהוא גם חתיך הורס ובלתי ניתן לעיכול ״ וואו אחותי אמאלה שאת חוזרת ממנו את מספרת לי כל פרט ופרט מובן??״ אמרה.
״לא לדאוג אני ישר אתקשר אלייך ביי אחותי אני הולכת להתארגן״ וניתקתי
נכנסתי להתקלח, התקלחתי עם הסבון החדש שקניתי בניחוח פרחוני ויצאתי מהמקלחת, מרחתי קרם גוף ודאורדרנט והתחלתי להתלבש שמתי שורט קצר בצבע שחור עם גופייה אדומה.
ריססתי על עצמי בושם בניחוח פרחוני.
ויצאתי מהבית לכיוון התחנת אוטובוס ריי גר בערך 20 דקות ממני
איפה שנמצאות כל הווילות..
הגעתי לכתובת שלו, בית עצום אפשר לראות מבחוץ את הבריכה הענקית שיש לו, צילצלתי בדלת לאחר דקה אישה יחסית מבוגרת פתחה את הדלת ״שלום מתוקה בואי תכנסי״ אמרה.
״שלום,איפה נמצא החדר של ריי?״ שאלתי
״במדרגות למעלה דלת שחורה״ ענתה עם חיוך.
״תודה גברתי״ עניתי.
עליתי במדרגות והגעתי לחדר שלו ודפקתי בדלת ״תכנסי״ אמר.
נכנסתי לחדר שלו חדר ענק מעוצב ונקי, שאני ממש בהלם כי רוב הגברים לא יודעים לשמור על סדר וניקיון ככה. לאחר כמה שניות שבהיתי בחדר שמתי לב הוא שכב על המיטה.. ללא חולצה ולא הפסקתי לבהות בו איזה פאקינג גוף, הילד הזה כל כך מושך התקרבתי וישבתי על המיטה שלו. הלב שלי עולה ויורד במהירות הלחץ גובר אותי איך אני יכולה להיות מפוקסת שהדבר האלוהי הזה מולי ועוד חצי ערום.
״אז אתה רוצה שנתחיל את העבודה בספרות..״ שאלתי לאחר כמה דקות של שקט.. ״אני אכנס להתקלח ואז לבנתיים תחכי על המיטה תרגישי בנוח״ אמר הנהנתי עם ראשי והוא נכנס להתקלח.