S: Bu teneffüs de bizim olsun.
Çenemi tutup aramızdaki mesafeyi biraz daha azalttı.
N: D-dur Sasuke. O-okuldayız...
S: Eee ne olmuş, ayrıca kimse yok şuan.
Yenilgiye uğramış bir şekilde anşılmaz bir homurtu çıkarmıştım. Sasukeyse buna karşılık olarak homurtu denilebilecek bir şekilde gülmüştü.
---------------------------------------------------------
Çenemi tutduğu elini enseme koyup kendine doğru çekti. Sınıfa bizim yaptığımız gibi kimse girmez umudu ile öpüşüyorduk. Aynı sarhoş olduğu günkü gibi öpüyordu. İlki olmama rağmen nereden biliyordu böyle öpüşmeyi?
Nefessiz kaldığımızda ayrılmıştık. Yaptığımızın farkına varmam ile utanıp kızarmıştım. Kızardığımı fark etmesin diye yüzümü hafif yana çevirmiştim. Yana çevirdiğim yüzümü, yanağımdan yumuşak bir şekilde tutarak kendine çevirdi ve diğer yanağıma küçük, nazik bir öpücük kondurdu. Bu yaptığı daha çok kızarmama neden olmuştu. hoşuna gitmiş gibi güldü.
Dirü dirü dirüüü
(Teneffüs zili VZKABXKANSK)Zil sesi ile beraber sanki herkez kapıda bekliyormuş gibi sınıfa dolmuştu. Lan... LAN YA ÖYLEYSE-?
...
-Antrenmanda-
Yine kızlarla maçımız vardı. Tabi ben telefona dalıp bayağı bir geç kaldım. Hatta birazdan maç başlar. Arka kapıdan girdiğim için kimse beni görmemişti. Hemen malzeme odasına girip üstümü değiştirmem gerekiyordu.Malzeme odasına girip kapıyı hafif aralık bıraktım. Üstümü değiştirip çantamı alıp çıkacaktım. Ta ki kızıl saçlı birinin Aralık bıraktığım yerden bana baktığını fark edip, kapının üstüme kapanıp bir de kilitlenmesi ile başaramadım.
Önce yanlışlıkla olmuştur diye sadece kapıyı tıklayıp burada olduğumu söyledim Ama beni buraya kilitleyen kişi koşar adımlarla gitmişti. Kasten yapmıştı, yoksa kesin duyup açmıştı kapıyı.
-Karin-
Üzgünüm Naruto ama işime engel oluyorsun. Bırakta Sasuke biraz da beni izlesin, gözünü senden ayırmıyor.
-Tekrar Naruto-
Panik yapmama gerek yoktu. Telefonu çıkarıp Sasukeyi aradım. Çalıyor ama açmıyor.
Anlık elimi yüzüme vurdum. Doğruya Sasuke antrenmana telefon getirmiyordu. Arayacak kimsesi yoktu ki Sasukemin... Gai senseiyi aradım. Fakat o da açmadı büyük ihtimalle maça başlamışlardı. Ne yapacağım şimdi ben? Burada öylece oturup bekleyecek miydim?
-Sasuke-
Naruto hala gelmemişti. Neredeydi bu, beni çok meraklandiriyor. Gelmeyecek olsa gelmeyeceğim diye haber verirdi bana. Bir şey mi oldu acaba?
Gai: Gençler! Başlayalım mı?
Lee: Başlayalım hocam!
Gai hocanın düdüğü çalması ile başlamıştık. Naruto olmayınca pas verecek başka oyuncu aramaya başladım. Karin sürekli peşimdeydi, sürekli beni tutuyor pas vermemi engelliyordu. Bana aşık olduğunu biliyordum ama bugün daha başka, sanki koca sahada tek ben varım. Acaba Narutoyla sevgili olduğumuzu söylesem nasıl olurdu. Tch, cidden sinirimi bozuyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sahanın Kralları///Sasunaru///Narusasu///yaoi///
RomanceNaruto sıra arkadaşının futbol oynayışına hayran kalır ve Sasuke'nin de ısrarıyla onun gittiği kursa gider ✌🏾 / ohm- ilk hikâyem olacak umarım keşfedilirim TwT/