..Final..

170 18 70
                                    

...

Hissetigim bu acı.. vurulmustum.

Sasuke: N-naruto..

Itachi: SASUKE

Sesleri duyamaz hale geldim ve sonra.. sadece karanlik.

-Naruto-

Sasuke...?

Sasuke'nin bedenini taşıyordum kollarımda. İtachi abi bağirarak bana dogru gelmeye basladı. Sasuke'nij sirtinda olan elimde sıcak bi sıvı hissediyordum.

Boğuk bir sekilde polis sirenlerinin sesini duyuyordum, Sasukeyi vuran adamlar kacmışlardı bile.
.
.
.
.
Sasukeyi hastaneye kaldırmıslardı. Itachi abi ve arkadaslarini ise polisler almisti. Ben Sasukeyle birlikte ambulansa binmistim, suansa ne yapacagimi bilmeden Sasuke'nin ameliyatinin iyi gecmesi icin dua ediyordum..

Doktorlardan birinin Sasuke'nin ameliyatindan hizla ciktigini gordum.

N: H-hey! S-Sasuke'nin durumu nasil!? Lutfen bir sey soyleyin!

Doktor: Suanlik birsey soyleyemem.. kurşun hayati organini vurmus.. (cok fazla tıp bilgim olmadigi icin organ ismi veremicem artik HEOWJDIW)

Dedi ve gitti..
.
.
.
Saatler gecmisti.. hic uyumadim.. cok uykum vardi ama o gelmeden uyuyamazdım...

Sasuke benim icin kendini feda etmisti.. Aptal.. APTAL.. NEDEN BIRDEN ICERI GIRDIN!? MADEM O KADAR COK SEVIYORDUN VURULMASINA IZIN VERMESEYDIN!

Saatlerce ifadesiz duran gozlerimden tuzlu su akmaya basladı.. hıçkırıklarla aglamaya basladim. Kendime cok kiziyordum, bir insan bu kadar APTAL OLAMAZ!

-yazar-

Naruto'nun uzuntusu yavas yavas öfkeye donusmeye baslamisti.

N: NEDEN YAPTIM!?

Ayaga kalkıp öfke gözyaşlarıyla duvarı yumruklamaya basladı. Ellerinin kanamasini umursamiyordu.

Hemşireler gelip kollarindan tuttular ve zorla da olsa sonunda sakinlestirici igne yapmayi basarmislardi.

Uyandiginda saat 8 civariydi. Polisler ifadesini almak icin uyandırmislardi. Karakola gittiginde bildigi kadariyla polislere olan herseyi anlatti. Bu yaklasik 2 saat falan surmustu bile.

Bir an once hastaneye geri gidip sevgilisinin durumunu ogrenmek istiyordu. Hastanenin yolunu tutup icindende Sasuke'nin iyi olmasi yasamasi icin dualar ediyordu..
.
.
.
.
.

Sasuke'nin durumunu ogrenmek icin onune gelen ilk calisana Sasukeyi sordu.

N: Bugun sabaha dogru getirilmisti, Sirtindan vurulan hasta! Uchiha Sasuke!

Doktor: ...

N: ... Yasiyor degil mi!? durumu iyi hicbirseyi yok deyin lutfen!

Doktor: beyefendi sakin olun.. Maalesef. Kurtaramadik.

Naruto hala olan bitenin farkinda degildi. İnanmiyordu ona.

N: Yalan.. YALAN SOYLUYORSUN!

Doktor: bakin hastaneye geldiginde zaten cok gecti. Biz elimizden geleni yaptik-

N: ÖLMEDİ O, SASUKEM BENI BIRAKIP GITMEZ! YALAN SOYLUYORSUN! BENI BIRAKMAYACAGINA SOZ VERDI O..!

Tum gozler Sarışındaydı. Sözlerinin sonunda gozlerinden yaslar dokuluyordu.

Doktor onu teselli etmeye calisti ve disari cikarip bir banka otturdu. Bir kac dakika sonra işi geregi gitmek zorunda kaldi.

Naruto ise dakikalarca o bankda agladi ve birkac sozcuk sayikladı. Itachi'nin aramasiyla kendini toparlamaya calisti ve telefonu acti.

I: Naruto neredesin sen?

N: Hastanedeyim..

I: Sasukeden bir haber var mı?

N:.... benim.. yuzumden..

Naruto tekrardan hıckirarak aglamaya basladı. Itachi durumu anlamisti..

Aglamaklı bir sesle

I: Senin sucun degil Naruto.. Sen sadece onu korumak istedin. Hepsi benim yuzumden.

Itachi, Naruto'nun onu aglarken gormesini istemedigi icin telefonu hemen kapattı. Daha diger kotu haberi vermemisti bile. Kardesini gormek istiyordu, son bir defa olsada Sasukeyi gormek ondan, iyi bir abi olamadigi icin ozur dilemek istiyordu.
.
.
.
.
Hastaneye geldiginde bankda aglayan Narutoyu gordu. Yanina gidip goz yaslarini sildi ve sarıldi, Itachi'nin de gozlerinden yas dokulmeye baslamisti. Omuzlari islanmisti sarışının.. Narutoyu teselli edip aglamasini durdurmayi basarmisti.

I: Bak Naruto.. Sasukeyi son kez gormeye gidecegiz. Onun seni aglar sekilde gormesini istemezsin..

Naruto tek kelime etmeden itachiyi takip etti. Morga gittiklerinde bir doktor onlara yardimci olup Sasukeyi dolaptan cikardi. (Normalde boyle bir seye izin varmi bilmiyorum )

Sasukeyi gorunce goz yaslarini tutamamisti sarişin.. bi kaç dakika ikisi de dona kaldiktan sonra Naruto ellerini Sasuke'nin soğuk yuzunde gezdirmeye, şaclarini oksamaya başlamişti. Sarışın eğilip dudaklarini birlestirdi. Narin bir öpücüktü bu...
.
.
.
.
1 hafta sonra

-Naruto-

Dayanamiyorum artik.. sinif arkadaslarimdan bi kaçi evime gelip disari cikmami soylemisti ama ben hepsini bağira cagira kovmustum.

Sasukeden sonra da Itachi abi de iki arkadaşinin sucunu da üstlenerek hapise girdi.. Sasuke benim yuzumden ölmüştü. Eger ben birden iceri dalmasaydim.. ŞUAN YASAMAM BILE BIR HATA.

Sahi, neden yaşiyorum ki hala.. Sasuke benim yuzumden ölmüsken hatta Itachi abi bile benim yuzumden hapisdeyken.. ben neden yasiyorum. Hayir.. boyle dusunmemeliydim. Sasuke icin yasamaliydim. Bana yasamayi o ogretti onun icin yasamaliydim.

O gun itachi abinin verdigi silah çarptı gozüme. Saat 4 dü şuan, bikaç gündur uyumuyordum bile. Silahı da yanima alip disari ciktim.

...

Burasi.. Sasukeyle ilk sevgili oldugumuz yerdi. Gercekten guzel bir manzarasi var.. degil mi Sasuke? Bu dağda beni öptügü, elimi kalbine koydugu hatta domuzlardan kacmamiz bile dünmüş gibi gelmeye basladi. Ardindan tüm onunla hatiralarim tazelendi.

Yağmur yağmaya baslamisti. Saçlarım islanip yuzume yapisiyordu. Sasuke'nin elini atip okşadigi saçlarim..

Yanima aldigim silahi cikardim ve kafama dayadim. Istemsizce göz yaşlarina bogulmuştum.

Titrek bir sesle*

"Üzgünüm Sasuke.. yanina geliyorum sevgilim."

*silah sesi*

Sahanın Kralları///Sasunaru///Narusasu///yaoi///Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin