•6. bölüm•

452 33 47
                                    


G: Gel hadi

L: Herşeyi gençlik gücü ile Sasuke ayarladı!

Ya Lee bak iyi insansın da ebeni siii..- NİYE SÖYLÜYORSUN!?

N: Hey neden böyle bir şey yap- EVE NASIL GİRDİNİZ LAN!

Shika: Saske kapıyı açtı

K: Sen nasıl içeri girdin saske? Yoksa zaten hep burada mıydın? (*PİÇLİK GÜLÜŞÜ)

S: Kiba haddini aşıyorsun. Ağaca tırmanıp balkona atladım.

Shika: Oha anan

neji: Yuh

~Narutodan~

Cidden her şey çok güzel ve düzenliydi buranın benim evim olduğuna inanamadım. Hepsini Sasuke mi yapmıştı? AH LANET ETRAF ÇOK DAĞINIKTI VE EVİMİ ÖYLE GÖRDÜ UHH... Her yerde kıyafetlerim, yemek çöpleri, tabaklar, kitaplarım... aghh. Ama bunları benim için yaptıklarına cidden inanamıyorum.

~Saskeyy

Naruto da masaya oturdu, yüzünde o her zamanki aptal ve şirin gülüşü vardı. Cidden çok tatlı. Mumları yaktım ve dilek tutmasını söyledim. Mutluluğu gözlerinden okunuyordu. Gülüşünde kayboluyordum resmen.. yani ugh.(fazla mı klişe oldu)

Pastayı yedik (en çok Choji xjsbsjajs) ve hediyeyi açması için Narutoya verdik. Çok sevinmişti, utanmıştı da.

N: Çocuklar ben.. cidden çok teşekkür ederim ama kullanmayı bilmem ki.

K: Ben sana öğretirim Naruto sen yeterki bizimle sürecek ol!

Allah belanı versin kiba! BEN ÖĞRETECEKTİM ONA!? Hemen telefonumu çıkarttım ve Kibayı seçtim.

Kiba, Narutoya meşgul
olacağını ve öğretemeyeceğini
söyle HEMEN.

Neden meşgul olduğumu
diyecekmisim ki tüm pazar
boşum aslında tabi diyorsun ki
Ben Narutoyu seviyorum falan ;)

KİBA SADECE SÖYLE.

Narutoyu sevdiğini
söylersen :D
 

Peki. Ben NARUTOYU
SEVİYORUM

DUR NE? CİDDEN Mİ
BEN ŞAKA YAPIYORDUM
OHA OHAA HAYIRLI
OLSUN KNK :D

Kiba sen yakın bir
dostum sayılırsın eğer
Birine söylersen ölürsün bil
Sana güveniyorum

Senin güvenmende böyle
Oluyor tabi...

Shino: Hey, siz birbirinizle mi mesajlasiyorsunuz? Bizede söylesenize.

Kiba: yö

Sasuke:yok

K:um.. eheh Naruto ben çok meşgulüm ama Sasuke sana öğretebilir.

N:Olur. Bana fark etmez

S: hn.

Her şey bir yana ben Narutoya nasıl itiraf edecektim? Yapabilirmiydim ki? Ya benden nefret ederse? Ya başka birini seviyorsa? Aslında olabilir Hinatayla çok yakınlar ayrıca Hinata kesin Narutodan hoşlanıyor... Agh- lanet olsun!

Sahanın Kralları///Sasunaru///Narusasu///yaoi///Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin