Önume birkac belge koydu. Okuduktan sonra suçsuz oldugunu anlamistim. Gözlerimden birkaç damla cikip yanaklarimi islatmisti.. bağırıp ağlamak istiyordum ama bunu yapamazdım bu yuzden sadece ifadesizce agliyordum. Aynı bir ezik gibi.. Itachi ayağa kalkıp bana sarıldı.
S: seni özledim Itachi..
I: bende seni Sasuke..
------------------------------------------------------------
S: Hala daha olanların suçlusu sensin Itachi.. ama seni affediyorum sonucta abimsin..
I: uzgunum Sasuke evlenmeyi bile dusundugum bir kızın beni sadece para icin kullandigini ogrenmistim. Ölmek istiyordum.
S: Bizi hic dusunmeden sadece bir kiz icin mi?
I: uzgunum.. dusunemedim.
Itachiye soylemek istedigim o kadar cok sey vardi ki ama tuttum kendimi. 5 yil sonra abimi gormustum onu boyle karsilayamazdim sonucta.
I: evdeki cogu esya yok. Annemin vazoları.. tablolar..?
S: kırdım. Kucuk sinir patlamalari.
I: benim yuzumden mi?
S: sayilir.
I: üzgunum..
S:onemli degil. Her neyse kucukken oldugu gibi odevlerime yardim edecek misin?
Gulumsedi ve hafif bi kahkaha atti. Eski gunlerdeki gibi..
I:Tabiki de edicem.
Ertesi gun
N: oi, Sasuke abinle ne oldu???
S: gercekten sucsuzmuş. En onemlisi de odevlerime yardim etti.
N: vay canina! ŞAKA YAPABILIYORSUN!! Bu arada ne ödevi?
S: yapmadin degil mi... gel yan sinif yapmis onlardan isteyelim yoksa Kakashi tum dersi seni azarlayarak gecirecek.
N: eheheheh
Yaklaşık 3 ay boyunca hersey cok normaldi Narutoyla cok guzel zamanlar paylasiyorduk.. Disari cikiyorduk, gunde en az 1 saat wp de konusuyorduk. Ona ders de calistiriyordum, bazen bizim eve geliyordu Itachi de bize katilip Xbox dan oyun falan oynuyorduk. Itachiye sevgili oldugumuzu soylememistim ama yiyisirken gorunce...
~FlashBack~
Itachi: beyler ben misir patlatip geliyorum siz de fil acin
N: tamamdir Itachi abi
S: calis lan köle
I: kes lan bot
Naruto koltugun bi diger ucundaydi. Anlamasin diye ayri oturuyorduk. Kalkip Naruto'nun yanina gittim. Koltukta onu altıma aldım.
N: heh- Sasuke napıyorsun- abin gelicek simdi-
S: misir patlatiyor o.
Dudaklariyla dudaklarimi yakinlastirdim, dahada yaklaştırıp öpmeye başladım. Sanki son opusmemizmis gibi, sanki hic bir sey umrumuzda degilmis gibi. Tam o sirada Itachi iceri girdi yani aslinda bir kac dakikadir ordaymis ama farkeden kim..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sahanın Kralları///Sasunaru///Narusasu///yaoi///
RomanceNaruto sıra arkadaşının futbol oynayışına hayran kalır ve Sasuke'nin de ısrarıyla onun gittiği kursa gider ✌🏾 / ohm- ilk hikâyem olacak umarım keşfedilirim TwT/