•17. Bölüm•

225 20 25
                                    

Selamm :")

Önceden yazdigim bolumleri bi okudum da.. bazi yerler asiri cringeydi :"> ve hicbir yazim kuralina dikkat etmemisim. Zaten normalde de pek dikkat etmem AMA SORU CUMLELERINDE DE 'MISIN' İ BIRLESIK YAZMAZSIN BE. Kendime rage atmam bittigine gore en son 8402940293 yil once bolum attigim hikayeye devam

------------------------------------------------------------
Önceki bölümden~

S: Hala daha onu koruyorsun.. Gel eve gidiyoruz.

N: u-uhm

Evde sargı bezi ve tentürdiyot olması gerekiyor. Eve varmamız yaklaşık 15 dakika falan sürmüştü.

N: Görüşürüz Sasukem.

S: benimle geliyorsun yaralarını temizlememiz gerek.

N: aaa- aslında evde de temizleyebilirim-

S: İnat etme işte gel.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Sasukenin evindeydim yine mutfağa gidip sargı bezi, tentüridiyot (inş bole yaziliyordur) falan gibi seyler alip yanima geldi, Yaralarımi temizleyip, pamuğa tenturidiyotu surup sargi beziyle sardı. Simdi bir kac ay once ondan nefret etmemi dusunuyorum da, cok yanilmisim. Ama haklılık payım da vardı sonucta yani.

S: Bitti.

N: Senden de ne guzel doktor olurmuş(Sakacı ses tonuyla). Tesekkur ederim, ben gideyim artik odevler falan da var.

S: Kal istersen. Hem odevleri birlikte yapariz.

N: Kalmak isterdim ama çantam evde.

S: uh, dogru ya.. Naruto, bi ara sotmustun ya neden odanda iki yatak var diye

Doğru ya sormustum.. ve onu üzmüştüm.

S: o gün anlatmamistim herhalde. Benim bir abim vardı Itachi.. bazi psikolejik sorunlari vardi. Neredeyse hergun ailemle kavga ediyorlarlardı ama abim bana karşı cok nazik ve sevecendi. Ailemden cok fazla para alıyordu, uyuşturucu kullanıyormus. Ailem bunu bunu oğrenince de para vermeyi kesti, kavgalar daha da artmaya başladı ve bana da cok katı davranıyordu. Sonunda bi konuşma yaptılar ve tedavi olmayı kabul etti. Ama birgün eve geldigimde.. ailem ölmüştü.. daha doğrusu abim ailemi öldurmustu. Polisler abimi alip goturduler o gunden sonra bir kere bile ziyarete gitmedim.

Bunları duyunca şok olmuştum. Bir an ne yapacagimi bilemedim.

N: şey ben.. özür dilerim bilmiyordum..

S: hayir hic onemli degil hatta onca yil sonra birine anlatmak iyi geldi. Her neyse seni de tuttum gidip odevlerini yap sonucta Kakashi hocanin odevleri.

Gorusuruz demek icin dudagina narin bi opucuk kondurdum. Tam cikacakken kapı caldı.

-Sasukenin agzindan-

Kimdi ki simdi bu gelen. Bana Narutodan başka hic kimse gelmez ki. Yıllardır da kapı zilinin sesini duymuyorum zaten.

Kapıyı açtığım da karşımdaki kisiyi gorunce şoka ugramistim..

S: ...- Itachi!?

REKLAMLAR.

ALARKO KOMBI GERCEK KOMBI GERCEK KONFOOOORRR~

Garaa ile hava durumlari sunar*

~

Garaa ile hava durumlari sundu*

(Tamam cok uzattim devamBSIWJRJ)

S:Itachi!? NE İŞİN VAR SENIN BURADA!?

N: Sakin ol Sasuke

İ: Sasuke bu tepkin cok normal.. ama anlatabilirim suçsuzum. İceri girebilir miyim?

Az once anlattiklarimin ustune Itachi'nin gelmesi..(iyi insan lafin ustune gelir iste uglum) ne diyecektim simdi. İceri falan alamazdim onu..

S: Elimden bir kaza cıkmadan defol git buradan. Nasıl kactiğini bilmiyorum ama SİKTİR GİT.

Deyip kapiyi çarptım. Aşırı sinirliydim..

N: S-sasuke bi dinleseydin-

S: KES SESINI! AİLEMİ OLDURDU O.

Naruto bu sert cikisima rağmen birden sarıldı. Bu çok garip hissettirmisti. Daha sıkı sarılarak ve ağlamaklı bir ses tonuyla;

N: nasıl hissettigini biliyorum.. ama lütfen abinle konuş ve bir kez olsun dinle onu.

Bu sözleri garip bur sekilde kalbime dokunmustu. Sonucta onun da ailesi ölmustu. Biraz dusundum ve iceri alip onu dinlemeye karar verdim. Narutonun kollarından ayrılıp kapıyı açtım. Hala buradaydı. Ona iceri girmesi icin gozlerimle salonu isaret ettim ve Narutoya gtmesini söyledim.

I: Dinleyecegin icin sağol.

S: anlat.

I: Sasuke annemle babamizi ben öldürmedim.

S: Yalancı..

I: Sana herseyi anlaticam. Ben tedavi olmak isteyince beni tehdit etmeye basladilar. Ailemi öldüreceklerini soylediler ben tabiki de inanmadım. Keske inansaydım.. Ben degildim maddeyi aldıgım kisiler yaptı. Bugunde haklı olduğum ortaya çıktı ve serbest birakildim.

S: ... Neden inanayım sana? Rüşvet verip hapishaneden cikmadigini nereden bilicem?

Önume birkac belge koydu. Okuduktan sonra suçsuz oldugunu anlamistim. Gözlerimden birkaç damla cikip yanaklarimi islatmisti.. bağırıp ağlamak istiyordum ama bunu yapamazdım bu yuzden sadece ifadesizce agliyordum. Aynı bir ezik gibi.. Itachi ayağa kalkıp bana sarıldı.

S: seni özledim Itachi..

I: bende seni Sasuke..

_________________________________________

Bölüm sonu

QwQ geri donmek guzel..- nedense wattpad e gelince konusma tarzım eskisine dondu YARABBI SABIR DIWOFJWOJDOWJD

- nedense wattpad e gelince konusma tarzım eskisine dondu YARABBI SABIR DIWOFJWOJDOWJD

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


650 kelime~

Sahanın Kralları///Sasunaru///Narusasu///yaoi///Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin