Final<iyi son>

149 17 17
                                    

Sasuke'nin hastaneye getirildigi yerden devam*

Sasukeyi hastaneye kaldırmıslardı. Itachi abi ve arkadaslarini ise polisler almisti. Ben Sasukeyle birlikte ambulansa binmistim, suansa ne yapacagimi bilmeden Sasuke'nin ameliyatinin iyi gecmesi icin dua ediyordum..

Doktorlardan birinin Sasuke'nin ameliyatindan hizla ciktigini gordum.

N: H-hey! S-Sasuke'nin durumu nasil!? Lutfen bir sey soyleyin!

Doktor: Suanlik birsey soyleyemem.. kurşun hayati organini vurmus.. (cok fazla tıp bilgim olmadigi icin organ ismi veremicem artik HEOWJDIW)

Dedi ve gitti..
.
.
.
Saatler gecmisti.. hic uyumadim.. cok uykum vardi ama o gelmeden uyuyamazdım...

Sasuke benim icin kendini feda etmisti.. Aptal.. APTAL.. NEDEN BIRDEN ICERI GIRDIN!? MADEM O KADAR COK SEVIYORDUN VURULMASINA IZIN VERMESEYDIN!

Saatlerce ifadesiz duran gozlerimden tuzlu su akmaya basladı.. hıçkırıklarla aglamaya basladim. Kendime cok kiziyordum, bir insan bu kadar APTAL OLAMAZ!

-yazar-

Naruto'nun uzuntusu yavas yavas öfkeye donusmeye baslamisti.

N: NEDEN YAPTIM!?

Ayaga kalkıp öfke gözyaşlarıyla duvarı yumruklamaya basladı. Ellerinin kanamasini umursamiyordu.

Hemşireler gelip kollarindan tuttular ve zorla da olsa sonunda sakinlestirici igne yapmayi basarmislardi.

Uyandiginda saat 8 civariydi. Polisler ifadesini almak icin uyandırmislardi. Karakola gittiginde bildigi kadariyla polislere olan herseyi anlatti. Bu yaklasik 2 saat falan surmustu bile.

Bir an once hastaneye geri gidip sevgilisinin durumunu ogrenmek istiyordu. Hastanenin yolunu tutup icindende Sasuke'nin iyi olmasi yasamasi icin dualar ediyordu..
.
.
.
.
.

Sasuke'nin durumunu ogrenmek icin onune gelen ilk calisana Sasukeyi sordu.

N: Bugun sabaha dogru getirilmisti, Sirtindan vurulan hasta! Uchiha Sasuke!

D: beyefendi sakin olun lutfen, arkadaşinizin durumu kritik ama suan iyi durumda.

Tum bedenime bir rahatlama gelmisti, resmen mutluluktan aglayacaktim.

N: şükürler olsun.... peki onu gorebilir miyim???

Doktor: şuan uyuyor 5 dakikaligina girebilirsiniz.

N: tesekkur ederim!

Sasuke'nin odasina dogru ilerledim. Once pencereden baktim, sonra dikkatli bir sekilde kapiyi açtim. Yataginin yanina otururken yuzumde fark etmeden bir gulumseme olusmustu. Uzun bir sure özledigim yuze baktiktan sonra yavaşca elini tuttum.

N: özür dilerim Sasuke.. Benim hatamdi. Neyseki iyisin.. şuanlik..

Yavaşca Sasuke'nin yuzune dogru eğilip dudaklarimizi birlestirdim. Bunu yapmamla birlikte hemşirenin iceri girip zamanimin doldugunu ve hastanin dinlenmesi gerektigini soylemesi eksik olmadi.(Homofobik hemşire.😤)

Sasuke'nin odasindan ciktiktan sonra otamattan su alip bahcedeki bir bankda oturdum.

Itachiyi gormemle mutluluk goz yaslari dokmem bir olmustu. Fakat o bunu kotu bir haber olarak anlamis olmali ki telasli bir sekilde yanima geldi.

I: Naruto! Sasuke'nin durumu nasil!?

N: heheh! Doktor suanlik bisey olmadigini soyledi az once gormeye gittim, gelecegini bilseydim birlikte gorurduk.

I: Şükurler olsun..!

N: Itachi.. polisler senjn suclu olarak yargilanacagini soyluyorlardi, dogru mu?

I: Dogru, fakat bu konu da merak etme. Tum olayi gercekleriyle anlatacagim, ayrica gercekten iyi bir avukat tuttum. Hakli oldugumuz anlasilacaktir. 5 gün sonra mahkemem var.

N: ... üzgunum Itachi.. hepsi benim yuzumden eger ben orada birden cikmasaydim..-

I: kendini suclama, eger bu yonden bakacaksak benim de en basta polise haber vermem gerekirdi.

N: hın..
.
.
.
.
.
1 hafta sonra~

-Naruto-

      Yasadigimiz bu olaylar gercekten cok garipti Sasuke coktan uyanmisti ve hergun Itachiyle onu ziyarete gidiyorduk. Ayrica Itachi'nin de mahkemesi iyi gecmisti. Birini oldurmesine ragmen sucsuz olarak cikmasi mucizeydi.

       Yarin Sasuke taburcu olacakti. Hersey bu kadar cabuk haloldugu icin tanriya minnettardim(bu sefer ateist).

      Marketten Sasuke'nin yiyebilecegi birseyler alip onu ziyarete gitmek icin yoldaydik. Sasuke bizi gordugune cok mutlu olmustu.

N: birseyin var mi Sasukem?

Diyerek yanagina bir opucuk kondurdum.

S: Harikayim. Itachi, polisler o adamlari buldu mu?

I: Henüz değil, sen bunlari dusunme simdi dinlenmene ve iyilesmene bak.

.
.
.
.
-yazar-

Ertesi gün Sasuke taburcu olup evine gitti. Bunlari Sasukeye yaşatan adamlar bulunup hem uyusturucu kaçakciligindan hemde kasitli insan oldumeye tesebbusten muhebbet hapis yediler.

Okul basladiginda ilk bir kac gun gitmeyip evde dinlenmesi icin ikna edebilmisti Naruto. Sinif arkadaslarina da tek kelime etmemislerdi bu olaylar hakkinda.

-son-

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 12, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sahanın Kralları///Sasunaru///Narusasu///yaoi///Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin