Part 6

252 12 5
                                    

קמתי בבוקר והדבר הראשון שחשבתי עליו זה ריי.
אני לא מפסיקה לחשוב עליו, מה היה קורה אם הוא היה מנשק אותי? אולי הייתי צריכה לנשק אותו? שקעתי במחשבות.. טוב אנגל יותר מידי מחשבות ועדיין לא קמת מהמיטה,התמתחתי וקמתי לצחצח שיניים
סיימתי להתארגן שמתי חולצה לבנה  גינס שחור ונעלי אולסטר גבוהות
באתי לדפוק בדלת לאח שלי ולשאול אם הוא יכול להסיע אותי לבית ספר אבל אז נזכרתי.. נזכרתי שהוא איננו.. נזכרתי שהיום יש את ההלוויה שלו ואמי לוקחת אותי באמצע הלימודים אז שיניתי מהר את החולצה הלבנה לשחורה כדי שאני לא אצטרך לחזור הביתה להחליף..
קשה לי מאוד קשה והיחיד שיכול לשפר לי את המצב רוח עכשיו זה ריי.

אני רוצה אותו עכשיו.. צריכה אותו עכשיו!!
חיכיתי לאוטובוס וראיתי שחברתי מעיין לא בתחנה והחלטתי לשלוח לה הודעה ״מעיין איפה את האוטובס עוד כמה דקות הוא מגיעה״ שלחתי לה והיא ענתה כמה שניות אחרי ״סיס אני לא מרגישה טוב, אני לא אבוא היום״ התבאסתי.. היא החברה היחידה שיש לי בבית ספר, אז זה אומר לבלות את כל היום בבית ספר לבד, יאיי.. ״תרגישי טוב סיס״ וסגרתי את הטלפון.

יצאתי מהאוטובוס ונכנסתי לבית ספר הלכתי לכיוון השירותים לסדר את עצמי במראה ואז נשמע הצילצול שמחריז שהשיעור התחיל, התקדמתי לכיוון הכיתה שלי, פתחתי את דלת הכיתה והתיישבתי בשולחן שלי ושל ריי, אבל ריי לא היה בכיתה.. אני לא מאמינה שגם בשיעור אני הולכת להיות לבד.. ודווקא שממש הייתי צריכה את ריי אוף העולם שונא אותי!!!!
המורה לספרות נכנסה עם חיוך רחב על הפנים משום מה ״שלום תלמידים אני חייבת להגיד לכם שהציונים בעבודות שהגשתם לי מעולים!!״ אמרה.

וואו איזה הקלה לפחות משהו אחד טוב ביום הזה לפתע נשמע בכיתה שלוש נקישות בדלת ואז ריי נכנס וואו איזה מזל ואמאלה כמה שהוא חתיך!!! הוא לובש חולצה צמודה שחורה שמבליטה לו את השרירים וגאד דאם הורידים שיש לו ביד ״סליחה על האיחור אוסנת״ אמר והתקדם לכיוון שלי פאק איזה גל של ריח טוב אני נמסה.. ״שוב את בוהה אנגל״ אמר לי בשקט וציחקק ״ואז את עוד קוראת לי מכוער״ אמר בלעג וציחקק, וואו הצחוק שלו פאקינג ממכר
״דבר ראשון אני ממש לא בהיטי בך אני בהיתי בלוח״ אמרתי ואפילו אני לא האמנתי לעצמי הרי זה שקוף שבהיתי בו.. ״דבר שני כן אני חושבת שאתה מכוער מה אתה עושה ריגשי עכשיו״ אמרתי וגילגלתי את עניי ״כן? את בטוחה שזה מה שאת חושבת??״ אמר עם חיוך על פניו ״אין בטוחה יותר ממני״ אמרתי ושילבתי את ידי.

״יש לך מזל שאנחנו נמצאים בכיתה..״ אמר לי בשקט באוזן בקול הכי מושך שיש פאק!!! אמאלה הבטן שלי יתמלאה פרפרים והתקשתי לנשום ״ל..למה.?״ שאלתי בחשש והדבר היחיד שאני רוצה זה שהוא ינשק אותי הוא ציחקק את הצחוק הממכר שלו בזמן שאני באוברטינקינג למה הוא התכוון שאמר את המשפט הזה..
נשמע צילצול ההפסקה והדבר הראשון שאני רוצה לעשות זה לתפוס לי פינה בחצר..גם ככה אני לבד היום.

מהר ארזתי את הציוד שלי ויצאתי במהירות מהכיתה בדיוק כשבאתי לצאת לחצר יד גדולה וחמה תפסה את הזרוע שלי, הסתובבתי אחורה ונתקעתי בחזה נוקשה משרירים עם ריח ממכר הרמתי מעט את ראשי לראות מי הילד שתפס אותי ולקחתי נשימה כדי לצעוק עליו, אך מהר זיהיתי את העיניים העמוקות של ריי. ״לאן את ממהרת?״ אמר והיביט בי, לא הצלחתי להפסיק להסתכל על העיניים היפות שלו כחולות כמו הים ומעורבב עם ירוק שנותן מראה מרהיב ״אנגל?״ אמר ונגע בי בכתף שאצא מההלם.. מהר יצאתי ממנה ״רציתי לשבת כאן בצד לשמוע שירים להירגע קצת אתה יודע..״ אמרתי והשפלתי את פניי מטה..
הוא הרים עם ידו את פרצופי כלפיי מעלה.. והרגשתי גל של פרפרים בבטן..״הכל טוב.. את רוצה שאני אשאר איתך..?״ שאל תוך כדי שרוכן את שערי מאחורי האוזן ״אני.. אני אשמח..״ אמרתי וירדה לי דמעה מעניי.. אני לא יודעת אם זה מהעובדה שלמישהו אכפת ממני.. או מה שקרה לאחי.. אבל אני די בטוחה שזה בגלל שניהם.. הוא פתח את זרעו וחיבק אותי, חיבוק מלא אהבה והבנה.. וזה בדיוק מה שהייתי צריכה עכשיו.

לפתע הטלפון שלי שהיה בכיס האחורי התחיל לצלצל רציתי להישאר בתוך החיבוק המרגיע הזה.. אבל הייתי חייבת לענות הוצאתי את הטלפון מהכיס שלי וזאת הייתה אמא שלי עניתי והלכתי לצד
״אנגל שלי מה קורה אני באה לאסוף אותך ללוויה עכשיו.. תוכלי להתקדם לכיוון השער?״ אמרה והרגשתי את העצב שלה מבעד למילים, אני יודעת שקשה לה עם המצב הזה וקשה לי לראות אותה ככה..
״ברור.. כמה דקות״ אמרתי וניתקתי את הטלפון. ״אני.. אני צריכה ללכת ללוויה של אח שלי.. אמא שלי מחכה לי בחוץ״ אמרתי ועצב היה על פניי.. ריי הנהן עם ראשו וליווה אותי עד שער בית הספר הוא תפס אותי ממותניי לחיבוק ולחש לי באוזן ״אני פה בשבילך תמיד..״ חייכתי לעברו התקדמתי לכיוון אמי ונכנסתי לאוטו.



בנות ובנים מה קורה???? איך היה הפרק??
אתן רוצות שאני אמשיך עם הספר? בבקשה תכתבו תגובות ולייקים
אני מאוד אעריך את זה והבין שאתן/ם אוהבים/ת את הספר
אני עובדת על הספר קשה אשמח להערכה קצת😜😜

If I only knewWhere stories live. Discover now