•12.Bölüm •

383 25 32
                                    

S: uh. Sorun yok. Daha önce kimseye anlatmamıştım, belkide iyi gelir... Anlayacağım.

N: hmn, dinliyorum.

S: Ben... Yaklaşık 10 yaşındayken abim ailemi öldürdü. Abimin.. psikolojik sorunları vardı. Sürekli kavga ederlerdi. Galiba ailem abimin bir şey kullandığını anlamıştı, uyuşturucu gibi... Sonra da arabasında madde bulmuşlardı zaten. Bırakması için çok uğraşıyorlardı, abim de istiyordu. Bı çok kez tedaviye falan gitti. İyileşiyordu...
(Kendi abime benzettim lan)

Duraksadı. Sesinde yine soğukluk ve duygusuzluk vardı. Bu yaşadıkları... Cidden çok kötüydü. Yani onunda benim gibi ailesi yoktu. Yüzüne baktığımda gözlerinin hafiften dolduğunu hissettim. Niye sordum ki? Niye anlatmasını istedim ki!? Cidden bir aptalım...

S:... Ama bir gün eve geldiğimde... Annem ve babam ölmüştü... Abimin yapmadığına emindim ama polislerin açıklamasından ve hapise girmesinden sonra...

Anlatmayı bırakmıştı gözünden 1 yaş düştü eline. Ne yapacağımı bilemiyordum. Düşünmeden sarıldım, o da böyle yapmıştı sonuçta.

N: Geçti... Üzülme artık. Gittikleri yerde daha iyiler.

S:...

Omzumun bir kez daha ıslandiğını hissettim. Bir tepki vermiyordu sadece gözünden yaşlar düşüyordu. Bir süre sonra o da sarıldı, çok sıkı sarılıyordu. Belki bir tepki vermiyordu ama sarılması sanki yılların üzüntüsünü gösterir gibiydi, onun üzüntüsünü ben de hissediyordum sanki. (Evet sarılmaya karşı özel bir duygum var ಥ‿ಥ)

S: Tamam iyiyim... Sağol.

N: heheh...

S:  Online oyun oynarmısın?

N: yok, ama yüklerim şimdi.

S: bende fazla oynamam, vakit öldürmek için oynarım.

N: Hangisini yükleyeyim?

S: Pubg.   (Aklıma başka online oyun gelmedi eheuheuehe)

N: iniyor.

S: biraz uzun sürecek.

Sonunda indirip hesabı kurmuştuk bir el denemek ve öğrenmek için oynadım. Sonra da arkadaş ekleyip birlikte oynadık. Güzel oyunmuş aslında. Sasuke'nin bu tarz bir şey oynayacağını düşünmezdim ama.
Birlikte yaklaşık bir buçuk saat kadar oynadık saat 23.17 olmuştu. Hala daha yağmur yağıyor ve şimşek çalıyordu... Daha önce neredeyse hiç olmadığı gibi şimşek çakıyordu.

S: Naruto iyimisin? Korkuyor musun sen?

N: N-ne, eh eh hayır yani normal halim nereden çıkardın şimdi?

S: Yani.. bana öyle geldi galiba. Neyse, ama korkuyorsan söyle.

N: Söylerim.

S: eee napalım? Saat 11 olmuş.

( Yazacak şey bulamadım awq)

N: bilmem eheheh.

-Sasuke'nin ağzından-

S: um... Peki ben kitap okuyacağım.

N: hm sanki hiç bir zaman okumuyormuş gibi *gülmewk

S:  Napiyim sarıyor, sana verebilirim. 3 tane kitabı var.

N: hm olur.

İlk kitabı ve ikinci kitabı çalışma masamın çekmecesinden çıkarıp Narutoya verdim. Narutoyu biraz taniyorsam kitap okumayı hiç sevmeyen biri, ama bu kitabı seveneğine eminim.

S: Kitap okumayı sevmediğini biliyorum, ama bu kitabın sevdireceginden eminim.

N: heh beni iyi tanıyorsun :D

S: NASIL EMOD ATTIN LAN

Tmm şaka ueueue

N: heh beni iyi tanıyorsun.

S: Yani.

İkimizde kitap okuyorduk, başka yapacak bir şey yoktu sonuçta. Bir süre - 40 dakika kadar- okuduktan sonra uykum geldi. Narutoya baktığımda hala okuyordu.

S: Naruto uykun geldiyse karşıdaki yatağa yatabilirsin.

N: Hn. Tamam

Kitabı masanın üstüne koydum ve yatağa yattım, Naruto da kitabı çantasına koyup yattı. Bir süre yatmaya çalıştım ama başaramadım, HARİKA! Bu hep oluyor yatmadan önce çok uykum olmasına rağmen yatağa girince tüm uykum kaçıyor. Sinir bozucu...

Epey süre uyumak için uğraştım ama bir türlü başaramadım. Güneşime baktığımda uyumuştu. Yatakta doğrulup Güneşimi izledim. Uyurken çok tatlıydı✨.

Bir süre onu izledim, hatta bayağı bir süre. En sonunda telefonumu elime alıp sosyal medyada takılmaya başkaladım, belki uykum gelir. Yaklaşık yarım saat falan gezindim, saat 01.26 olmuştu ama benim bir gram uykum yoktu.

Yatar pozisyona geçtim ve sosyal medyada gezinmeye devam ettim. Tam sırada çok gürültülü bir şimşek çaktı. Naruto bile yerinden hoplamıştı.

Güneşimin uyandığını anlamam bir kaç saniyemi aldı. Nedense benim uyanık olduğumu görmesini istemedim ve uyuyor numarası yaptım. Bir tane daha gürültülü şimşek çaktı. Yatakta doğruldu  Korkuyormuydu sarışınım? Kesik sesler duyuyordum. Biraz sonra yataktan çıkıp yanıma geldi. Çok heyecanlıydım, kalbim küt küt atıyordu, uyanmamak için kendimi zor tutuyordum.

Ben, Naruto'nun beni dürtüp kaldıracağını düşünürken Naruto çok şaşıracağım bir şey yaptı. Yanıma yattı ve bana sokuldu. Zaten kalbim hızlıydı, şimdi kriz geçirecektim. Bana iyice sokulmuştu kafası cenemin altına geliyordu. Derin bir nefes alıp bir kaç saniye sonra bıraktı

N:*kısık sesle* korkmuyorum...

Acaba şimşeklerden mi korkuyordu? Bir kere daha şimşek çaktı, öbürlerine göre daha az korkunçtu ama Narutoyu korkutmaya yeterdi. Bende ona sarıldım, şimdi hiç korkmayacağından emindim. Benim de uykum gelmeye başlamıştı. O yanımda olunca...

-Sabah-

Uyandığımda güneşim gitmişti... Yanımda değildi yataktan, kalktım odanın içinde Narutoyu aradım. Ama yok... Gitmişti. Masanın üzerine duran kağıt çarptı gözüme. Hemen kalkıp baktım.

Bunu görüyorsan büyük ihtimalle yeni uyanmışsındır eheheh günaydın. Dün için teşekkür ederim. Sabah erkenden gideyim dedim okul var diye. Sana haber vermediğim için özür dilerim. Okulda görüşürüz :D

Tch. Yazıda bile emiş kullanıyor. Tebessümle mektuba bakmayı bıraktım ohm- ve çekmeceye düzenli bir şekilde bıraktım.

Okula gitmek için hazırlandım ve dışarı çıktım. Yol boyunca Narutoya nasıl açılacağımı düşündüm. Ya benden nefret ederse? Ya bir daha görüşmek istemezse... Hayır. Ne olursa olsun tüm cesaretimi toplayıp itiraf edicem.

--------------------------O-O--------------------------

777 kelime~~~

Sahanın Kralları///Sasunaru///Narusasu///yaoi///Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin